Håpløst tiltak

DeletedUser

Guest
Bak den tilsynelatende uskyldige og humoristiske spøken min, lå det litt gjemt budskap som jeg håpet kanskje dere skulle oppdage.
NOK en gang, tar grim opp noe som jeg mener burde tas over mail, opp på forumet...Og NOK en gang, gjør dakapo livet det surt for grim.

Ahh, så mye drama dere skal lage, helt unødvendig av grimlock og gå ut av bnp...Og helt unødvendig av dakapo og først nå, etter så mange mnd der det ikke har skjedd en dritt bortsett fra at folk har adlet "inaktive" spiller, vil hun starte en undersøkelse om verdnen skal avsluttes. Det burde vært gjort for mange uke/mnd siden, men så fort det faktisk kommer litt motstand på v4, da skal den avsluttes...Jeg er 95% sikker på at om en hvilken som helst annen spiller enn grim hadde forlatt, ville det gått sin gang uten at du hadde innblandet deg.

Og grim, er du klar over hvor mye mange i stammen har lagt inn for at denne verdnen skal avsluttes? Ikke en gang kom med det tullet om at det er bare jeg og Vigdis som har gjort noe, for det er så langt fra sant. Før du kom kjempet bnp mot varg, GHB og 7bulls, det er klart at når du leaver rett før verdnen endelig kan avsluttes, skaper det reaksjoner. Du er ikke så dum at du ikke trodde det? Kan jo prøve å sette deg inn i deres sko?

I stedet for å kaste dritt på hverandre hver gang muligheten oppstår, kan dere ikke prøve å være litt mer medgjørlige og voksne? Jeg er nå bare 16 år, men sitter likevel å ler av en del av det dere sier her på forumet, det er jo helt latterlig at 2 voksne mennsker, spessielt i deres posisjoner (Kanskje mest respekterte forumbrukeren på .no og den øverste moden) at dere driver slik hver gang.
 

DeletedUser

Guest
Bak den tilsynelatende uskyldige og humoristiske spøken min, lå det litt gjemt budskap som jeg håpet kanskje dere skulle oppdage.
NOK en gang, tar grim opp noe som jeg mener burde tas over mail, opp på forumet...Og NOK en gang, gjør dakapo livet det surt for grim.

Grunnen til at jeg tar dette opp på forumet er fordi:
a) Jeg har gode erfaringer med å ta opp slike ting som påvirker en verdens avslutning på forumet.
b) Jeg har dårlige erfaringer med å ta opp slike ting på PM. Da i den forstanden at jeg har fått korte svar, som ikke nødvendigvis tar hensyn til hva jeg skriver.
c) Jeg mener at diskusjoner som påvirker avslutningen på en verden burde tas i offentligheten, slik at alle kan si sin mening. Det motsatte av hva som har skjedd her, hvor kun en side har presentert sin side.

At du ikke mener dette er en god løsning så er det synd. Det er din oppfatning, og for all del, ha den. Men respekter at noen andre har andre oppfatninger.

Jeg føler også at det første innlegget mitt her var ganske så seriøst, uten større spydigheter? At jeg blir litt irritert når det dukker opp enkelte absurde påstander kan godt skje, uten at det er direkte bevisst fra min side.

Det kan jo også tenkes at du ikke tenkte over disse problemstillingene. Hvis det er tilfellet så vil jeg anbefale deg å la være å hoppe til konklusjoner om andre sin motiver når du ikke har gode grunner til å være veldig sikker.

Ahh, så mye drama dere skal lage, helt unødvendig av grimlock og gå ut av bnp...Og helt unødvendig av dakapo og først nå, etter så mange mnd der det ikke har skjedd en dritt bortsett fra at folk har adlet "inaktive" spiller, vil hun starte en undersøkelse om verdnen skal avsluttes. Det burde vært gjort for mange uke/mnd siden, men så fort det faktisk kommer litt motstand på v4, da skal den avsluttes...Jeg er 95% sikker på at om en hvilken som helst annen spiller enn grim hadde forlatt, ville det gått sin gang uten at du hadde innblandet deg.

Jeg har allerede beklaget at jeg gikk ut av BNP. Se Faktabørsen. Jeg har også sagt at det eneste som skal til for at jeg går tilbake er en tilsvarende unnskyldning. Og det står jeg for.

Ellers har du gode poeng i resten av paragrafen.

