Håpløst tiltak

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Fordi du er med å gnåler istykker det gode samholdet vi har i bnp fordi du hater å diskutere med Mikkel på forum...

Hadde du kunne vært litt mer grei så er det ikke sikkert dette her hadde vært nødvendig i det hele tatt...
 

DeletedUser

Guest
Scarborough skrev:
@Gutta; Vel, det har noe med at BNP har hatt flere tusen gråbyer, og kun Johan J1234 på 5 mill å kjempe mot. Etter så mange år så er det ikke så fryktelig gøy, samtidig som at vigdis støvsugde alt for oss andre, så var det faktisk ingen grunn til å gjøre noe som helst annet enn å vente.

Dette svaret faller på sin egen urimelighet. Hvordan kan du klage på at det har tatt så mange år når du ikke har vært i BNP så mange år? De eneste som har gjort en respektabel innsats dette året er Vigdis og GeirS78. Om det ikke er noe annet å gjøre enn å vente gjør det vel ikke noe om det tar litt lenger tid?
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Og for det aller første. Kimmi har vært en fantastisk dual, som har gjort en formidabel innsats på kontoen. Derom hersker det ingen tvil. Og han var den eneste grunnen til at jeg ikke gjorde noe før. Hadde det ikke vært for ham så hadde kontoen blitt slettet for få dager siden, eller jeg hadde gått ut tidligere. Og hvem vet, kanskje hadde kontoen blitt slettet også tidligere om det ikke var for ham. Men jeg oppfatter at han har hatt glede av spillet, og den gleden har han jo hatt og nytt. Eneste jeg frarøver ham er å stå nevnt på pallen. Men det er jo mitt nick uansett, så det kan vel ikke være det største. Den største gleden må jo ha vært prosessen fram til nå. Er ialle fall slik jeg elsker dette spillet. jeg elsker prosessen, resultatet blir nr. 2. Har kampen vært god og spennende gledes jeg selv om jeg i siste instans taper. Så igjen... er slutten han mister, men tilfredstillelsen over å ha hevet kontoen på rangen, den har han jo og kan ikke miste.

Så æres den som æres bør, og det er Kimmi

Bakgrunnen for å gå ut av BNP har således ingen ting med det å gjøre, og slett ikke med hensikt i å sitte med seieren for meg selv. Hadde Kimmi ønsket det, så hadde jeg tatt ham med på lasset, men det vet jeg jo at han ikke ønsker i det hele tatt.

Dere kaller det backstabbing. For meg er det snakk om å etterleve det verdisynet jeg har, for å kunne ha samvittighet til å se meg selv i speilet.

Det at dere fikk 2 stemmer har noe å si at jeg mener at dualen til Sylphida stemte for en stenging, mens vi hele tiden har vist hvor Sylph(originale) egentlig står i saken så kan vi si at dere fikk full uttelling ved at deres stammers medlemmer, representerer identisk det resultatet undersøkelsen viste.

Første feil: JEG stemte for stenging. Og det sitter minst en person igjen i BNP som stemte imot stenging. Kanskje to, hva vet jeg?
Men det kan nok sikkert være at målet med stemmegivningen ikke var det samme for alle. Min stemme var ingen stemme MOT Mikkel. Fra min side var det en stemme MOT å fortsette på dette tragiske. Å få en ende på en historie som for mitt vedkommende hadde utviklet seg helt feil. Nesten som å ta en avgjørelse om amputasjon. Smertelig og trist, men nødvendig. Å skulle fortsette spillet ved at alle skulle kaste seg over Mikkel i ren blodtørst, når han var den som sist hadde klart å vekke BNP-ånden i meg. Det ble bare 100% feil. Ergo stemte jeg for stenging.

Andre feil: "vi hele tiden har vist hvor Sylph(originale) egentlig står i saken" Tror du ja, men sann mine ord, du vet ikke noe om hvor jeg står i saken.

Du kjenner meg ikke, og du vet ingen ting om hvilke verdier som ligger til grunn for meg. Slik jeg opplever deg er du heller ikke åpen for andres verdier. Det er bare en riktig, og det er dine. Jeg setter min ære i å prøve å forstå andre, selv om det er motstridende til mitt syn. Og således skjønner jeg skuffelsen dere føler. Men jeg blir ikke møtt med noen slags åpenhet selv på at mine verdier også kan være riktige, i alle fall for meg. Og møter jeg stengte dører, da stenges også mine.

