HAWT The Failure

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Med ett "HAWT" profilbilde kom ideen om å lage stammen HAWT. Først var det kun ment for å ha en stamme jeg kunne plassere kontovakter hvor kontoene ikke hadde en stamme.
Stammen vokste til å bli en av "topp" stammene da poengsummen kvalifiserte stammen til nummer 5 på ranklista. Etterhvert som dagene gikk ble fler og fler spillere interessert i og bli medlem av stammen, og jeg var ikke vanskelig å be og tok inn flere små spillere og satte sammen en ledelse.

user_image.php


Etter en lengre tid så ble det litt uenigheter mellom meg og ledelsen ang. rekruttering o.l., og jeg ble nedstemt med hver eneste sak jeg la frem ^^
Jeg fikk nok og bestemte meg for å ta noen dager "fri" og gikk inn i stammen HAWT. Da ble det plutselig fart hos de andre større spillerne uten en ordentlig stamme, og folk ville bli med meg. Det var da jeg fikk ideen om å gjøre HAWT om til en stamme som var bygget for en hensikt, å kicke assen til UNI.
Da jeg følte at stammen hadde fått de nødvendige medlemmene, allierte og gløden, så gikk jeg tilbake til min elskede stamme UNI.


Men hva skjer nå med HAWT?
For noen uker siden så stakk en av de mer innflytelsesrike spillerne på v3 fra stammen. Etter hva jeg har hørt så var det pga. alive35's måte å håndtere stammen og medlemmene på. Ikke lenge før dette så svekket alive stammen sin største allierte, POP, ved å være for lausmunnet, som resulterte i at den trofaste og gode lederen i POP trakk seg fra ledelsen og verden 3.

Er det atter en gang alive som har fått de sentrale leddene i HAWT til stikke fra stammen, eller har de gode allierte innsett at de må merge for å kunne forbedre resultatene?
 

DeletedUser

Guest
Intrykket mitt av alive fram til nå har vel heller vært det at han ikke bryr seg særlg lenger, da de fleste har innsett at å ta opp kampen med UNI er håpløst. Jeg må si meg ganske enig, nå som jeg har sett skill-nivået de fleste utenfor UNI ligger på.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror veldig mange i uni har fått endel gratis og de få i fronten som har gjort så uni har vokst det siste året, det er veldig mange som ligger bak fronten med kv og har bare forsvarsbyer som de sender til fronten.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Jeg tror veldig mange i uni har fått endel gratis og de få i fronten som har gjort så uni har vokst det siste året, det er veldig mange som ligger bak fronten med kv og har bare forsvarsbyer som de sender til fronten.

Byene som vi tok fra fronten til HAWT og tildeles POP har vi fått "gratis" pga. spillerne som har avgitt byene ikke har kunne takle det store antall nukes som traff dem. Klart det er lett å ta byer fra dere når alle troppene deres forsvinner ved første nuke-runde. Hvor ellers skal vi vokse om vi ikke kan vokse ved fronten vår?

Like godt som vi har vokst, så har også større kontoer i UNI slettet seg. 3 gode eksempel er spillere som Dubious, lisamarie og Dyslex. Da disse kontoene forlot verden 3 så var de på topp 15. Det var nesten skummelt å se hvor mye tomrom det ble når de forsvant.

Og de få kontoene som ligger bak fronten har ikke KV, det er heller kontoene som ligger på utkantene som har hatt behov for KV. Det var en stund hvor mange kontoer hadde KV, men vi fikk satt inn nye eiere på de aller fleste kontoene, dog ikke alle har vært like suksessfulle. På den tiden hvor vi ble presset hardt av Yakuza, POP og ~TD~, så startet vi opp med noe som gjorde at de mindre aktive spillerne ble såkalte "def-spillere". De skulle lage en større del med forsvarbyer som vi kunne sende til fronten. Men ikke lenge etter dette tiltaket så falt yakuza og ~td~, og ordningen ble mer eller mindre oppløst. Nå derimot så det angrep som produseres. 90% av byene jeg personlig har adlet er off, hvor de siste 10% er kirker.

Så jeg vil si at vi har gjort de tiltakene som har vært nødvendig for å overleve, og overlevd har vi gjort :)
Aktivitet, taktiske avgjørelser, samhold, godt samarbeid, utholdenhet, tilpasningsevne og god diplomati har gjort at vi er her hvor vi er nå. For verden 3 sett under ett så har ikke vi vært den stammen med høyest erfaring og best skillz..
 