Jeg vil også legge til at jeg mener en avstemning burde vært om hvordan V4 skulle avsluttes, med alternativer for framtiden. Slik som det ble gjort på V3. Ikke om verdenen skal avsluttes der og da.

Og grim, er du klar over hvor mye mange i stammen har lagt inn for at denne verdnen skal avsluttes? Ikke en gang kom med det tullet om at det er bare jeg og Vigdis som har gjort noe, for det er så langt fra sant. Før du kom kjempet bnp mot varg, GHB og 7bulls, det er klart at når du leaver rett før verdnen endelig kan avsluttes, skaper det reaksjoner. Du er ikke så dum at du ikke trodde det? Kan jo prøve å sette deg inn i deres sko?

Det jeg har sagt er at det to som har gjort en respektabel innsats det siste året er Vigdis og meg selv. Det er ingen andre som har gjort i nærheten av en tilsvarende innsats det siste året, og det kan jeg støtte opp med statistiske fakta. Det er en forskjell på hva jeg har sagt, og hva du sier jeg har sagt.

At folk har gjort noe tidligere tviler jeg ikke på. Men det har mange som ikke lenger er her. Det blir litt som en idrettsutøver som aldri nådde opp som sier "Åja, jeg kunne blitt kjempegod, men jeg gadd ikke trene mye." Jobben er ikke over før den er over.

Nå har jeg også forklart hvorfor jeg hoppet ut i en IGM som nå ligger på Faktabørsen. Reaksjoner? Ja. Like sterke? Nei, da de ikke var like sterke når det tilsvarende skjedde på V2. Kanskje fordi de fleste da skjønte at det var en spøk.

I stedet for å kaste dritt på hverandre hver gang muligheten oppstår, kan dere ikke prøve å være litt mer medgjørlige og voksne? Jeg er nå bare 16 år, men sitter likevel å ler av en del av det dere sier her på forumet, det er jo helt latterlig at 2 voksne mennsker, spessielt i deres posisjoner (Kanskje mest respekterte forumbrukeren på .no og den øverste moden) at dere driver slik hver gang.

Latter er fint. Latter, kombinert med forståelse og litt mer ydmykhet i dine antakelser om motivasjon, hadde vært enda bedre. Når det gjelder min oppførsel så tar jeg gjerne imot komplimentet inni der. Men hvis jeg nå er en av de mest respekterte forumbrukerne så er det fordi jeg oppfører meg sånn jeg er. Respektene kommer av oppførselen, oppførselen tilpasser seg ikke til respekten. Hvis det gir mening.

At du mener det er å kaste dritt å ta opp problemstillinger jeg bryr meg om, med tilhørende bakgrunnsinformasjon, og forsvare mine meninger... Vel, greit nok. Medgjørlig er jeg redd jeg aldri vil bli beskrevet som. Med unntak av, du vet, pene jenter. Tøffel og stolt av det!
 

DeletedUser

Guest
Greit, jeg kan se fordelen med å skrive det på forumet, i hvertfall i denne saken,likevel må jeg si at jeg er ikke 100% overbevist over at fremgangsmåten din her på forumet i denne saken ikke har vært den rette. Mangler å se litt...Selvkritikk blandt annet, det hadde varmet hjertet mitt. Kan ikke skjønne hva du skal ha unnskyldning av Henry så fælt for?

Det jeg har sagt er at det to som har gjort en respektabel innsats det siste året er Vigdis og meg selv. Det er ingen andre som har gjort i nærheten av en tilsvarende innsats det siste året, og det kan jeg støtte opp med statistiske fakta. Det er en forskjell på hva jeg har sagt, og hva du sier jeg har sagt.

At folk har gjort noe tidligere tviler jeg ikke på. Men det har mange som ikke lenger er her. Det blir litt som en idrettsutøver som aldri nådde opp som sier "Åja, jeg kunne blitt kjempegod, men jeg gadd ikke trene mye." Jobben er ikke over før den er over.

Nå har jeg også forklart hvorfor jeg hoppet ut i en IGM som nå ligger på Faktabørsen. Reaksjoner? Ja. Like sterke? Nei, da de ikke var like sterke når det tilsvarende skjedde på V2. Kanskje fordi de fleste da skjønte at det var en spøk.

