Håpløst tiltak

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nylig gjennomførte vi en undersøkelse på V3 og V4 hvor vi spurte spillerne om dem ønsket å fortsette spillingen til en stamme får 100% dominanse. Resultatene av de undersøkelsene ble som følger:


V3:
Ja - 40
Nei - 10

V4:
Ja - 75
Nei - 24


Spillerne har talt. V3 og V4 vil derfor fortsette til en stamme sitter med 100% dominanse.


Fra annonseringa for avlsutningen av V4.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nylig gjennomførte vi en undersøkelse på V3 og V4 hvor vi spurte spillerne om dem ønsket å fortsette spillingen til en stamme får 100% dominanse. Resultatene av de undersøkelsene ble som følger:


V3:
Ja - 40
Nei - 10

V4:
Ja - 75
Nei - 24


Spillerne har talt. V3 og V4 vil derfor fortsette til en stamme sitter med 100% dominanse.


Fra annonseringa for avlsutningen av V4.

Den avstemningen ble satt til side, noe som vil si at den ikke lenger er gyldig. Den nye undersøkelsen sier at v4 skal avsluttes den 12.des, noe som betyr at det er den avstemningen vi har å forholde oss til.

Hvis du sier at denne avstemningen skal gjelde like fullt ut, hva skal vi ta utgangspunkt i da? 12.des eller 100% dominans? Neeh, det er allment kjent at nyere går foran gammel, det er heller ikke noe å diskutere.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
At du sier at du snakker for flertallet og ingen andre enn du er den som sier det så finner jeg dette utsagnet for å lukte råtten fisk altså.

Det at ett titalls personer sitter å leser dette klokken 2 på natt til tirsdag sier meg at flere er engasjerte i saken uten å tørre eller orke å komme med sine synspunkter.

Noen vil nok spille videre, men om dem sier det i bnp chatten så er det for det meste bare kjeft å få... Ikke en koselig avslutning på ett stort eventyr det.

Det er noen som prøver å endre på dette, uenig kan du være. Men dagen imorgen vil vise om vi har rett.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Blir som at alle fotballkamper der et lag får én mann utvist skal avsluttes med en avstemning. "Okey, folkens, la oss lage en avstemning om hvem som skal vinne". Opps, det laget med 11 spillere vant..

BNP har gjort en kjempejobb lenge på V4, ingen tvil om det, men man må holde løpet ut. Elite klarte ikke holde løpet ut på v2, og vant ikke, det samme kan skje her.

Ta kampen og vis dere som verdige vinnere, men for å være helt ærlig tror jeg dette er en krig BNP frykter såpass utfallet av at de er veldig lite lystne på å ta den, og at man selvfølgelig er veldig lei hele verdenen.
 

DeletedUser

Guest
Om dere brenner sterkt for å avslutte verden 4, hvorfor har dere ikke gjort noe in-game som står i stil til det vi leser her på forumet?
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Det at ett titalls personer sitter å leser dette klokken 2 på natt til tirsdag sier meg at flere er engasjerte i saken uten å tørre eller orke å komme med sine synspunkter.

Eller for trøtte :p

Noen vil nok spille videre, men om dem sier det i bnp chatten så er det for det meste bare kjeft å få... Ikke en koselig avslutning på ett stort eventyr det.

Sterke påstander du kommer med.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
At du sier at du snakker for flertallet og ingen andre enn du er den som sier det så finner jeg dette utsagnet for å lukte råtten fisk altså.

Det at ett titalls personer sitter å leser dette klokken 2 på natt til tirsdag sier meg at flere er engasjerte i saken uten å tørre eller orke å komme med sine synspunkter.

Noen vil nok spille videre, men om dem sier det i bnp chatten så er det for det meste bare kjeft å få... Ikke en koselig avslutning på ett stort eventyr det.

Det er noen som prøver å endre på dette, uenig kan du være. Men dagen imorgen vil vise om vi har rett.

Har du vanskeligheter med å se realiteten i øye, Are? Det bel et klart flertall for å avslutte v4 den 12.desember, og ettersom undersøkelsen var anonym, er det heller ingen mulighet for oss å finne ut av hvem andre enn de som befinner seg i Mikkel sin stamme stemte mot å avslutte v4. Alle fikk avgi sitt svar i en anonym undersøkelse, og ikke kom å fortell meg at folk fortsatt går rundt redde for å stemme. BNP har vart svært lenge, og en stamme basert på stor tillit til hverandre, så det at noen føler seg utrygge synes jeg blir et veldig svakt argument fra din side, akkurat som alle de andre argumentene du har kommet med i denne tråden.

Jeg er vel den eneste som skriver her av de som ønsker stenging fordi det er midt på natta og alle fornuftige sjeler har lagt seg. Råtten fisk sa du, vel, gi meg en grunn til at folk skal sitte oppe å diskutere på et forum som avsluttes om én dag.

De som ville spille videre har allerede tatt valget å forlatt stammen. Jeg husker ikke helt stillingen, men jeg husker såpass at de som stemte mot en avslutning ikke fikk flere enn 2 spillere, noe som vil si at dere er i klart mindretall. Vil du virkelig benekte det? Det at dere fikk 2 stemmer har noe å si at jeg mener at dualen til Sylphida stemte for en stenging, mens vi hele tiden har vist hvor Sylph(originale) egentlig står i saken så kan vi si at dere fikk full uttelling ved at deres stammers medlemmer, representerer identisk det resultatet undersøkelsen viste.

*Villa; Ditt eksempel faller på sin egen urimelighet, men jeg kan likevel se poenget ditt. Ettersom eksempelet er totalt tatt ut av sammenheng, ettersom en fotballkamp er regulert gjelder lover og har et av verdens største forening som holder overoppsyn, vil ditt eksempel aldri bli en realitet.

