GUIDE: Hvordan overta en landsby

DeletedUser

Guest
4-5 ganger?? Antall ganger man må angripe for å ta over en landsby avhenger også av avstanden til landsbyen... desto lengre borte landbyen befinner seg... desto flere ganger må man angripe. Grunnen til dette er at landsbyens moral øker med 1% i timen. Så det kan fort ta både 7 og 8 ganger (eller mer) før man har konvertert en landsby til sin.

Les en gang til:

vi til hvorfor Adelsmannen går så langsomt. Om du angriper en landsby som er langt fra deg, så er du kanskje framme 5 timer etter ditt første angrep. Da har lojaliteten rukket å øke med 5. Det betyr at du må angripe noen flere ganer enn planlagt.
 

DeletedUser

Guest
Starten er feil

Ja, jeg så den, men setningen i starten (den jeg kommenterte) er feilaktig.... der står det 4-5 ganger... Dessuten er vel minimum 3 ganger ikke sant?

Det bør stå at man trenger fra 3 til X angrep for å ta over en landsby.... hvor X er avhengig av avstanden til målet, tilfeldigheter (20-35% reduksjon på hvert angrep) og/eller om man har bonus septeret.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, jeg så den, men setningen i starten (den jeg kommenterte) er feilaktig.... der står det 4-5 ganger... Dessuten er vel minimum 3 ganger ikke sant?

Det bør stå at man trenger fra 3 til X angrep for å ta over en landsby.... hvor X er avhengig av avstanden til målet, tilfeldigheter (20-35% reduksjon på hvert angrep) og/eller om man har bonus septeret.

Sånn, redigert. :)
 

DeletedUser

Guest
I tillegg til kostnaden for adelsmannen, må du ha gullmynter for å kunne utdanne adelsmenn. Til første adelsmann må du ha en gullmynt, for den andre må du ha 2 gullmynter og for den tredje 3 gullmynter.
Gullmynter er dyre, og koster ca 75.000 - 80.000 ressurser hver.

jeg skjønte ikke det med gullmynter :confused:
 

DeletedUser

Guest
overtakelsen

og når dette har skjedd, forventes det vel at den nye eieren skal bygge opp og kjempe om ressurser for denne nye landsbyen som er vunnet.?:cool:
 

DeletedUser

Guest
hvorfor spør folk egentlig? hva med og bygge seg opp så finne ut? tok meg bare 2 uker og få akademi
 

KitWalker

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hvorfor spør folk egentlig? hva med og bygge seg opp så finne ut? tok meg bare 2 uker og få akademi

lol

da har du en litt rar tidsforståelse :) ser vel ut som du har brukt en minst 4 uker spør du meg.

image.php
 

DeletedUser

Guest
Hei, hvor mange adelsmenn må man ha for å overta en by på ca 1000 poeng?
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
trenger bare en adelsmann, men må nok sende ham på tur flere ganger... litt avhengig av hvor langt byen er unna hovedbyen din og hvor mye loyaliteten blir tatt ned for hver gang må du nok ut på tur med adelsmannen 4 til xx antall ganger...
 

DeletedUser

Guest
Når man tar over en by spiller det ingen rolle hvor mange poeng den er på??? og den prosenten som lojaliteten går ned for hvert angrep, er den kun tilfeldig? Finnes det ingen måter å påvirke den på???
 
Topp