GUIDE: Hvordan overta en landsby

KitWalker

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
lojaliteten går ned med mellom 20 og 35 prosent per angrep, uavhengig av poeng

eneste måten å påvirke den på er å få et paladinvåpen, husker ikke hvilket, men det garanterer minimum 30% på angrepet hvor paladinen er med
 

DeletedUser

Guest
Det paladin våpenet heter;

Tryms Septer ;)

Et kjempe TØFT navn eller hva? ;)
 

DeletedUser

Guest
Katapulter mot akademiet?

Kort spørsmål muligens litt off topic.

Ser ut til at du kan sende katapulter mot Akademiet. Siden dette bare er Nivå 1 max, burde det være et relativt enkelt mål.
Spørsmålet er, dersom du har en adelsmann under produksjon og har et par gullmynter liggenende. Hva skjer med disse dersom Akademiet blir lagt i grus?

Måtte jo være århundrets bittreste tap. (spesielt dersom du gruser ned smien fra 20 til 19 og nedover samtidig)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kort spørsmål muligens litt off topic.

Ser ut til at du kan sende katapulter mot Akademiet. Siden dette bare er Nivå 1 max, burde det være et relativt enkelt mål.
Spørsmålet er, dersom du har en adelsmann under produksjon og har et par gullmynter liggenende. Hva skjer med disse dersom Akademiet blir lagt i grus?

Måtte jo være århundrets bittreste tap. (spesielt dersom du gruser ned smien fra 20 til 19 og nedover samtidig)

Når du har fått deg noen landsbyer er ikkje ressurser noe problem er heller ventetiden
 

DeletedUser

Guest
Akademi koster jo ingenting :O

Men myntene beholder du, hva som skjer med adelsmannen aner jeg ikke.
 

DeletedUser

Guest
Kan paladin, utstyrt med Tryms septer, svekke lojaoliteten i en by alene,eller må han dra sammen med adelsmannen...
 

DeletedUser

Guest
25.000 25.000 25.000 hvis jeg ikke tar helt feil. Men er en stund siden jeg lagde en gullmynt.
 

DeletedUser

Guest
En gullmynt: :)28.000 :eek:30.000 :(25.000

Det var ingen jern/leire/ved symboler så jeg tok bare smilien som ligna mest .
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ingen komentar.. vet ikke hva dere snakker om:eek:

Ok.. her en VERDENS LETTESTE GUIDE.

Først. logg inn på tribalwars.no>HJELP> STÅR ALT DU TRENGER Å VITE -_-:mad::mad::mad::eek::cool:
 
Topp