DeletedUser
Guest
Millisekundene er de 3 tallene som vises svakt når du trykker deg inn på angrepet.
det med mili sek er skikklig forvirende LITT BEDRE FORKLARING PÅ DET MED 150 MILI ?
Millisekundene er de 3 tallene som vises svakt når du trykker deg inn på angrepet.
Jeg har 2-3 ganger på .net fått tog mot meg på nøyaktig 150 millisek, er det da ulovlig?
Det er ikke et script eller noe du kan banne. Det er en funksjon i opera som alle kan bruke
Min mening er at dette er en macro...
Og dessuten så er det imot reglene å modifisere nettleseren til å gjøre flere handlinger i et klikk
150ms tog er lov, men ofc, om du får mange tog etterhverandre som hele veien er 150ms så bør det seriøst ringe en bjelle. For det er ikke menneskelig å sende like tog på MILLIsekundet igjen igjen og igjen.
10 faner bør for folk flest være ganske unødvendig. 6 faner holder egentlig, men siden PC'en min akselererer like raskt som Color Line ut fra kaia i Kristiansand, velger jeg å ha 10 faner for maks hurtighet på togene mine. Dersom jeg skal time et tog mot en nuke eller i en stammeoperasjon ville jeg kun bruke 6 fanerOg hvorfor 10 faner åpne når du skriver at du bare bruker 4 av dem? Skjønte ikke denne guiden helt as..
Hvem trenger vel svare på spørsmål i en tråd når Dommola er her og snapper ordene ut av munnen min, oversetter dem til nynorsk og poster i vei?
10 faner bør for folk flest være ganske unødvendig. 6 faner holder egentlig, men siden PC'en min akselererer like raskt som Color Line ut fra kaia i Kristiansand, velger jeg å ha 10 faner for maks hurtighet på togene mine. Dersom jeg skal time et tog mot en nuke eller i en stammeoperasjon ville jeg kun bruke 6 faner