Videresendt, Inno Gruppering i Farme Assistent

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Hei!

Lå i natt og ikke fikk sove. Så kom jeg plutselig på en ting som jeg selv mener er et rimelig bra forslag. Det går ut på at man burde kunne lage grupper i farme assistent, sånn at man enkelt kan sortere de gule rapportene i en egen mappe med en egen mal. Dette vil være spesielt nyttig i starten grunnet microfarming.

Eksempel
Jeg har sendt ut 40 angrep med 2 lk i hver og rapportene begynner å tikke inn. De fleste rapportene er grønne, men det dukker stadig opp flere gule rapporter. Jeg lager da en ny gruppe som jeg kaller for "5 LK" og legger alle de gule rapportene i denne mappen.

Hver mappe har mulighet til å ha f.eks. 2 maler. Dvs at i den første mappen som jeg har kalt "2 LK" har jeg lagret den ene malen til å sende ut 2 LK og på den andre 2 LK og 1 speider. På "5 LK" mappen er det samme prinsippet, bare med 5 LK i stedet for 2. Jeg går innpå "5 LK" mappen og sender ut angrep til alle de gule rapportene. Hvis jeg da fortsatt får gule rapporter legger jeg dem i en gruppe med navn "10 LK".

Jeg har beskrevet hvordan jeg ville gjort det. Det er selvsagt sånn at man kan endre både navnet og antallet på mappene, samt malene.



Dette ble litt kronglete, så var det noe dere ikke forstod eller evt. har forslag til andre ting i denne retningen så fyr løs.

Mvh
Xoc
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Altså, så å om jeg forstod dette rett så vil du ha mer farme alternativer fra FA? ikke bare A-B (C) men mer? Eller missforstod jeg helt nå?
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Jeg tror han ønsker de samme A-B-C, men i tillegg en gruppering. Altså for hver av gruppene 1,2,3,4,5 er det 2 alternativer (+C). Som han sier vil han dele det i grønne, gule rapporter.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Bare en som støtter dette utenom meg? Er det jeg som ikke har fått godt nok frem forslaget eller er det rett og slett ingen som er interessert?:hmm:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Støttes!

Alternativt at man kan sortere rapporter ut ifra resultat (farge). Det vil jo også dele opp godt nok.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Ja, det vil vell forsåvidt det, men det mest opptimale vil jo være å lage grupper med egne maler i. :)
 
Topp