Guide til hvordan man sender adelstog - 150ms

DeletedUser

Guest
2zi63ro.jpg


Millisekundene er de 3 tallene som vises svakt når du trykker deg inn på angrepet.

det med mili sek er skikklig forvirende :eek: LITT BEDRE FORKLARING PÅ DET MED 150 MILI ?
 

DeletedUser

Guest
Altså, du kan ikke ha mindre enn 150ms mellom første og siste adelsmann.

Det vil si, at hvis du sender et adelstog der første adelsmann f.eks treffer byen du skal adle 15:42:13:000, og siste adelsmann treffer 15:42:13:150 vil det da si at det toget er ulovlig, siden det er innenfor grensen på 150ms.

Beklager hvis det var dårlig forklart... :eek:
 

DeletedUser

Guest
bedre nå :) lol vært usikker på jeg brøt grensa lenge jeg xD
 

DeletedUser

Guest
Jeg har 2-3 ganger på .net fått tog mot meg på nøyaktig 150 millisek, er det da ulovlig?

§14) Tekniske fordeler

Bruk av tekniske fordeler som blir gitt av endringer i operativsystemet, og/eller feil i maskinvare som påvirker tidspunktet for angrep er strengt ulovlig. Dette omfatter også bruk av pakkefilter og / eller forsinkede pakker. I tillegg så omhandler dette også alle angrep eller forsvar bestående av 4 kommandoer (også kjent som tog) som er sendt i et tidsrom som er mindre enn 150 ms (millisekunder). Alle andre retningslinjer i regel § 10) Boter og skript må også følges.



Jeg tolker dette som at adelstog på 150ms er helt lovlig
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
150ms tog er lov, men ofc, om du får mange tog etterhverandre som hele veien er 150ms så bør det seriøst ringe en bjelle. For det er ikke menneskelig å sende like tog på MILLIsekundet igjen igjen og igjen.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke et script eller noe du kan banne. Det er en funksjon i opera som alle kan bruke :)

So? Er det noen forskjell? -_-
Konseptet er det samme. Snart kan du sikkert få hurtigtaster der "a" blir produser tropper, "b" blir sende 100 fake mot en bestemt spiller, "c" blir bygg bygninger som du har en bestemt mal på...

Syntes noen script er nyttige der man kan spare UNØDIG TID, men ikke der man kan trene på å forbedre seg. Blir for dumt å gå noe lenger der alt blir så lett.. Støtter kristure 100%!
 

DeletedUser

Guest
Min mening er at dette er en macro...
Og dessuten så er det imot reglene å modifisere nettleseren til å gjøre flere handlinger i et klikk

Det stusset jeg på også..

Og hvorfor 10 faner åpne når du skriver at du bare bruker 4 av dem? Skjønte ikke denne guiden helt as.. Og det er da klart brudd på reglene? :confused:
 

DeletedUser

Guest
No er det da slik at den regelen om at det ikkje er lov å modifisere nettlesaren ikkje finnes lenger... Så da er vel ikkej det eit argument for at det er ulovlig.
[spoil]
§10) Boter og Skript

Spillet skal kun spilles med en vanlig nettleser. Boter, tilleggsprogrammer (add-ons) til nettlesere og andre programmer som automatiserer aktiviteter i spillet er forbudt. Off-site verktøy er tillatt så lenge de ikke automatisk samler inn informasjon fra kontoer og ikke automatisk sender informasjon, ordre eller meldinger til kontoer. De er imidlertid lov til å automatisk bruke verdensdata levert av oss. Javascript-kommandoer kan bli lagt til i hurtigmenyen, og de kan fylle ut skjemaer (for eksempel legge til tropper som skal rekrutteres i kasernen). De kan ikke utføre mer enn én handling per klikk (for eksempel både fylle ut tropper og klikke rekrutter). Alle Greasemonkey-skript er forbudt. Hvis du ikke er sikker på om et skript eller verktøy er tillatt bør du be om tillatelse til å bruke det ved å sende inn en supporthenvendelse eller lage en tråd om det i skript og hjelpemidler på forumet.
Eksempler:

