Guide til hvordan man sender adelstog - 150ms

DeletedUser

Guest
er ikke som om det er så vanvittig stor forskjell uansett, det går fett å snipe tog selvom de er på 150 ms ved å bruke samme metode tilbake, istedenfor å klage over at alle de fingernemme mister overtaket kan man vel heller se på det som en mulighet for treigfigrede personer til å være med på spillet? :0
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Uhm, de metodene som finnes i dag har da vitterlig blitt brukt i "de gamle dager" også. Så ser ikke helt hvorfor man plutselig føler at det har blitt slikt et problem nå.

Eneste er vel at det er fler og fler som har immigrert over til .net og div andre servere og fått opp øya for det, ergo snakker mye høyere om det.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hum. Tror ikke dette ble gjort i good old days nei. Nå var kommentaren over en aldri så liten joke, men likevell.

Dette er vel realtivt ny funksjonalitet? Dette kan jeg selvsagt finne ut av når dette kom på .net.
 

DeletedUser

Guest
Spørs vel hvilke metoder man referer til:

Om det er enter + 2 metoden har den vel eskistert en stund, deretter kom enter museklikk (i den grad den kom etter).

Det nyere er vel kanskje såkalt modifisering av nettlesere - men og kalle det voldsomt revolusjonerende er det vel ikke, men det er np mer allment kjent for de utenfor de "innerste kretser"
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Grunne til at det blir akkurat 150 kvar gang er at på .net så blir alle angrep som har mindre interval enn 50ms runda opp til 50ms. Dvs at Toga i dette tilfellet sannsynligivs var enda raskare enn 150ms, men pga av opprunding så blir det akkurat 150ms. Altså ingen grunn til at bjeller burde ringe ;)


Det er jo fordi .net har fått denne "oppdateringen" da.


Les hva dommola skriver da, umulig å håndheve. Jeg syns også det er kjipt. Tok min stolthet i manuelle raske togsendinger før, men vi er foreldet Magic Dude :p
Får enten fornye oss eller sutre på forum om at alt var bedre i gamle dager :p

No shit. Alt var bedre i gamledager! Nå suger tw deluxe!!! :mad::mad::mad:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ye er vel trist for alle dem som liker å "eie" nybegynnerene fordi dem rett og slett ikke klarer å krige med skikkelige folk :p
 

DeletedUser

Guest
So? Er det noen forskjell? -_-
Konseptet er det samme. Snart kan du sikkert få hurtigtaster der "a" blir produser tropper, "b" blir sende 100 fake mot en bestemt spiller, "c" blir bygg bygninger som du har en bestemt mal på...

Syntes noen script er nyttige der man kan spare UNØDIG TID, men ikke der man kan trene på å forbedre seg. Blir for dumt å gå noe lenger der alt blir så lett.. Støtter kristure 100%!


må si a og b greiene dine faktiskk er fint mulig :D kunne tatt litt tid med 100 fakes da
 

DeletedUser

Guest
Nå virker kanskje jeg litt noob, men kan vi ikke bare forandre litt på reglene? f.eks, at hvis det er 150 MS eller over er det lovlig uansett? Så det har ikke noe å si hvis jeg bruker kun en tastetrykk?
 

DeletedUser

Guest
Om toget ditt er på 150ms+, er det jo lovlig?!
Reglene sier at det er ulovlig å sende tog (4 kommandoer) på under 150ms...
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Denne guiden (til gunnar gås vel og merke) har jeg brukt i 1/2 år og elsker den!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
haha, jeg sendte et adelstog nå, og det gikk på 44 ms :eek:
jeg avbrøt selvsagt så jeg ikke får straff:cool: dæven det var raskt:eek:
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
haha, jeg sendte et adelstog nå, og det gikk på 44 ms :eek:
jeg avbrøt selvsagt så jeg ikke får straff:cool: dæven det var raskt:eek:

Skift dette her:

[SPOIL]
1-3.gif
[/SPOIL]

til du får "riktig" hastighet :)
 

DeletedUser

Guest
Holder meg til tradisjonell sending jeg. Samma om det blir på 10 sek. Trenger ikke sende et adelstog på akkurat 150 ms for å klare å ta byer. Hva blir det neste siden dette er tillatt?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Det neste blir nok en innebygd snipeknapp med sverdmenn som bygger muren for deg...

Jobber med å få opera til å fikse dette når jeg taster 'r'

;)
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Haha :p

Slik jeg ser det er ikke dette ett brudd på noen av de eksisterende reglene. Men saken burde helt klart tas opp med CM om den ikke allerede er gjort det :)
 
Topp