Tilbakemeldingstråd Handelsevent - spørsmål/kommentarer

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Merchant_event_logo_200x200_2.png



Dersom du skulle ha noen spørsmål og/eller kommentarer til vår handelsevent, vennligst ta det i denne tråden.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Høres spennende ut. Spent på hvilke premier som er tilgjengelige. Er det de vi har hatt tidligere? Litt synd at de forsvinner med eventslutten, synes det burde være mulig å aktivere de også i ettertid.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Hva vil ressurs raten være på ? er den likt for alle eller kommer det an på hvor stor kontoen er som det var sist ?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hva vil ressurs raten være på ? er den likt for alle eller kommer det an på hvor stor kontoen er som det var sist ?

Det er litt vanskelig å si. De har gjort noen endringer til eventen i forhold til hvordan den var i fjor, bl.a endret på balanseringen. Om jeg derimot skal tippe så vil jeg si at de neppe har tuklet så mye med akkurat den biten, da det er forskjell på en stor og liten spiller i forhold til kapasitet.

var det sånt som ifjord at du får feks fylle opp 50% av varehus osv?

Vi vet ikke hvilke belønninger som kommer, men vet at de har fjernet en god del belønninger som var urettferdig balansert. Vi må nesten bare vente å se.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Denne eventen er helt uten PP, så vidt jeg har forstått! :)

Det er bra, men jeg tror flere hadde likt ulike konkurranser (delt inn i ulike lag og om å gjøre å rive mest, farme mest osv.) eller mål å fullføre (var noe i anledningen TW 10 årsjubileum)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fakta at de som sender ress til handelsleirene gjør en tabbe! Er som å kjøpe pakker på fut med coins xd
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Er det noen som vet hvor mye forsvarsstyrke de forskjellige enhetene i handelsbyene har?
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Artig hvordan denne eventen nærmest tvinger en spiller til å kjøpe pp for å delta, så man kan overleve naboens 20% extra sterke nukes.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Jeg synes forsåvidt også at man tjener litt vel mye på denne eventen. Greit nok med ressurser og slikt, men 20% angrepsstyrke gir deg jo umiddelbart tilgang til ca 4000 off-enheter i hver eneste angrepsby. Det er nok litt i overkant :forvirra:
 
Sist redigert:
Topp