Guide til hvordan man sender adelstog - 500ms og mindre

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Om du ikke har 2 satt som innstilling for å bytte faner (altså oppdatert fra Opera 9.2 eller hva nå den gamle versjonen het), kan du se på andre posten i den gamle tråden min som det er linket til lenger oppe.

Hvordan får jeg dette til? :eek:
Linken der funker ikke.
 

DeletedUser

Guest
Instillinger>Instillinger>Avansert>Snarveier(nede til venstre)>Opera 9.2>OK.
 

DeletedUser

Guest
Haha :p Eneste jeg glemte å forklare ^^ Det ligger under "Meny", som er øverst i venstre hjørnet på browseren. Du kan også trykke ctrl+F12 for å komme til instillinger :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Takk :)

Også var det hvordan jeg skiftet "Komando" på faner.. :p
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke helt hva du mener med skifte "kommando" på faner. Ved å skifte til Opera 9.2 så skifter du hvertfall til å kunne bytte faner med 2.
 

DeletedUser

Guest
Jeg får opp dette når jeg sender ;


Ugyldig handling

Denne feilen skjer når mer enn én konto er pålogget på en maskin. Logg på på nytt

Hvordan kan jeg forhindre det ?
 

DeletedUser

Guest
Høres ut som om du har åpnet tabsene feil, eller så er det et problem med cookies e.l
 

DeletedUser

Guest
Åpnet dem feil? jeg åpner dem en etter en, også logger jeg innpå kontoen og går innpå byen og setter opp angrepet så tar jeg en ny fane osv..
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Logger du inn på en annen fane, vil vel det logge deg ut i den andre. Prøv å bare kopiere URLen.
 

DeletedUser

Guest
hvis du bruker opera så hold inne knappen "shift" samtidig som du trykker på "send tropper" så kommer det opp nye faner så er det bare å trykke så mange ganger som du vil ha faner og på den siste trykker du uten å holde inne "shift"
 
Topp