Sist redigert:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Den der må jeg si meg enig i, utrolig at jeg kjenner meg så godt igjen i noe du skriver:)
 

DeletedUser

Guest
det jeg prøvde og si er at det er noen få nøkkelspillere i uni som har fått hjulet til å gå rundt, uten disse spillerne ville ikke uni hvert der de er i dag, tenker først og fremst på deg, i hvert fall i senere tid.
Dere har ikke så alt for mange spillere aktive i fronten, men det er de som gjør forskjellen, det er så mange spillere i uni som jeg aldri hører fra.
så all ære til de spillerne som har holdt uni sammen så lenge :)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Alive35 er en sviker, er ikke til å stole på, jeg var hertug av HAWT etter at jeg kom tilbake på Sid Chris, så krevde han hertug tittel, og svek meg, så da kom jeg til UNI etter tilbud fra Kvæna, etter å ha blitt sviket av alive35 så kunne jeg ikke si nei.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Den der må jeg si meg enig i, utrolig at jeg kjenner meg så godt igjen i noe du skriver:)
Hehe, det er flotte greier :p

det jeg prøvde og si er at det er noen få nøkkelspillere i uni som har fått hjulet til å gå rundt, uten disse spillerne ville ikke uni hvert der de er i dag, tenker først og fremst på deg, i hvert fall i senere tid.
Dere har ikke så alt for mange spillere aktive i fronten, men det er de som gjør forskjellen, det er så mange spillere i uni som jeg aldri hører fra.
så all ære til de spillerne som har holdt uni sammen så lenge :)

Ja, det noen nøkkelspillere i UNI, og uten disse så hadde ikke stammen vært her hvor vi er i dag, men slik er det i alle stammer. Men man trenger ikke høres så mye av og være den aktiveste for å være på toppen. Pondus som eksempel er innom noen snarturer hver dag. Han har sin rutine og vokser stødig hver dag.

Hvis vi nå hadde kastet ut alle de kontoene som ikke har en front, så er det ikke mange kontoene som hadde forsvunnet. Nærmest alle kontoene har en direkte front mot dere og andre stammer ;)
 

DeletedUser

Guest
Alive35 er en sviker, er ikke til å stole på, jeg var hertug av HAWT etter at jeg kom tilbake på Sid Chris, så krevde han hertug tittel, og svek meg, så da kom jeg til UNI etter tilbud fra Kvæna, etter å ha blitt sviket av alive35 så kunne jeg ikke si nei.

Velkommen til Tribal-Wars, selv om jeg ikke egentlig tror at alt her er som det høres ut som.
 

DeletedUser

Guest
En ting er at de har front, en annen ting er hvor mye de gjør der...
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Fiendene våre burde da være takknemlig og utnytte at så mange i fronten er inaktiv :eek:
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Alive35 er en sviker, er ikke til å stole på, jeg var hertug av HAWT etter at jeg kom tilbake på Sid Chris, så krevde han hertug tittel, og svek meg, så da kom jeg til UNI etter tilbud fra Kvæna, etter å ha blitt sviket av alive35 så kunne jeg ikke si nei.

Hm... Og det var nåværende Alive? Orginale? Eller noen andre folk som har vært der?
For selve "orginale" karen tviler jeg svært sterkt på ville gjort noe sånt uten en utrolig god grunn, eller.. Er vel mer et spørsmål: Hva foregikk? Hvorfor "krevde" han tittel? Var han ny i stammen uten noen rettigheter? Hvordan svik snakker vi?
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er vel ening med E-ulven her, vært mange på den kontoen og alle har ikke vært helt på nett.
 

DeletedUser

Guest
det er den orginale som ikke har vært helt på nett, hørte at du også hadde en krangel med han rdi-rsr
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ja han kalte meg feig og at jeg slutta for jeg fikk inc.
Jeg satt til opplysning mye for EliteULven i fjor sommer når UNI denga løs.
Ellers har jeg ledet odd i v2 der jeg også satte for spillere i The WOlfs mot Yahmoto. Så da blir man fort forbannet, eller i af jeg.

Egentlig ga jeg bort kontoen min (eneste dogz, Yakuza som er igjen?Utenom Dommola som ble gitt til feil side) for at den skulle brukes mot UNI. Men får jeg sånn møkk tilbake, så var valget enkelt slett eller en annen spiller får administrere kontoen.(bare så det er sagt gir den ikke til UNI).
 

DeletedUser

Guest
jeg var feig og allt mulig rart for at jeg sluttet. og jeg har holdt ut mye lengre enn han, som du skrev så har det vært mange innom hans konto. da ble jeg forbannet. så v3 holder jeg meg langt unna, skulle jeg komme tilbake så er det for og knuse alive35
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
jeg var feig og allt mulig rart for at jeg sluttet. og jeg har holdt ut mye lengre enn han, som du skrev så har det vært mange innom hans konto. da ble jeg forbannet. så v3 holder jeg meg langt unna, skulle jeg komme tilbake så er det for og knuse alive35

Jeg og skal holde meg unna v3....:cool::eek::rolleyes:;):p:D
 

DeletedUser

Guest
Hm... Og det var nåværende Alive? Orginale? Eller noen andre folk som har vært der?
For selve "orginale" karen tviler jeg svært sterkt på ville gjort noe sånt uten en utrolig god grunn, eller.. Er vel mer et spørsmål: Hva foregikk? Hvorfor "krevde" han tittel? Var han ny i stammen uten noen rettigheter? Hvordan svik snakker vi?

Grunnen at Sid chris ikkje skulle være hertug, var spion trusselen. Eg og alive syntes det var ein veldig merkelig måte dommola ble avslørt på. og super lol hadde heller ingen bevis for at dommola sa at han var avslørt. derfor valgte vi og fjerne rettigheitene til Sid chris.
 
Topp