Okei, greit. Du og Vigids har gjort MEST dette året, men jeg kan nevne diverse spillere som har lagt inn enorme mengder innsats for å vinne denne verdenen i år. Alt er relativt, du kan jo sette det litt i perspektiv, det er flere som har gjort nesten like mye som dere med tanke på hvor mye tid de har til å spille, og hva slags ressusser de har til å kunne bidra. Det er klart at en konto på 6mill, ikke har muligheten til å få til det samme som en med 40 mill. En med jobb fra 8 til 16 og 2 barn kan ikke sitte like mye som dere. Vet ikke om det har noe å si for deg, men jeg mener du burde ta det med i vurderingen din.


Jeg har allerede beklaget at jeg gikk ut av BNP. Se Faktabørsen. Jeg har også sagt at det eneste som skal til for at jeg går tilbake er en tilsvarende unnskyldning. Og det står jeg for.

Ellers har du gode poeng i resten av paragrafen.

Jeg vil også legge til at jeg mener en avstemning burde vært om hvordan V4 skulle avsluttes, med alternativer for framtiden. Slik som det ble gjort på V3. Ikke om verdenen skal avsluttes der og da.

Det er ikke godt nok å beklage, du skal si "Jeg dreit meg loddrett, vannrett og diagonalt ut, jeg gjør hva som helst for å komme tilbake, jeg tar gjerne og vasker skoene dine, sleiker de om nødvendig." Kraftig overdrevet, men poenget mitt er at de ikke skylder deg noe. Det var deg som tross alt tok den avgjørelse om å forlate stammen, uten å tenke over konsekvensene.


Jeg venter med å svare på den siste til jeg får dakapo sin kommentar (som sikkert er litt mer saklig^^) om akkurat den saken.
 

DeletedUser

Guest
Greit, jeg kan se fordelen med å skrive det på forumet, i hvertfall i denne saken,likevel må jeg si at jeg er ikke 100% overbevist over at fremgangsmåten din her på forumet i denne saken ikke har vært den rette. Mangler å se litt...Selvkritikk blandt annet, det hadde varmet hjertet mitt. Kan ikke skjønne hva du skal ha unnskyldning av Henry så fælt for?

Greit nok. Selv om jeg føler vi sporer noe av på denne diskusjonen i forhold til end-game på V4.

Det kan godt hende jeg kunne gjort det bedre. På den andre siden så innrømmer jeg en viss skepsis til at det faktisk blir gjort noen endringer som følge av denne - selv om jeg fortsatt mener argumentene for å avslutte nå er alt for svake.

Selvkritikk... Vel. Jeg vet ikke helt hva mer jeg skulle ta kritikk for enn det jeg allerede har gjort.

Henry er - visstnok - ledern i BNP, og da hører det med mer ansvar. Han hoppet til konklusjoner om mine motivert, og i motsetning til mange andre skjøt før han tenkte. Han forsøkte også å bølle meg tilbake. Jeg reagerer dårlig på at noen forsøker å tvinge meg til å gjøre noe som helst.

Han har også provosert meg tidligere, så jeg blir da også mindre tilbøylig til tilgivelse.

Okei, greit. Du og Vigids har gjort MEST dette året, men jeg kan nevne diverse spillere som har lagt inn enorme mengder innsats for å vinne denne verdenen i år. Alt er relativt, du kan jo sette det litt i perspektiv, det er flere som har gjort nesten like mye som dere med tanke på hvor mye tid de har til å spille, og hva slags ressusser de har til å kunne bidra. Det er klart at en konto på 6mill, ikke har muligheten til å få til det samme som en med 40 mill. En med jobb fra 8 til 16 og 2 barn kan ikke sitte like mye som dere. Vet ikke om det har noe å si for deg, men jeg mener du burde ta det med i vurderingen din.

Igjen så kan det godt hende andre føler de har gjort mye. Jeg har heller ikke brukt vanvittig mye tid. Jeg har vært effektiv. Men det går på det andre, det er sikkert mange som hadde gjort mer under andre omstendigheter. Men slik er det alltid, for alle. Hva gjør de som nå er i BNP forskjellig fra andre som egentlig skulle vært på topp på V4 nå, men andre ting kom i veien? Ganske nøyaktig ingenting.

Jeg er litt usikker på hva du mener når du henviser til at andre har gjort nesten like mye med tanke på tid og ressurser. For det første så startet kontoen min på rundt rank 20, 1179 byer. Nå, under et år senere, og nesten 5000 byer senere, har det endret seg. Så utgangspunktet var ikke fantastisk.

