HAWT The Failure

DeletedUser

Guest
Grunnen at Sid chris ikkje skulle være hertug, var spion trusselen. Eg og alive syntes det var ein veldig merkelig måte dommola ble avslørt på. og super lol hadde heller ingen bevis for at dommola sa at han var avslørt. derfor valgte vi og fjerne rettigheitene til Sid chris.

Det gidde ikke menning :p
 

DeletedUser

Guest
Var EliteWolf som lurte, så ut som han skjønte det. Så då gidder ikkje eg forklare igjen.
 

DeletedUser

Guest
what? siden eg kjeder meg på denne merkelige ettermiddagen skal eg forklare til dokker;

Når eg snakkar om avslørt, meinar eg at dommola var avslørt til enda og være med UNI. Ikkje mot dei, slik han gjorde inntykk for og være.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Kan ikke si at jeg ble avslørt i den forstand at dere fant ut av det i den tiden når jeg var med i HAWT, det hele ble jo "avslørt" da jeg gikk tilbake til UNI, pga. jeg følte at dere var klare for å ta vare på dere selv :) Jeg gav vel dere en forklaring på hvorfor, både på fora og skype?

Jeg satte Sid Chris som hertug da jeg følte at han ville kunne lede stammen på den beste måten, samtidig som som flere av dere storspillerne var baroner og deltagere av den ledelsen som var satt opp. Kanskje HAWT ville blitt suksessfulle om ikke hadde blitt alive35 hertugen :)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Uansett, dere skeivledet HAWT totalt:D nå er jo stammen ødelagt uansett!
 
Sist redigert av en moderator:

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Stammen er kanskje fucked, men de fleste er jo nå i PoP, og virker ikke som di slter no særlig atm. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
HAWT er ikkje ødelagt.


Kan ikke si at jeg ble avslørt i den forstand at dere fant ut av det i den tiden når jeg var med i HAWT, det hele ble jo "avslørt" da jeg gikk tilbake til UNI, pga. jeg følte at dere var klare for å ta vare på dere selv :) Jeg gav vel dere en forklaring på hvorfor, både på fora og skype?

Jeg satte Sid Chris som hertug da jeg følte at han ville kunne lede stammen på den beste måten, samtidig som som flere av dere storspillerne var baroner og deltagere av den ledelsen som var satt opp. Kanskje HAWT ville blitt suksessfulle om ikke hadde blitt alive35 hertugen :)

Ja, du har ikkje gjort noe gale. men super lol som sa han hadde avslørt deg, han derimot fekk vi sterk mistanke om og være spion. For når eg prata med super lol etter at du hadde stukke, prøvde eg og finne bevis for at super lol ikkje var spion, men han hadde ingen selv. Alt han sa var: "Eg prata litt med dommola, så sa dommola at eg hadde avslørt han." Når super lol ikkje hadde kunne legge fram denne samtalen, trudde eg og alive at han var spion, kven hadde ikkje trudd det???
 
Sist redigert av en moderator:

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
HAWT er ikkje ødelagt.




Ja, du har ikkje gjort noe gale. men super lol som sa han hadde avslørt deg, han derimot fekk vi sterk mistanke om og være spion. For når eg prata med super lol etter at du hadde stukke, prøvde eg og finne bevis for at super lol ikkje var spion, men han hadde ingen selv. Alt han sa var: "Eg prata litt med dommola, så sa dommola at eg hadde avslørt han." Når super lol ikkje hadde kunne legge fram denne samtalen, trudde eg og alive at han var spion, kven hadde ikkje trudd det???

Eg hadde ikkje.... :eek::jkul:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ro ned med banninga nå. Vil ikke se mer av det på denne topicen. Det er ikke vanskelig å skrive meldinger uten å bruke banneord.

All svar på denne meldingen blir straffet med spam.
 
Topp