* Det er tillatt å bruke verktøy på TWstats.
* Alle skriptene i dette emnet er godkjent av teamet og kan brukes av spillere.
* Det er lov å installere verktøy som Google Accelerator som ikke har noen direkte innvirkning på aktiviteten i spillet.
* Det er strengt forbudt å tilby eller bruke noen slags verktøy som etterligner premiumkonto-funksjoner.
* Det er forbudt å installere hurtigmeny-skript som sender mer enn ett angrep med ett klikk.
* Det er forbudt å installere noen form for skript som sender tropper automatisk eller med færre klikk. Unntak fra dette er skript som er i denne tråden.
* Det er forbudt å opprette, tilby eller bruke noen form for verktøy som automatisk sender informasjon fra din konto til andre kontoer eller off-site-verktøy i tilfelle et angrep eller en annen hendelse.
* Det er forbudt å tilby eller bruke verktøy som automatisk legger til informasjon i kartet eller andre steder.
* Det er forbudt å tilby eller bruke verktøy som endrer sidenavigasjonen som allerede finnes ved å opprette snarveier.
* Det er forbudt å laste ned verdensdata oftere enn oppgitt på nedlastingssiden.
* Det er forbudt å bruke noen skript som fokuserer eller klikker på "angrep"- eller "støtte"-knappene samt "OK"-knappen på bekreftelsessiden. Dette er noe hver og en spiller må gjøre uten et skript.

» skjul
[/spoil]

Problemet her, som eg har nevnt før, er at det er umulig for tw-teamet å sjekke om nokon brukar denne metoden. Derfor vil alle, som vil bruke denne metoden, kunne bruke den uansett om det er lov eller ikkje. Dette fører til at alle som er ærlege, og ikkje føler for å bryte reglar, i praksis vert straffa for å følge reglane...


150ms tog er lov, men ofc, om du får mange tog etterhverandre som hele veien er 150ms så bør det seriøst ringe en bjelle. For det er ikke menneskelig å sende like tog på MILLIsekundet igjen igjen og igjen.

Grunne til at det blir akkurat 150 kvar gang er at på .net så blir alle angrep som har mindre interval enn 50ms runda opp til 50ms. Dvs at Toga i dette tilfellet sannsynligivs var enda raskare enn 150ms, men pga av opprunding så blir det akkurat 150ms. Altså ingen grunn til at bjeller burde ringe ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hvem trenger vel svare på spørsmål i en tråd når Dommola er her og snapper ordene ut av munnen min, oversetter dem til nynorsk og poster i vei?

Og hvorfor 10 faner åpne når du skriver at du bare bruker 4 av dem? Skjønte ikke denne guiden helt as..
10 faner bør for folk flest være ganske unødvendig. 6 faner holder egentlig, men siden PC'en min akselererer like raskt som Color Line ut fra kaia i Kristiansand, velger jeg å ha 10 faner for maks hurtighet på togene mine. Dersom jeg skal time et tog mot en nuke eller i en stammeoperasjon ville jeg kun bruke 6 faner ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvem trenger vel svare på spørsmål i en tråd når Dommola er her og snapper ordene ut av munnen min, oversetter dem til nynorsk og poster i vei?


10 faner bør for folk flest være ganske unødvendig. 6 faner holder egentlig, men siden PC'en min akselererer like raskt som Color Line ut fra kaia i Kristiansand, velger jeg å ha 10 faner for maks hurtighet på togene mine. Dersom jeg skal time et tog mot en nuke eller i en stammeoperasjon ville jeg kun bruke 6 faner ;)

Det som en gang var noe man skrøt av, er nå en vits der man bare kan bruke nettleseren sine snarveier for å sende adelstog.
Hadde håpet at CM kunne uttalt seg her..
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Les hva dommola skriver da, umulig å håndheve. Jeg syns også det er kjipt. Tok min stolthet i manuelle raske togsendinger før, men vi er foreldet Magic Dude :p
Får enten fornye oss eller sutre på forum om at alt var bedre i gamle dager :p
 
Topp