Det er ikke godt nok å beklage, du skal si "Jeg dreit meg loddrett, vannrett og diagonalt ut, jeg gjør hva som helst for å komme tilbake, jeg tar gjerne og vasker skoene dine, sleiker de om nødvendig." Kraftig overdrevet, men poenget mitt er at de ikke skylder deg noe. Det var deg som tross alt tok den avgjørelse om å forlate stammen, uten å tenke over konsekvensene.

Ah, vel. Der er vi uenige. For det første har jeg ikke et ekstremt behov etter å komme tilbake - og har så vidt jeg veit hatt en invitasjon liggende en stund. For det andre så er vi nok litt uenige i hvor stor grad det var en tabbe å gå ut. Jeg tenkte også over konsekvensene, men var ikke vandt med at de var så ekstreme - basert på tidligere tilfeller av samme greia. Eksempel.

Når det gjelder om de skylder meg noe... Vel, hvis de ikke skylder meg noe, vil du virkelig si at jeg skylder dem noe?

Jeg venter med å svare på den siste til jeg får dakapo sin kommentar (som sikkert er litt mer saklig^^) om akkurat den saken.

Okaydokay.
 

DeletedUser

Guest
Vel uansett Grim. V4 er ferdig :D Det er jo fantastisk digg! Slippe å høre mer surmuling fra deg skal bli en fryd :D

Gleder meg til å vinne med BNP! BNP har stått på siden dag 1. Selv om jeg ikke har vært der super lenge. Så de fortjener denne seieren uten deg :)

Sånn er det. Blir så deilig :D En verden ute :D
 

DeletedUser

Guest
Tssk, atter et vitnemål om en begrederlig oppførsel av teamet. Ikke er de i stand til å forsvare handlingene sine engang.
 

DeletedUser

Guest
Nopeeeee :D

Jeg er bare så happy for at V4 er ferdig + at de som har spilt fra starten ( Deg + Meg ikke har gjort det ) Så fortjener de den seier'n her :D
Nå er det bare noen dager igjen før V4 er ferdig. Det blir utrolig deilig, en verden mindre å fokusere på.

Du virker jo mer lei deg enn happy? V4 er jo drit kjedelig nå, folkene bare logger seg inn og ut for å holde kontoen der. Hvis du liker disse "barbiene" som du selv kaller de, så får du starte på en verden å adle de der istedenfor :)

Uansett så stenger den 12Desember! BNP vinner fortjent, hadde du vært smart nok å holdt deg innenfor, så hadde du vært med på seier'n. Men disse "Barbiene" er vel mer verdt enn en seier? Tydeligvis.

Mvh

Kimmi
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Bak den tilsynelatende uskyldige og humoristiske spøken min, lå det litt gjemt budskap som jeg håpet kanskje dere skulle oppdage.
NOK en gang, tar grim opp noe som jeg mener burde tas over mail, opp på forumet...Og NOK en gang, gjør dakapo livet det surt for grim.

Jeg gjør da neppe livet surt for grimmy. Selv om setningen fikk meg til å smile.

Ahh, så mye drama dere skal lage, helt unødvendig av grimlock og gå ut av bnp...Og helt unødvendig av dakapo og først nå, etter så mange mnd der det ikke har skjedd en dritt bortsett fra at folk har adlet "inaktive" spiller, vil hun starte en undersøkelse om verdnen skal avsluttes. Det burde vært gjort for mange uke/mnd siden, men så fort det faktisk kommer litt motstand på v4, da skal den avsluttes...Jeg er 95% sikker på at om en hvilken som helst annen spiller enn grim hadde forlatt, ville det gått sin gang uten at du hadde innblandet deg.

Skulle det vise seg at jeg tok feil i min avgjørelse, skal jeg selvfølgelig ta det på min kappe. Om spillerne på V4 ikke skulle ønske å avslutte verden 12. desember, så kan dem sende meg en ticket, PM, stemme for noe annet på undersøkelsen eller omså skrive i tråden her på forumet.


I stedet for å kaste dritt på hverandre hver gang muligheten oppstår, kan dere ikke prøve å være litt mer medgjørlige og voksne? Jeg er nå bare 16 år, men sitter likevel å ler av en del av det dere sier her på forumet, det er jo helt latterlig at 2 voksne mennsker, spessielt i deres posisjoner (Kanskje mest respekterte forumbrukeren på .no og den øverste moden) at dere driver slik hver gang.

