GUIDE: Grunnleggande hurtigbar og enklare farming uten premium.

DeletedUser

Guest
Nok ein guide som beviser Operas genialitet :) Fungerer i Firefox og, men eg er ikkje heilt sikker på korleis.

Å følgje denne guiden vil gi deg ein grunnleggande hurtigbar uten premiumkonto. Du kan legge til bygningslinkar for ein by, bylinkar, angrepslinkar og andre ting du kan gjere uten premium. Det er langt i får kva du får med premium, men om du ikkje har mulegheit til premium men vil ha hurtigbar kan dette hjelpe. Merk at scripts og andre premiumfunksjonar ikkje vil fungere.

Steg 1.
Høgreklikk på bakgrunnen til høgre for fanane du har åpen. Hald over Customize og velg Appearance.

qbtut1.png


Steg 2.
Huk av Personal Bar og lukk vinduet.

qbtut2.png


Steg 3.
Å legge til linkar på baren er enkelt, du berre finn linken, og dreg den opp dit. For å redigere namn, link og andre ting med enheitar du legg til, høgreklikk på dei og vel "Preferences".
qbtut3.png

qbtut4.png


Angrepslinkar

Her kjem den "enklare farming"-biten inn. Det du gjer no er at du går på byen du skal farme, med byen du skal farme og trekk "Send tropper" opp til baren. Du forandrar som vanlig namn med Preferences. Dette er den enklaste farmemetoden du får uten premium (kan også bli utført via bookmarks).

qbtut5.png


Merk at du må ha separate angreps- og bygningslinkar for forskjellige byar, så disse fungerar best når man berre har ein by å fokusere på.

Andre grunnar for å skifte til Opera:

Adelstog på 500 milisekunder eller mindre
Øktfarming! Farm raskere enn noen gang før!
Bokmerkefarming i Opera og Chrome

Last ned Opera HER!
 

DeletedUser

Guest
Hehe, godt jobba, men er det ikkje ein regel som seier at det ikkje er lov å bruke scripts og browser settings som imiterer premiumfunksjonar?
 

DeletedUser

Guest
"Det er strengt forbudt å tilby eller bruke noen slags verktøy som etterligner premiumkonto-funksjoner."
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Vis meg den personen som kan bevise at jeg bruker det, hvis jeg skulle finne på å bruke dette :confused:
 

DeletedUser

Guest
Det einaste eg ser som får dette til å imitere premiumfunksjon er at eg har kalt det for "hurtigbar". Ellers er det berre linkar.
 

DeletedUser

Guest
Det einaste eg ser som får dette til å imitere premiumfunksjon er at eg har kalt det for "hurtigbar". Ellers er det berre linkar.

Ja, du har vel rett i det. Jeg har tidligere hatt bokmerker/hotkeys til noen bygninger før og sånn lizm.
 

DeletedUser

Guest
Minner meg om den kinesiske sansen for copyrights. iskrem digger! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det er jo samme link til Oversikt, hovedkvarter, akedemi osv.....
 

DeletedUser

Guest
Nei.

døme skrev:
&screen=main
&screen=barracks
&screen=snob

Dei vises ikkje i adressebaren uten reklamefri, men du finn linkane med å høgreklikke på dei og trykke "kopier lenkeadresse", eller halde musa over dei og se på statusbaren.
 

DeletedUser

Guest
Wow, du imponerer stadig Multi :)

Noen som gidder legge ut diverse snarveier eks. til masserekruttering og tagging av innkommende?
 

DeletedUser

Guest
Denna var skjekk å ha
Har premium da, så jeg bruker øktfarming isteden :)
 
Topp