@Gutta; Vel, det har noe med at BNP har hatt flere tusen gråbyer, og kun Johan J1234 på 5 mill å kjempe mot. Etter så mange år så er det ikke så fryktelig gøy, samtidig som at vigdis støvsugde alt for oss andre, så var det faktisk ingen grunn til å gjøre noe som helst annet enn å vente.
 
Sist redigert:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
De er ikke så sterke når en leser flere sine reaksjoner på de som har gått ut, og det er en mindre gjeng som gjentagende er slik.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Har du vanskeligheter med å se realiteten i øye, Are? Det bel et klart flertall for å avslutte v4 den 12.desember, og ettersom undersøkelsen var anonym, er det heller ingen mulighet for oss å finne ut av hvem andre enn de som befinner seg i Mikkel sin stamme stemte mot å avslutte v4. Alle fikk avgi sitt svar i en anonym undersøkelse, og ikke kom å fortell meg at folk fortsatt går rundt redde for å stemme. BNP har vart svært lenge, og en stamme basert på stor tillit til hverandre, så det at noen føler seg utrygge synes jeg blir et veldig svakt argument fra din side, akkurat som alle de andre argumentene du har kommet med i denne tråden.

Jeg er vel den eneste som skriver her av de som ønsker stenging fordi det er midt på natta og alle fornuftige sjeler har lagt seg. Råtten fisk sa du, vel, gi meg en grunn til at folk skal sitte oppe å diskutere på et forum som avsluttes om én dag.

De som ville spille videre har allerede tatt valget å forlatt stammen. Jeg husker ikke helt stillingen, men jeg husker såpass at de som stemte mot en avslutning ikke fikk flere enn 4 spillere, noe som vil si at dere er i klart mindretall. Vil du virkelig benekte det?

ikke flere enn 4 sier meg at det er flere som ikke vil avslutte, for casey stemte faktisk for, og hun har nå ombestemt seg. Går det opp for deg nu at de fleste liker å gjøre som de får beskjed om enn å få slengt ukvemsord etter seg?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
V4 blir uansett avslutta 12. desember. Joho ! (party)

Kom meg for øret at sylphida også stemte for, om det stemmer så er det jo faktisk 6 stykker som er imot avslutning.

Og husk en ting andreas, hadde ikke henry tatt deg inn i bnp så hadde kanskje mikkel kommet tilbake.
Alt henry trengte å gjøre var å si "unnskyld at vi misforsto spøken din Mikkel, men vi fant det ikke særlig morsomt."
Istedenfor inviterer han deg, som er fienden...

Er det rettferdig?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
De er ikke så sterke når en leser flere sine reaksjoner på de som har gått ut, og det er en mindre gjeng som gjentagende er slik.

Det er også feil å lese hvor mange som leser v4 forumet, da disse ikke nødvendigvis spiller v4 og dermed ikke har stemmerett til å kunne avgjøre hva som vil skje videre med v4. Ditt argument er faller nok en gang på sin egen urimelighet. Nei, Are. Ikke begynn å tryll fram tall som ikke stemmer, Are. Men vi får vente til i morgen for å se hva som skjer. :)


Kom meg for øret at sylphida også stemte for, om det stemmer så er det jo faktisk 6 stykker som er imot avslutning.

Og husk en ting andreas, hadde ikke henry tatt deg inn i bnp så hadde kanskje mikkel kommet tilbake.
Alt henry trengte å gjøre var å si "unnskyld at vi misforsto spøken din Mikkel, men vi fant det ikke særlig morsomt."
Istedenfor inviterer han deg, som er fienden...

Er det rettferdig?

Alt Grim trengte å gjøre var å beklage for at han dro spøken såpass langt og fortsatt med det. Vi er like langt ja?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Det sitatet var ment til Andreas sin post om at det var sterke beskyldninger jeg kom med når jeg sier at du og kimmi sitter og hudfletter alle som er uenig med dere i chatten.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det sitatet var ment til Andreas sin post om at det var sterke beskyldninger jeg kom med når jeg sier at du og kimmi sitter og hudfletter alle som er uenig med dere i chatten.

Vi hudfletter ingen. Vi uttrykker bare vår misnøye mot spillere som svikter sin egen stamme etter så mange år. Vi alle uttrykker oss på forskjellige måter.

Vi får se hva som skjer i morgen, Are :) God natt!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Kan du tenke deg at noen er litt misfornøyde med deg da?

Går begge veier dette her, sov godt du.

Vi får så absolutt se hva som skjer imorgen, veldig spennende dette.
 

DeletedUser

Guest
Det er intet poeng i å diskutere med Scar. Alle vet at han aldri er i stand til å innrømme feil, selv når det står å skriker han i ansiktet at han har dreti på draget. Det hadde vært søtt, hvis han hadde vært rundt ti år yngre. Sånn som det er nå er det bare trist.

Hans argumenter er uansett totalt ubrukelige, og ser ut til å basere seg på at TW skal avgjøres ved valg, og ikke på slagmarken. Helst gjennom en avstemning som er unik i det at den tillater en umiddelbar avslutning på V4.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan du tenke deg at noen er litt misfornøyde med deg da?

Går begge veier dette her, sov godt du.

Vi får så absolutt se hva som skjer imorgen, veldig spennende dette.

Hvorfor skal jeg ofre en tanke på det egentlig? Vi alle kan ikke være enige hver gang heller. Sånn er livet og ingenting å gjøre noe med.

Njaa, spennede og spennende. Men vi får se likevel :)
 
Topp