Jeg vil ikke påstå at vi bare slenger drit til hverandre - ikke hele tiden i alle fall, men det har vel bare kommet til det punktet hvor det kan virke som om at det er det eneste vi gjør og om du opplever det på den måten, vil jeg beklage.



@Grimlock; Jeg trenger ikke forsvare noe - føler i alle fall ikke det selv. At du ønsker å få i gang en diskusjon angående mine "dårlige valg" på V4, så må du nesten ta den diskusjonen med deg selv er jeg redd. Jeg har ikke tid til å diskutere noe jeg egentlig ikke mener er noe å diskutere. =)
 
Sist redigert:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Dette må være en av de mest latterlige beslutningene jeg har sett i min tid på tw, greit nok at Mikkel var en slem rev, men gode gud da...

Ikke noengang i tidenes historie så har spillet vært så skittent som det er nu, og du Dakapo sender igrunn ikke andre signaler til oss som leser dette her utenfra, enn at Mikkel er for god til å bekjempes og derfor låser du verdener så folk skal få slippe...

Litt vel satt på spissen kanskje, men 100% dominanse er faktisk det som var tenkt med v4.

Jeg synes det er trist at gamlekontoen min ikke lenger er i BNP, og det er nok mye som er dumt fra alle parter i den saken, men det Dakapo nu gjør tar virkelig toppen av kransekaka.

Men hvem kan vi varsle om slikt? Trolig så vil nok ingen bry seg godt nok, og maktovergrepet vil gjennomføres.
 

DeletedUser

Guest
Jeg gjør da neppe livet surt for grimmy. Selv om setningen fikk meg til å smile.

Såklart gjør du det...Grim, syntes du det er kjipt at verdenen ender på denne måte? Ja, det syntes han, ergo du gjør livet surt for han.


Skulle det vise seg at jeg tok feil i min avgjørelse, skal jeg selvfølgelig ta det på min kappe. Om spillerne på V4 ikke skulle ønske å avslutte verden 12. desember, så kan dem sende meg en ticket, PM, stemme for noe annet på undersøkelsen eller omså skrive i tråden her på forumet.

Du tar ikke poenget mitt, Grim mot bnp, såklart vet jeg hva avgjørelsen blir. Hadde du spurt får 2 mnd siden, da verdnen var mer avgjort enn den er nå, såklart vet jeg også hva avgjørelsen hadde blitt. Enten skulle du spurt tidligere, når til og med Johan spurte om verdnen kunne avsluttes, burde det vel ringe en bjelle? Men, neida. Når grim, den nest største spilleren på hele spillet går ut, da skal verdenen avsluttes.

Jeg vil ikke påstå at vi bare slenger drit til hverandre - ikke hele tiden i alle fall, men det har vel bare kommet til det punktet hvor det kan virke som om at det er det eneste vi gjør og om du opplever det på den måten, vil jeg beklage.

Det å si at dere slenger dritt til hverandre var kanskje litt feil, det rette ordet er vel at dere er..Ute etter hverandre, eller noe slikt.

Jeg kan godt ramse opp en rekke eksempler, om du ønsker...Men, jeg tror strengt tatt ikke det er nødvendig. Dere vet selv at dere har deres, noe meningsløse krangler, uten og komme til enighet. Kanskje dere kan prøve å, i det minste møtes på midten en gang i blandt, fordi dere står på 2 forskjellige sider med et hav i mellom dere, hver gang dere diskuterer..Og prøver ikke noe spessielt å fikse det heller. Poenget mitt er at, når dere diskuterer virker det ikke som at dere prøver å komme til noen enighet, kanskje fordi begge er for stolte til å si at "jeg tok feil"?
 

DeletedUser

Guest
@Kimmi: Hvis du skal prøve å fornærme meg (jeg antar det var meningen?) så burde du prøve å gi litt mer mening.

