gunni120

DeletedUser

Guest
søker dual som elsker og adle mye, burde nok funne ein for lenge siden, men har alltid trudd eg skulle klare og bruke opp alle adels selv...

har vel rundt 200 adels som kan lages og hadde likt og brukt dei opp på noe.

legger tråden her med vilje slik at vis nen som søker så er dei interesert i V3, eller gidder hvertfall og lese forumet her.

kontakt meg på skype; gunnar956
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
*Dualen burde være god en forsvarer også, slik at dere får muligheten til å til å bruke adelsmenna.
 

DeletedUser

Guest
ja, eller bare ha litt meir gidda enn meg. god treng han ikkje være når du angrp :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Men nå angriper jo pondus64 og AFF3. Så for å stoppe dem burde man helst være over gjennomsnittlig god slik at nivået på kontoen øker betraktelig.
 

DeletedUser

Guest
tja, hadde bare aktivitetet og gidda økt bittelitt, så hadde dette gått mykje betre, trekker tilbake noko støtte hos andre folk no slik at nå får vi se.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Kanskje hadde vært lurt og ikke bruke front byer til og stacke byer som ligger avskilt og langt unna deres opprinnelige plass. Men kom igjen folkens, ta kontakt med gunni og få litt ordentlig aktivitet og motstand der før det er forseint!!!!
 

DeletedUser

Guest
neida, men er ikje vant med masse incs, så hadd ejo ikkje forventa at eg skulle bli angrepet...
 
Topp