En del av det jeg liker med spillet er å møte og bli kjent med ulike mennesker. Krangle så busta fyker om et gitt tema, for så å gå videre som like gode venner. Det er det jeg oppfatter som gjensidig respekt. Men når jeg har hevdet mitt syn i akkurat denne saken så har jeg blitt blankt avvist. Jeg har 100% feil, og det har jeg fått stavet på måter som jeg ikke ville tiltale min verste fiende. Aldri har jeg blitt snakket så stygt til noen sinne. Og det av voksne folk.

Men vit i alle fall at disse stygge ordene har nådd helt fram, og ligger der og gjør sin virkning. Mission accomplished!

Hadde jeg derimot blitt møtt med aksept for mine verdier så hadde jeg kanskje ikke gått til de skritt jeg nå har gjort. Mener ikke at folk skal være enig med meg, på ingen måte. Jeg vil bare bli hørt og akseptert for det jeg står for. Opplever jeg det, så kan jeg tøye grensene mine langt. Vel, slik ble det ikke nå. Nå har jeg fått klar beskjed om at jeg «finnes ikke mer», og det jeg har å si er ikke verd å høre. Kan da ikke la være å undres over at alt man har opplevd, alle samtaler om livets opp og nedturer plutselig kan settes strek over. At en handling og en holdning man er uenig i, visker helt ut personen man var. Menmen, er bare å akseptere. Sånn er det.

Som jeg beskrev i mitt avskjedsinnlegg (eller hva man kan kalle det) i BNP sitt stammeforum så er ikke BNP det BNP jeg jeg engang startet opp i. Langt derifra. Derfor var jeg overhodet ikke tent av noen seiersrus nå da enden nærmet seg. Tvert imot. Mer av resignasjon, og til dels sorg over at jeg ikke fikk sjansen å vinne med MITT BNP. Så da jeg stemte for stenging var målet for egen del å begrense skadeomfanget. Ikke å sikre noen seier.
Råtteracet i etterkant, og den totale mangelen på vilje til å se saken fra flere vinker gjorde at alt ble feil for meg. Og det naget så veldig at jeg ikke kunne la være å handle. Reaksjonene som kom befestet også at jeg handlet riktig. Det var ikke plass til meg med mitt syn på saken. Eneste som fikk meg til å vakle i beslutningen var Henry, og også Pippi. Sistnevnte prøvde ikke engang å få meg til å snu, han fikk meg til å vakle bare ved å være den han er, og som sådan representerer den stammeånden som en gang hersket.
Så for meg var valget, «seire» med BNP, med samvittigheten hengende for måten det endte på. Eller gjøre det jeg har gjort, og ha fred med meg selv.
Jeg valgte fred.
 

DeletedUser

Guest
Skal vi se.

I skrivende stund har [GNI] 21,1 % av de spillereide byene på V4. BNP har da 78,9 %. I krigen som går så er det nå på krigsstatistikken 88-5 i retning [GNI], i tillegg til at vi har drept mer enn fem ganger så mange tropper i angrep. Dette er også på spillere som enten har angrep først, eller slengt med leppa på forumet. Aktive folk, med andre ord.

Vi vinner krigen, per dags dato. BNP har ikke engang 80 % dominans, og for en uke siden var 100 % dominans kriteriet for å vinne.

Hva er det vi ber om? Samme muligheten som alle andre verdener på .no har hatt. Det vil si muligheten til å vinne, selv om man er den minste stammen. Det har aldri før på .no vært mulig å stemme seg fram til umiddelbar seier, slik som det blir her. Og det på en verden hvor den minste stammen faktisk leder på krigsstatistikken.

Hvorfor skal V4 plutselig tvinges til å avsluttes? Det er både latterlig og latterlig urettferdig. Det er teamet sin oppgave å veilede en verden til en avslutning, ikke la en tapende stamme få kave seg til en seier de ikke får på slagmarken. De som ønsker å avslutte V4 er ikke villige til å slåss for en seier.

Så hva blir det til? Vil V4 bli den første verdenen hvor en stamme "vinner" samtidig som de taper en krig de selv erklærte? Eller vil det bli slik som på alle andre verdener - en rettferdig kamp?
 