@Grimlock; Jeg trenger ikke forsvare noe - føler i alle fall ikke det selv. At du ønsker å få i gang en diskusjon angående mine "dårlige valg" på V4, så må du nesten ta den diskusjonen med deg selv er jeg redd. Jeg har ikke tid til å diskutere noe jeg egentlig ikke mener er noe å diskutere. =)

Med tanke på det rett og slett håpløse innlegget du brukte for å forsvare avgjørelsen tidligere i tråden her så skjønner jeg godt at du ikke ønsker å diskutere det. Det kokte vel essensielt ned til at du har bestemt deg for at jeg fortsatt er i BNP, og derfor ikke trenger å regnes som fiendebyer. På den lyse siden så må jo det bety at jeg kan se fram til en respektabel premiumpremie :LOL:

I tillegg til argumentene som ligger strødd i tråden her, så er dette jo en første gang for et par ting:
  • En CM bestemmer hva diplomatiet i en verden egentlig er, i strake motsetningen til hva spillerne mener.
  • En verden vinnes ved valg. Faktisk er det vel første gangen det overhodet er et alternativ å avslutte en verden her og nå. Dette til tross for at verdener med betydelig større dominans ikke engang har hatt noen valgalternativ for å stenge verdenen der og da.

Du sender litt blandede signaler, Dakky, når du i IGM skriver;

Skulle noen være forferdelig uenig i dette, og slettes ikke ønsker at verden 4 skal avsluttes den 12. desember, vil jeg gjerne at du sender meg en ticket og gir beskjed om det. =)

Hva er egentlig poenget med å ta det opp til deg når du tydeligvis har bestemt deg?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hva er egentlig poenget med å ta det opp til deg når du tydeligvis har bestemt deg?

Moren min pleide å jobbe som styrer i en barnehage, men hun har... skal jeg si gått av? til fordel for noen andre fordi det ble for mye stress. Nå opplever hun noe lignende i forhold til sin nye sjef. Den nye styreren har det med å si noe om hvordan hun er "åpen for innspill" til tross for at hun ifølge moren min faktisk ikke er det. Min mor tolker det som at hun (styreren) er ute etter et klapp på skulderen fordi hun har vært flink og bestemt noe, og at hun vil fremstå som at hun gir alle muligheten til å si sin mening. Noe hun for så vidt også gjør. Men det har ikke så mye å si hvem som sier sin mening eller hva meningen er, så lenge man ikke blir hørt uansett.

Jeg trekker ingen paralleller, jeg bare deler en bit av min verden fordi den siste setningen i innlegget ditt minnet meg om det :)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Jeg liker en god diskusjon like mye som de fleste, men om dette skal dras helt ut i det abstrakte kommer jeg til å sette ned foten...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Om Dakapo kan svare på hvordan hun bare kan skifte kravene til hva som kreves for å vinne en verden sånn plutselig hadde jeg vært svært glad.

Nå kan ikke jeg veldig mye om V4, men av hva jeg vet så har kravet her over lengre tid vært 100% dominans, dette har alle forholdt seg til, også teamet, intill nylig. Når BNP faktisk fikk litt mindre dominans, og det kunne blitt litt action på v4, DA forandrer teamet kravene. Og argumentet med at flerparten av kontoene på V4 vil avslutte er jo også tåpelig, for det ville vel flerparten av kontoene før Grim gikk ut og, men da stod teamet på kravene sine.

Her lukter det noe annet bak avgjørelsen, noe personlig mellom Dakapo og Grimlock. Og et rent tyrani eller diktatori fra Dakapo sin side som ingen her har makt til å få skiftet. Så vedder jeg vel på at mitt innlegg blir slettet fordi jeg går til "personangrep" på Dakapo når jeg sier at hun driver et tyrani..

Vel, maktmisbruk har blitt et etterhvert vanlig hjelpemiddel fra teamet her på .no, og det ser ut som det vil fortsette i en gooood stund videre desverre...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Spillere: GeirS78

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 27
Side 2: 66
Forskjell: 39

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 3
Side 2: 44
Forskjell: 41

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 232,676
Side 2: 599,295
Forskjell: 366,619

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 29,038
Side 2: 393,828
Forskjell: 364,790

chart


:hmm:
 

DeletedUser

Guest
Hva skjer med planene om å stenge V4 nå når utbrytergruppa er på 100 mill?
 

DeletedUser

Guest
Motstanden er større enn den har vært siden nyttår (om ikke lenger)...Det er bare rett og rimlig at den holdes åpen nå.
 

DeletedUser

Guest
Andreas, kjære deg. Det er urelevant om de skal kjempe videre eller ikke...Grimlock alene er motstand nok for hele bnp, resten kommer bare som en bonus.
 
Topp