Håpløst tiltak

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke se for meg at det er noen særlige praktiske begrensning på hvor høyt antallet åpne verdener kan være. Men det har vært nevnt at det må være minst to verdener åpne for nye spillere, men V4 har fint lite med det å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Men tilbake til det vi alle lurer på nå. Blir v4 stengt eller forblir den åpen? Stusselig at folk skal diskutere når diskusjonen egentlig kan avsluttes ved svaret: v4 blir stengt/blir ikke stengt.

No offence.
 

DeletedUser

Guest
@The Baptist:

Tribal Wars-team i dag klokken 17:42 skrev:
Hei!

Jeg skal gjøre dette kort uten altfor mye skriverier.
Når man ser på de siste dagers hendelser, er det ganske åpenbart at verden 4 ikke er klar til stenging riktig enda likevel.

Derfor vil v4 fortsette videre framover. Siste stammen på toppen vinner.



Lykke til!

V4 blir ikke avsluttet ennå :)
 

henry001

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Frustasjonen er selvsagt stor og konsekvense er blitt latterlige.

Noen som vet om Dakapo er manager for noen andre verdner?

Hvordan kan man klare dette inn for Innogames?
 

DeletedUser

Guest
Krige mot hva? En gjeng med barnehage unger? neitakk. Har et liv å leve :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg bare siterer dette innlegget, i tilfelle Kimmi tar til fornuften og sletter det :)

Du som er barnehagen da grim :) En så inkompentent gutteungen som deg skal man faktisk lete lenge etter. Men ja.
Det å vinne har du aldri fjortjent. Hvis det skulle vært noe som het: Hall of shame. Så ville du ha ligget på absolutt alle første plassene der(clapping) Da hadde du vært kongen av Hall of Shame(party)
 

DeletedUser

Guest
Du som er barnehagen da grim :) En så inkompentent gutteungen som deg skal man faktisk lete lenge etter. Men ja.
Det å vinne har du aldri fjortjent. Hvis det skulle vært noe som het: Hall of shame. Så ville du ha ligget på absolutt alle første plassene der(clapping) Da hadde du vært kongen av Hall of Shame(party)

Nå er det ikke alltid like lett å lese følelsene til folk over nettet, men jeg får nesten en følelse av at du ikke liker meg...? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Frustasjonen er selvsagt stor og konsekvense er blitt latterlige.

Noen som vet om Dakapo er manager for noen andre verdner?

Hvordan kan man klare dette inn for Innogames?

Har sendt en ticket på Dakapo, usikker om den havner i rett hylle
 
Topp