DeletedUser

Guest
Btw:
Selv om sylphida er i din stamme. Så kan du faktisk fjerne 13 mill poeng: Når jeg kom inn så hadde hun 7,3 mill.
Nå har henne mildt sagt 20,6 mill eller noe.

Takket være meg at henne har grei stats.
+ at hun har så stor konto. ( Fortjener faktisk ikke )
SÅ BNP har nok litt mer enn dere da, hvis vi tar vekk alt det.

Nå har hun selvfølgelig backstabba meg så til de grader. Hun som var en av de eldste klarte selvfølgelig å backstabbe sin egen stamme også.
Men jeg vil bare si at BNP fortjener å vinne, DU grim kan gå å leke deg i en sandkasse. For du lager kvalme, du har en del imot deg, så har du disse folkene som er så sinnsykt glad i deg, noe jeg ikke skjønner hvorfor engang :) Men livet er sånn. Jeg håper V4 blir stengt.

Da sier jeg takk for meg på V4. For meg så har jeg vunnet V4, alle de timene som jeg har sittet på kontoen til Sylphida. Dette er takken jeg får.

Men uansett, all creedz til Henry og hele BNP. Dere er vinnere uansett hva som skjer. Synd at sånne inkompetente folk som disse liker å ødelegge for alle.
Synd det der ass!! :)


Nå er V4 ferdig...

Mvh
Kimmi
 
Sist redigert av en moderator:

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Når jeg kom inn så hadde hun 7,3 mill.
Nå har henne mildt sagt 20,6 mill eller noe.

Takket være meg at henne har grei stats.
+ at hun har så stor konto.

Helt riktig Kimmi! Og selv det jeg selv har gjort, i det siste året, har jeg gjort fordi ditt pågangsmot har smittet over. Og jeg repeterer gjerne igjen; All ære til deg!!!

Bittelitt ære for at det i det hele tatt var en konto du kunne komme inn på, tar jeg dog selv, siden det var jeg som satt der da det faktisk var krig. Men at kontoen nå har kommet så høyt nå, det er din fortjeneste!!
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Vel... Derom strides de lærde.
Meeen... det er jo desverre ikke vi som bestemmer til syvene og sist :D
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Har egentlig holdt meg helt borte fra diskusjonen og ikke lest trådene raskt over før nå og må si jeg er overrasket over noen svar.

I den siste tiden så er det grim og Vigdis som har adlet mye, men å si det er de som har kun jobbet det siste året er vel litt å ta i. Husker godt at jeg/ vi måtte ta en redningsaksjon for Vigdis pga alle byene hun mistet, men ingen kritikk til henne for jeg syns hun tok seg skikkelig opp etter at vi snakket om hvordan hun burde spille.
Og ser vi på stat så er det el mulig å se at andre også har gjor livet surt på gni de siste året.
Grim har nå adlet mye, spillere og grått, så all ære til han også.

Men sånn jeg ser det så syns jeg grim har skylden for alt som har skjedd her og syns det var unødvendig at Henry skulle si unskyld på off forum, noe jeg også sa til grim. Jeg ser vel egentligikke noen grunn til at Henry skulle si unnskyld i hele tatt fordi han reagerte på akkurat samme måte som vi andre når grim gikk ut av stammen. Men Henry er fortsatt sjefen og syns han gjorde helt rett i å skrive til deg.

Med fare for å ta feil så tror jeg du grim gjorde dette med overlegg fordi du viste at det ville komme reaksjon fra Henry så du kunne bruke det for alt de var verdt. Men at du skulle klare å ta med flere andre på det tullet hadde jeg ikke forventet....

Jeg syns i respekt av de som hadde spilt i BNP fra begynnelsen, hadde fortjent de fortjent denne seieren for den lange kampen de har hatt.
Men i stedet så blir den gleden ødelagt pga et stort ego fra en person/spiller.

Jeg liker deg Grim, men her syns jeg du gjorde galt.

Over & ut
 

DeletedUser

Guest
@Kimmi: Med den logikken din så hadde BNP også mistet veldig mange av byene sine som har blitt adlet av folk som ikke nå er på kontoen. Et sverd er som regel skarpt på begge sider. Hva det ellers gjelder dine subjektive oppfatninger så kan du for all del få ha dem.

Har egentlig holdt meg helt borte fra diskusjonen og ikke lest trådene raskt over før nå og må si jeg er overrasket over noen svar.

