Hå gjorde v17 tell det den vart?

DeletedUser

Guest
V17 drar sæ mot slutten og i den førrbindelse er det på tide førr øss gamle melankolske kæller å mimre litt over tider som har vøri og bli nostalgiske. I denna anledning vil je dæff’r presentere min topp-3 liste over hendelser som gjorde v17 tell det den vart.

#3: Bohic forlater WySoSe tell fordel førr TTB
WySoSe fekk jo gedigen smekk på pungen sin tå ~TA~. Tell den store gullmedalje og med detta kom det jo au omfangsrik håning og hoting på de offentlige fora. Bohic hadde jo lenge holdt ut i WySoSe, men fant etter hvert ut at nukk var nukk og søkte sæ tell nytt beite. TTB var jo i denne perioden fortsatt meget ynkelige og små, med panzertank som eineste unntak. Men i Februar-2014 var det slutt og Bohic komm inn i stammen med brask og bram. Are erklærte krig mot ~TA~ (forrøvrig en erklæring som mottok sterk kritikk fra Reidar Webster sjøl). Men panzertank hadde fått sæ en jevnbyrdig lekekamerat og sjøl om krigens unge dager resulterte i meget gråt og tenners gnidsel, snudde snart løkka da punkt #2 kom.

#2: Are kjøper sæ ny laptop
Ha! Etter at TTB hadde erklært krig mot den mektige ~TA~ stammen gikk alt nedenom og hemmat førr Are på stakkars Mulan. Njuksa hass vart most i stacks og bia hass vart adla. Snufsehistorier vart delt på chatten og alle trudde at detta var slutten førr Are. Men den gang ei! En vakker dag i mars kunne han stolt proklamere at han hadde kjøpt sæ ny laptop, en laptop som itte tok ræper’n tå tosifret antall faner i Opera.
cb7ddc2f00cd6ccda45d8ee6827df031.png
Dette måtte testes og Are som nå hadde fløtta sæ inn på panzertank kunne dermed leke sæ hemningsløst og sende ut alt hva han hadde mot stakkars King Hårek the wise. Med sæ fekk han heile TTB og sammen viste de førr første gong at ~TA~ slettes ikke hadde seieren i en liten boks! Poengutviklinga ått'n Hårek var slik:

8230b10610418cbb71eb4fad22debb59.png

Plutselig førrsvant Jånni Knoxville frå forumet au. Ittno meire hån & tyn frå den kanten altså, HÅRDA BUD!

#1: Mumle læser Jato Link
Men den aller viktigste hendelsen førr v17’s utvikling var nukk den gongen da Mumle Gåsegg forvilla sæ på det offentlige forumet. Stakkars gamle Mumle Gåsegg nøt jo sin pensjonisttilværelse i fred og fordragelighet med lonken kaffe og gule kamferdrops. Men en dag besluttet han sæ som sagt førr at han skulle ta sæ en tur tell forumet førr å se om det var noen poster der som skrev om gamle tider. Lite ante han hva som skulle skje. I en diskusjon om .no beste spiller kom han nemlig over følgende forumpost skrevet av selveste Jato Link:

2f5f8f3d0b4165e50d8d90d1fc40663d.png

Slik pirrer sjølsagt stakkars gamle Mumle. Det er noe med sirkushester å lukta tå sagmugg som dom sier. Sjanseløse skrev jo denne forumposteren. Hå da sjanselause? Hadde det kollektive nivået på .no tatt et kvantesprang, slik at fordums storheter ville feies av banen fortere enn du kan skrive Opera 24? Detta måtte snarest undersøkes, og Mumle registrerte sæ på v17 unner falskt flagg og starta feltundersøkelsa sine. Riktignok starta'n halvanna måne etter oppstart og ei heller kunne'n nyte gøtt tå en vinterevent som hadde utspelt sæ, en event der kløktige spellere kunne nyte alskens frukter ved å ofre premiumpoeng. Det var således med et gedigent handikapp at han startet, men skitt au tenkte Mumle, je får vel bare druse på da og se hærte det bærer.

I etterpåklokskapens lys må nukk frasen “sjanseløse” sies å ha vøri en smule malplassert.

Høhøhøhøhø.
 

DeletedUser

Guest
Årets PnP.... Takk Mumlis. Varmet på en småhustrig fredagskveld
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Damnit! "Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Mumle Gåsegg igjen."
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
norges beste spiller er Mumle:) vært artig og sett deg slakta spillerne som jato link for og visse hvem som er boss:)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det var meg en stor glede å gi dere seieren på v17 gjennom velvalgte ord for å lokke Mumle tilbake, TTB :)


PS: Det jeg mente med innlegget mitt var at de som var best for lenge siden ikke er best nå. Men de kan selvsagt gjøre et comeback og på nytt bli best, akkurat som Michael Phelps ikke lenger er verdens beste svømmer, men han kan bli det igjen hvis han pusser støv av gamle ferdigheter og øver seg opp igjen.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
norges beste spiller er Mumle:) vært artig og sett deg slakta spillerne som jato link for og visse hvem som er boss:)

Knuse hva, åja inaktive -TA- når du komm in like før slutt...



Flott skrevet Mumlis, Hårda Bud med aktivitet i WySoSe etter vinterbsfskapn
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hei, jeg la ikke merke til innlegget til Shining Wolf før nå. Jeg har da aldri påstått at jeg er bedre enn Mumle :( Hvorfor så fiendtlig mot meg?
 
Topp