Guide til hvordan man sender adelstog - 500ms og mindre

DeletedUser

Guest
Noen av dere husker vel kanskje den tidligere tråden min om hvordan man sender adelstog på sekundet med Opera. Antageligvis en god del å dømme etter populariteten i ulike stammeforumer jeg har tittet innom etter at jeg skrev den forrige :p

Last ned Opera her: www.opera.no
Datakyndighet nok til å være i stand til å åpne noen faner er nødvendig, eventuelt tror jeg at jeg faktisk beskrev hvordan i den gamle tråden: http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=1375

Her er en oppdatert versjon. :=)
Om du er en supermann skulle du få til tog på 0.100 sekunder, 0.500 sekunder skulle være en enkel prestasjon med denne metoden.

Først setter du opp angrepene, som dette:
1.jpg


Deretter klikker du «Angrip», og skulle få opp denne skjermen
2.jpg

Om enn uten den svarte firkanten rundt OK. For å få denne skal du høyreklikke på OK. Det som skjer nå er ikke bare en utrolig tøff og fancy svart firkant, men at du kan trykke ENTER istedenfor et museklikk på OK.

Gjør sånn med alle fanene, trykk 2, trykk enter osv.

Om du ikke har 2 satt som innstilling for å bytte faner (altså oppdatert fra Opera 9.2 eller hva nå den gamle versjonen het), kan du se på andre posten i den gamle tråden min som det er linket til lenger oppe.

Resultatet kan du sjekke sånn som dette
4.jpg


De små lysebrune tallene er altså milisekundene. Så jo tettere de er, jo tettere er toget ditt.

Øv i vei, så kjører du bedre enn Gordon.

~Zarazel~

edit:
For å gjøre så du kan klikke 2 for å skifte tabs selv i operaversjoner etter 9.2, gjør som så:
Tools-Preferences-Advanced-Shortcuts-Opera 9.2 Compatible og så OK eller noe sånt.

edit2: Yo, tøft banner yo
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er bare å oppgradere Internett Explorer, så har du opera system, så å si ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva er hurtigtasten for å skifte fane i firefox?

Jeg har opera også, men hadde vært praktisk å kunne gjøre alt i firefox..
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker ikke explorer, har brukt Firefox, men går mye bedre med Opera.
 

DeletedUser

Guest
hurtigtast

Vet du har segt det før, men 2 funker ikke som hurtigtast på Opera.
Hva må jeg gjøre for at det skal bli en hurtigtast?:confused:
 

DeletedUser

Guest
fant det ut..
måtte bare stille inn slik at jeg hadde faneskifter;)
 

DeletedUser

Guest
Trenger ikke å beregne tid og stresse med tog når man er en natt-adler...
 

DeletedUser

Guest
ehhheh

Hei. Hva har millisekundene og gjøre? har opera. har prøvd det. men går det de "Millisekundene" det står ell?


:eek:
 
Reaksjonspoeng
1
Millisekundene finner du med små bokstaver atmed sekundene hvis du klikker på angrepet du har sendt. Jo tettere de er sammen (mindre millisekunder mellom hvert angrep) jo vanskeligere er det å 'dodge'.

Ikke for å virke som en teiting, men please ikke bruk Arial Black.
 

DeletedUser

Guest
:ppp

Millisekundene finner du med små bokstaver atmed sekundene hvis du klikker på angrepet du har sendt. Jo tettere de er sammen (mindre millisekunder mellom hvert angrep) jo vanskeligere er det å 'dodge'.

Ikke for å virke som en teiting, men please ikke bruk Arial Black.

Åja.. det var på den ja""
 
Topp