GUIDE: Hvordan overta en landsby

DeletedUser

Guest
Antall gullmynter du må ha for ny adelsmann går slik:

1. 1 gullmynt
2. 3 gullmynt(+2)
3. 6 gullmynt(+3)
4. 10 gullmynt(+4)
5. 15 gullmynt(+5)
6. 21 gullmynt(+6)
7. 28 gullmynt(+7)
8. 36 gullmynt(+8)
Osv.. ;)
 

DeletedUser

Guest
For hvert angrep med en adelsmann senkes lojaliteten 25-35%

Hvordan kan jeg da få et lojalitets tap på bare 20:confused:
 

DeletedUser

Guest
nå lærte jeg noe! :)

Interessant at denne topicen har hatt over 14 000 visninger :p
 

DeletedUser

Guest
4-5 ganger?? Antall ganger man må angripe for å ta over en landsby avhenger også av avstanden til landsbyen... desto lengre borte landbyen befinner seg... desto flere ganger må man angripe. Grunnen til dette er at landsbyens moral øker med 1% i timen. Så det kan fort ta både 7 og 8 ganger (eller mer) før man har konvertert en landsby til sin. Men man kan bruke flere Adelsmenn (men husk kun en i hvert angrep), slik at man konverterer landsbyen dobblet så fort... Som jeg forstår kan også andre stammemedlemmer hjelpe til.. og ved å koordinere angrepet kan man da konvertere en landsby med 100% lojalitet i løpet av få minutter/sekunder...



Som jeg kan se senkes lojaliteten med 20-35% for hver angrep ... ikke 25-35....., og man kan ta over landsbyen på 0 også, ikke bare under 0.

Jeg har greid å ta 38 i lojalitet!
 

DeletedUser

Guest
Jeg har greid å ta 38 i lojalitet!

Eg har klart å ta 100!!!!one! :eek: med 3 adles vel og merke

Du kan ikkej senke med meir enn 35 på nokon av dei norske serverane i alle fall. Om du kan det på ein eller anna server veit eg ikkje.;)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kan legge til litt statistikk angående lojalitet her:

Sjansen for å ta en landsby med 3 adelsmenn = 1.367% (dersom dette skjer er det 68.75% sjanse for at den fjerde adelsmannen tar landsbyen på ny - dersom den overlever angrepet, og angrepet treffer umiddelbart etter det forrige angrepet)

Sjansen for å ta en landsby med 4 adelsmenn = 85.335%

Sjansen for at et adelstog med 4 adels ikke tar over landsbyen = 13.298%



Tallene er basert på at adelsmennene senker lojaliteten med 20-35 "poeng"
 
Topp