Hall of fame - tilbake til verdenstrådene?

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
er det mulig at «hall of fame» kommer tilbake til forumtrådene som handler om de representative verdenene, istedenfor i kunngjøringer ?

Personlig synes jeg det er mye lettere å finne frem til det igjen om jeg ønsker å undersøke noe eller bare være nostalgisk. Tror flere synes det er lettere enn å måtte lete langt eller lengre på kunngjøringer for å finne det igjen :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
er det mulig at «hall of fame» kommer tilbake til forumtrådene som handler om de representative verdenene, istedenfor i kunngjøringer ?

Personlig synes jeg det er mye lettere å finne frem til det igjen om jeg ønsker å undersøke noe eller bare være nostalgisk. Tror flere synes det er lettere enn å måtte lete langt eller lengre på kunngjøringer for å finne det igjen :)
Med hall of Fame, mener du egentlig trådene som opprettes under kunngjøring for å gratulere vinnerne?

Hall of Fame finner du nemlig her, lenket til nederst på forsiden. (V33/34 vil komme inn dit så snart verdene er ferdig arkivert, som tar et par uker fra verden stenges). I forhold til innhold, er denne mye mer omfattende enn hva du finner i gratulasjonstråden.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvorfor skal dette være en ting å være sta på?
Dersom folket ønsker en så smal sak burde det være uproblematisk å fikse det..
 
Topp