I den siste tiden så er det grim og Vigdis som har adlet mye, men å si det er de som har kun jobbet det siste året er vel litt å ta i. Husker godt at jeg/ vi måtte ta en redningsaksjon for Vigdis pga alle byene hun mistet, men ingen kritikk til henne for jeg syns hun tok seg skikkelig opp etter at vi snakket om hvordan hun burde spille.
Og ser vi på stat så er det el mulig å se at andre også har gjor livet surt på gni de siste året.
Grim har nå adlet mye, spillere og grått, så all ære til han også.

For å gjenta meg selv så har jeg ikke sagt at det kun er Vigdis og jeg som har gjort en innsats siste året. Jeg sier det er vi som har gjort en respektabel innsats. Hvis du vil kan jeg definere nærmere hva jeg mener med det, men jeg tror ikke det er nødvendig.

Men sånn jeg ser det så syns jeg grim har skylden for alt som har skjedd her og syns det var unødvendig at Henry skulle si unskyld på off forum, noe jeg også sa til grim. Jeg ser vel egentligikke noen grunn til at Henry skulle si unnskyld i hele tatt fordi han reagerte på akkurat samme måte som vi andre når grim gikk ut av stammen. Men Henry er fortsatt sjefen og syns han gjorde helt rett i å skrive til deg.

Faktafeil. Henry reagerte ikke som alle andre. Han forlangte at jeg skulle gå inn igjen. I motsetning til de andre som spurte hva som skjedde, slik som du selv.

At han senere har løyet om meg bak ryggen til meg (ang. hva jeg har gjort på V4 siste året, og hva vi "avtalte" angående slutten på V4) - uten å innrømme det seinere når han hadde muligheten - bare bekrefter det jeg mener: Han er ikke en person jeg har noe til overs for, og det å gi etter for hva han krever er fullstendig uakseptabelt.

For å være ærlig så er jeg relativt sikker på at det også var han som, i våres, drev å skravla om at jeg nuket meg selv for å få ODA. Samme logikken, og han virket veldig keen på å unngå å prate om det. Selv om jeg ikke kan være 100 % sikker, så jeg prøver å la det unngå å påvirke meg.

Med fare for å ta feil så tror jeg du grim gjorde dette med overlegg fordi du viste at det ville komme reaksjon fra Henry så du kunne bruke det for alt de var verdt. Men at du skulle klare å ta med flere andre på det tullet hadde jeg ikke forventet....

Du tok en sjanse på at du hadde rett, og faren for å ta feil var der. Og feil tok du. Beklager. Jeg gjorde det ikke med overlegg, jeg visste ikke at Henry skulle reagere sånn, og jeg ble nok like overrasket som dere andre over at Casey og Sylphida ville over. Positivt overrasket, og det var ganske rørende. Men overrasket like fullt.

Jeg syns i respekt av de som hadde spilt i BNP fra begynnelsen, hadde fortjent de fortjent denne seieren for den lange kampen de har hatt.
Men i stedet så blir den gleden ødelagt pga et stort ego fra en person/spiller.

Jeg liker deg Grim, men her syns jeg du gjorde galt.

Over & ut

Og det er min oppfatning, som jeg neppe kan gjøre noe med.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det er ikke overraskende hvor mange som fokuserer på mine motivasjoner her. Men det er strengt tatt ikke engang relevant for avslutningen på V4. Så vidt jeg veit skal ikke teamet blande seg inn i diplomati på en verden. Stenger de V4 nå så tillater de en stamme som taper en krig å vinne en verden, med mindre dominans enn noen andre verdener med åpent vinnerkriterie. Veldig diplomatisk, veldig lite TW-aktig.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
At du sier BNP taper en krig er en unaturlig situasjon du har skapt de siste dagene.

At det blir fokusert på dine motivasjonen er vel ikke rart? Du er en meget oppegående person og ser hva som er blitt skapt av situasjon de siste dager, så må smile for meg selv når du prøver å virke som den helt uskyldige og som den store vinneren av v4 pga det som skjer.

La teamet stenge verden så kan du sitte å klage på deres beslutning om du ønsker det.
 

DeletedUser

Guest
Hva i all verden er det som skal til for at en situasjon er "unaturlig"?

