Besvart Handelspost - Premiumbytte (Dakapo)

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hei, på jakt etter ett entydig svar, spør jeg nå TW-samfunnet og Dakapo om grunnleggende info ang. handelspostene.

Blir det hvert døgn, på omtrent samme tidspunkt hver gang, fylt på 25% av maksimum kapasitet i hvert kontinent? Eller blir de bare fordelt mellom kontinentene, som er ganske tomme fra før?
 
Sist redigert av en moderator:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
De blir fyllt med 25% Hver natt på et tilfeldig tidspunkt innenfor et visst intervall.

Dette er svaret jeg fikk på .net.
 

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Dette høres helt korrekt ut etter min erfaring også Niko(Fa Kua), og da snakker jeg med erfaring fra flere verdener som har hatt dette

I tillegg til disse ressursene starter også verdenen med 10,000 av hver ressurs(i hvert eneste kontinent), men det tror jeg alle vet allerede. Bortsett fra disse to måtene er det kun spillere(ved å selge ressurser for premium poeng) som fyller opp ressurser i premiumbytte så vidt jeg vet

Disse 25%'ene dere snakker om er 5,000 av hver ressurs helt i starten, og øker i forhold til antall ressurser som er kjøpt eller solgt siden verdenen startet(er vel oppe i over 6,000 av hver ressurs nå på V25, og langt mer på eldre verdener)

Håper begge disse måtene ressurser automatisk fyller seg opp på fjernes helt eller reduseres, er idiotisk at noen skal få sjansen til å stikke av med så ekstremt mye ressurser i starten av en verden
 
Topp