Høye krav?

DeletedUser

Guest
Ifra Class! sin profil:


Rekrutør:
Hardskill
- minimum 200k poeng for å få medlemskap.




Gøy at det eneste alternativet som en delvis seriøs utfordrer til oss kommende vinnere av v7, har et krav for å komme inn til stammen sin. De burde ta imot det som kan krype eller gå, noe de egentlig også har gjort de siste ukene...
Men men, de får nå kjøre sitt løp på den måten de vil :)
 

domly

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ifra Class! sin profil:


Rekrutør:
Hardskill
- minimum 200k poeng for å få medlemskap.




Gøy at det eneste alternativet som en delvis seriøs utfordrer til oss kommende vinnere av v7, har et krav for å komme inn til stammen sin. De burde ta imot det som kan krype eller gå, noe de egentlig også har gjort de siste ukene...
Men men, de får nå kjøre sitt løp på den måten de vil :)

Stor i kjeften er du å :)
 

DeletedUser

Guest
Tja, så sant det er en ubehagelig fakta man strengt tatt ikke behøver å peke ut, så jo :) For eksempel, du kaller ikke noen feit selv om de er det. Da er du frekk/stor i kjeften ;)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Så er jo dette et propegandaforum der det er lov å gjøre fienden litt forbanna :p
 

DeletedUser

Guest
De som kjenner meg, vet at det her er meg på et svært, svært moderat nivå og at jeg er mye mer kvalm og jævlig in real life!
 

DeletedUser

Guest
De som kjenner meg, vet at det her er meg på et svært, svært moderat nivå og at jeg er mye mer kvalm og . in real life!

Dersom du er kvalm hjelper det å høre på musikk :)

Sensurerte sitatet litt btw ;)

On topic: Joa. Muligens litt høye krav :)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
YO.

Som dere kan se på TWstatsen som ble linket, så rekrutterer vel Class! det meste som kan gå og krype per dags dato. Artig taktikk, men det funker vel på sett og vis... :jkul:
 
Topp