La meg prøve igjen. For denne tråden, så er ikke min motivasjon relevant. IG diplomati, som dette tross alt er, har ikke spillt en rolle tidligere når det gjelder å avslutte verdener. Hvorfor skal det den nå?

Ellers, for all del, kjør på å spekuler i mine motivasjoner. Det kommer noen gullkorn fra tid til annen.

Jeg merker også at du ikke prøver å benekte for de kalde, objektive, tallene for situasjonen på V4 nå. Det er også slående hvordan du ikke konkret kommenterer på noen av svarene mine på ditt forrige innlegg. Fallt de ikke i smak?
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ja du må gjerne kalle det gullkorn, men du kommer vel med dine spekulasjoner når det gjelder Henry og et par andre saker, men det er kanskje greit.

Hva skal jeg kommentere det du gir meg av svar. Det er sånn du vil ha det på forumet at du skal slå ihjel alle kommentarer mot deg, gidder ikke å følge deg der.
Men ser hva du svarte og forholder meg til det.

Men uansett hva du svarer så syns jeg at det du har gjort er av egoistiske grunner og helt unødvendig i forhold til dem som har spilt i BNP mye lenger en det vi har gjort, og finner det veldig merkelig at du heller ikke kan se den biten. Du skal straffe alle andre fordi du mener Henry kom med urimelige, eller prøvde å komandere deg tilbake til stammen.
 

DeletedUser

Guest
Tja, en spekulasjon, som jeg identifiserer som spekulasjon. Resten... ikke spekulasjon :razz:

Egentlig så foretrekker jeg at folk svarer, for å enten si seg enige eller uenige. For eksempel her så sier du at Henry ikke gjorde noe annerledes enn andre. Jeg forklarer deg hvorfor du tar feil. Da hadde jeg for eksempel satt pris på det om du vedkjente det. Men jeg skjønner hvordan det kan være slitsomt å innrømme sine feil.

Det er morsomt hvordan du "glemmer" at jeg allerede har beklaget at jeg gikk ut, så hvorfor du mener jeg spiller uskyldig skjønner jeg virkelig ikke. Ja, nå blir det litt sånn at noen andre blir skadet. Men på samme vis så kan du si at andre blir skadet fordi Henry nekter å beklage at han tok feil. Selv om jeg tror jeg trekker tilbake det tilbudet nå uansett, litt for mye har skjedd siden den gang.

Visste du for eksempel at det var jeg som tok initiativ til å løse dette med Henry igjen? Mens han ville gi opp flere ganger i den samtalen, så begynte vi å komme mot en løsning. Men så kom avstemningen, og da ville han ikke snakke mer. Hmm. Hvem er den som oppførte seg dårlig der? Jeg kan sikkert videresende meldingen hvis du vil :razz:

Jeg savner fortsatt en forklaring på hva en "unaturlig" situasjon er, og hvorfor du ikke ønsker å se på de litt mindre følelsesmessige faktaene.

Når det gjelder de som har slitt lenge... Er det ikke morsomt at de som roper høyest som det gjerne er de som strengt tatt ikke har jobbet veldig lenge eller hardt for å vinne? :LOL:
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Feil i følge deg mener du vel? Nei jeg syns Henry gjorde det han skulle som leder for stammen.

Jeg glemmer ikke, men du prøver å gjøre deg til et offer men Henry eller vi andre er de slemme. Og slutt med den hersketeknikken som du prøver på.

Det endelig svaret kom vel også etter at du begynte å legge det ut på profilen din? Er ikke helt etter min smak å gå ned på det nivået, men det er nå hva jeg mener

Unaturlig leggerjeg i at det er en situasjon du skapte når egentlig verden var klar for å bli avgjort. Det var ingen ting som skulle ære naturlig at du plutselig skulle gå ut uten at du hadde egoistiske grunner til det. Så kan du sikkert vri å vende på det hvor mye du vil.

Om du mener at det er jeg som har skreket høyest så må du nesten forklare hvordan du kommer frem til det. Om det er å si i mot deg om hva jeg føler, ja da er jeg skyldig. Men igjen grim, hersketeknikken :)
 

DeletedUser

Guest
Feil i følge deg mener du vel? Nei jeg syns Henry gjorde det han skulle som leder for stammen.

