HAHA v2

DeletedUser

Guest
Nå var det ikke noe hemmelighet at vi ønsket potensielle medlemmer, uansett original stamme.
Noen potensielle rekrutteringer har vært mer mislykka enn andre dog :p
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg kriget mot HAHA på v16, blir reprise på v23, men da med bedre resultater favør meg tho
 

DeletedUser

Guest
Time will tell. Utgangspunktet deres er ikke så ille nå da, men det var jaggu ikke så ille der heller, så det blir spennende å se ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Time will tell. Utgangspunktet deres er ikke så ille nå da, men det var jaggu ikke så ille der heller, så det blir spennende å se ;)

Nå er det ikke gitt at jeg har helt rett her, men såvidt jeg husker så var den største stammen på v16(IAF under oppstarten) en som hadde alt for lite samspill til tross for gode spillere. Nå vet jeg ikke helt hva som skjedde etter det, da jeg bare var inne og hjalp jokke litt mot slutten av krigen, men da jeg slutta på v16 under oppstarten så regnet jeg med at HAHA kom til å vinne.

Største forskjellen mellom v16 og v24 er nok at Upside/Down har ett bedre samhold innad enn det jeg fikk intrykket var tilfellet hos motstanderene dine på v16. I tillegg er det mye jevnere fordelt når det gjelder veteraner og stjernespillere(håper jeg).
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Nå er det ikke gitt at jeg har helt rett her, men såvidt jeg husker så var den største stammen på v16(IAF under oppstarten) en som hadde alt for lite samspill til tross for gode spillere. Nå vet jeg ikke helt hva som skjedde etter det, da jeg bare var inne og hjalp jokke litt mot slutten av krigen, men da jeg slutta på v16 under oppstarten så regnet jeg med at HAHA kom til å vinne.

Største forskjellen mellom v16 og v24 er nok at Upside/Down har ett bedre samhold innad enn det jeg fikk intrykket var tilfellet hos motstanderene dine på v16. I tillegg er det mye jevnere fordelt når det gjelder veteraner og stjernespillere(håper jeg).


Nå spilte ikke jeg v16 ellerno så skal ikke kommentere det, mens samhold her er jeg litt usikker på etter det jeg har hørt. Og om det jeg har hørt er feil så er dere treige til å reagere uansett, når dere begynner å stacke kolberg ETTER at han mister 5 byer. Har ikke mye tid, så holder dette kort for denne gangen.
 

DeletedUser

Guest
InVi var ikke dårlig samspilte dem heller. Men etterhvert som vi tok ut en og en konto og motgangen kom, så begynte sentrale kontoer å miste eiere. Tror det var endring av eiere i jevn flyt som var det største problemet, samtidig som HAHA var heldige/dyktige i hvem vi angrep.
 
Topp