Guide til hvordan man sender adelstog - 150ms

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Må nok dessverre beklage, men jeg gir meg ikke så lett.
Når du holder inne Shift+Enter så trykker den enter, og deretter skifter fane, og gjør dette om igjen, eller?
Isåfall så gjør den altfor mange handlinger.

Beklager. tror jeg sendte 111 Lettkavaleri på en barbarby her nettopp. jeg holdt inne "1" istedet for å trykke "1","1","1". Blir det regnet som script/makro dette også? kan du forklare meg forskjellen?

den eneste formen for "makro" her er dataens innebygde funksjon til å repetere ett tastetrykk ved å holde inne en knapp.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ehhh. Hvor finner jeg kontrollpanel på Windows 7? Alså der jeg kan endre repetisjonshastigheten (kontrollpanel vet jeg hvor er) :)
Bruker å spille TW på MacBook, men tenkte at jeg skulle sette opp stasjonær PC'en min også... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Gå på kontrollpanel-forsiden... I høyre hjøre oppe står det "Vis etter".. Trykk der og velg små ikoner. Så finner du "Tastatur" på listen under der og du får den opp :)
 

DeletedUser

Guest
Det som er min enkle feil med denne er når nettleseren går litt fortere, eller litt saktere.. jeg fikk en fin 155ms, og så plutselig en 783ms, og så en 42ms.. etter noen tester.. så Det jeg liker å gjøre er å bruke "T" og "Y" som gjør den samme handlingen, bare at jeg trykker fort på de 2 tastene for så og sende et tog som alltid ligger rundt 250 - 350ms :) som jeg syns er et "greit" nok adelstog
 

DeletedUser

Guest
hvordan endrer man hastighet på shift+enter metoden når man sender tog? Fikk det ikke til med windows 7:confused:
 
Topp