Feil når det gjelder motivasjon. Noe det strengt tatt bare er jeg som kan uttale meg om. Betyr dette at du ikke er interessert i å se mailen hvor jeg forsøker å fikse dette, men din kjære "leder" ikke er like ivrig? :mehe:

Mener du at en leder for en stamme skal finne på negative ting om folk, og så dele det? Huh.

Jeg glemmer ikke, men du prøver å gjøre deg til et offer men Henry eller vi andre er de slemme. Og slutt med den hersketeknikken som du prøver på.

Jeg har ikke sagt jeg er det eneste offeret her. Men et av dem? Jupp. Hersketeknikk? Jeg prøver å få svar fra deg, men du vrir og vender på deg som en hyperaktive slange innsmurt med olje!

Den som fremstiller det slik at den ene siden har all skyld her er deg. Ensidig synspunkt? Oh yeah.

Det endelig svaret kom vel også etter at du begynte å legge det ut på profilen din? Er ikke helt etter min smak å gå ned på det nivået, men det er nå hva jeg mener

Vel, da noen sparket meg ut av stammechatten må jeg da kommunisere med dere på et eller annet vis. Hvis noen ikke ønsker andre å se hva man skriver, ikke skriv det. Stå for det man skriver. Fine greier det. Han greide jo også å si plenty med idiotiske ting før jeg delte vår kommunikasjon.

Unaturlig leggerjeg i at det er en situasjon du skapte når egentlig verden var klar for å bli avgjort. Det var ingen ting som skulle ære naturlig at du plutselig skulle gå ut uten at du hadde egoistiske grunner til det. Så kan du sikkert vri å vende på det hvor mye du vil.

Så unaturlig er egentlig "hva du mener ikke skulle skje, fordi du mener av V4 har vært avgjort". Gotcha :LOL:

Igjen spekulerer du i grunnene mine. Tssk.

Om du mener at det er jeg som har skreket høyest så må du nesten forklare hvordan du kommer frem til det. Om det er å si i mot deg om hva jeg føler, ja da er jeg skyldig. Men igjen grim, hersketeknikken :)

Her siktet jeg faktisk ikke til deg. Beklager, men siktet faktisk til noen andre.

Å kalle noe for hersketeknikk gjør ikke argumentene mine mindre gyldige.

Igjen, ikke villig til å se på den faktiske situasjonen på V4. Det virker som om du har konstruert et bilde av hvordan V4 skal være i hodet ditt, og når virkeligheten og fantasien din ikke sammenfaller, vel, da er det virkeligheten som er feil.
 

DeletedUser

Guest
Ok, skal en totalt nøytral jævel komme med litt observasjoner utenifra her da:


Grim:
Du forlot som en spøk. Dårlig spøk, virker det som..
Du ba om unnskyldning, fair enough.
Du krevde at Henry skulle be om unnskyldning. Vel og merke aner ikke jeg hva som har blitt sagt mellom dere, så ta det til etteretning. Men hadde noen tatt en slik spøk og jeg var leder, så ville jeg sansynligvis vært rimelig krass i tonen til vedkommende også. Noe de fleste nok ville vært enig i.
For min del, så synes jeg kanskje ikke du har rett til å kreve noe offentlig unnskyldning, men der igjen, jeg har ikke alle fakta på bordet mitt, så snakker kun av det jeg har observert her.

Alle:
Husk at dette ikke kun omhandler v4-miljøet. Så lenge v4 ruller og går, så vil det stoppe opp får nye verdener som kan åpnes, som igjen påvirker nye brukere. Så kan ikke folk svelge stoltheten sin, vise seg å være rimelige mennesker som ikke tyr til skittkasting ved hver mulighet?

Konklusjon:
Jeg håper v4 stenges, selvom jeg er enig i prinssippet at ikke en avstemming skal stenge en verden.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor i all verden skal V4 gjøre at færre nye verdener blir åpnet? Det er kun 20 spillere igjen, ikke mange nok til å påvirke antallet spillere på en ny verden i noen særlig grad. Det har vært mange flere verdener åpnet før enn det er åpne nå, så jeg tviler på at vi er i nærheten av noen sperre slik sett.

Ellers skal jeg ikke si noe særlig på vurderingen din.
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener å ha hørt at det er en sammenheng med åpne verdener og åpning av nye. Skal ikke stille meg på bakbeina å si jeg har definitivt rett, men synes det hørtes logisk ut.
 
Topp