At du sier at du snakker for flertallet og ingen andre enn du er den som sier det så finner jeg dette utsagnet for å lukte råtten fisk altså.
Det at ett titalls personer sitter å leser dette klokken 2 på natt til tirsdag sier meg at flere er engasjerte i saken uten å tørre eller orke å komme med sine synspunkter.
Noen vil nok spille videre, men om dem sier det i bnp chatten så er det for det meste bare kjeft å få... Ikke en koselig avslutning på ett stort eventyr det.
Det er noen som prøver å endre på dette, uenig kan du være. Men dagen imorgen vil vise om vi har rett.
Har du vanskeligheter med å se realiteten i øye, Are? Det bel et klart flertall for å avslutte v4 den 12.desember, og ettersom undersøkelsen var anonym, er det heller ingen mulighet for oss å finne ut av hvem andre enn de som befinner seg i Mikkel sin stamme stemte mot å avslutte v4. Alle fikk avgi sitt svar i en anonym undersøkelse, og ikke kom å fortell meg at folk fortsatt går rundt redde for å stemme. BNP har vart svært lenge, og en stamme basert på stor tillit til hverandre, så det at noen føler seg utrygge synes jeg blir et veldig svakt argument fra din side, akkurat som alle de andre argumentene du har kommet med i denne tråden.
Jeg er vel den eneste som skriver her av de som
ønsker stenging fordi det er midt på natta og alle fornuftige sjeler har lagt seg. Råtten fisk sa du, vel, gi meg en grunn til at folk skal sitte oppe å diskutere på et forum som avsluttes om én dag.
De som ville spille videre har allerede tatt valget å forlatt stammen. Jeg husker ikke helt stillingen, men jeg husker såpass at de som stemte mot en avslutning ikke fikk flere enn 2 spillere, noe som vil si at dere er i klart mindretall. Vil du virkelig benekte det? Det at dere fikk 2 stemmer har noe å si at jeg mener at dualen til Sylphida stemte
for en stenging, mens vi hele tiden har vist hvor Sylph(originale) egentlig står i saken så kan vi si at dere fikk full uttelling ved at deres stammers medlemmer, representerer identisk det resultatet undersøkelsen viste.
*Villa; Ditt eksempel faller på sin egen urimelighet, men jeg kan likevel se poenget ditt. Ettersom eksempelet er totalt tatt ut av sammenheng, ettersom en fotballkamp er regulert gjelder lover og har et av verdens største forening som holder overoppsyn, vil ditt eksempel aldri bli en realitet.
@Gutta; Vel, det har noe med at BNP har hatt flere tusen gråbyer, og kun Johan J1234 på 5 mill å kjempe mot. Etter så mange år så er det ikke så fryktelig gøy, samtidig som at vigdis støvsugde alt for oss andre, så var det faktisk ingen grunn til å gjøre noe som helst annet enn å vente.