Heftige krigsstats på V9

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Tenkte det ahdde vært morro med en liten krigsstatstråd på V9 også. Har ikke så veldig mange å komme med, men jeg registrerer at det er en heftig og jevn krig i K55 og K54 akkurat nå. Stammen IP mot stammen IP. En av de jevneste krigene jeg har vært borti ihvertfall. Måtte den beste stammen vinne!


Side 1:
Stammer: IP
Side 2:
Stammer: IP

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 49
Side 2: 49
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 379,820
Side 2: 379,820
Forskjell: 0

chart
 

DeletedUser

Guest
Ganske jevn den internadlingen her også :D

Side 1:
Stammer: IP
Side 2:
Stammer: DN

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 9
Side 2: 8
Forskjell: 1

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 70,823
Side 2: 43,156
Forskjell: 27,667

chart
 

DeletedUser

Guest
Ja når deres allierte ikke holder ut så blir det vel slik.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
De som var eksfienden vår som vi bare ikke ønsket trøkk fra mener du? Hadde jo vært flott om dem hadde klart seg helt klart, men de var jo som vi visste et synkende skip.
 

DeletedUser

Guest
Lettere å adle byer når man er så feige som dere da ;)

Feige?...Hvor?

Ble du såra og vonbråten når ikke de 500 spyda, 20 TK og am (x 4 = noobtåg) dine ikke klarte å adle den ene byen til Carni?
Kan du ikke ta det som en mann å lære av det?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dere vet jeg ikke har lov til å kommentere den hendelsen, men forøvrig så har dere vel ikke vært dem som har gått mot flest her på v9 for å si det slik..
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Dere vet jeg ikke har lov til å kommentere den hendelsen, men forøvrig så har dere vel ikke vært dem som har gått mot flest her på v9 for å si det slik..

Er jo bare to forskjellige krigførings strategier. Jeg for min del ville nok gjort som IP her gjør, holde seg til et mål (Seg selv:confused:).
Men altså, selvom dere kanskje er dumdristige er ikke de nødvendigvis feige. Syns dette ble teit argumentasjon zippy..
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Når du ikke har noe godt å si, så sier du noe helt random for å sette andre i et dårlig lys? Great :eek:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dere vet jeg ikke har lov til å kommentere den hendelsen, men forøvrig så har dere vel ikke vært dem som har gått mot flest her på v9 for å si det slik..

Jeg mener også den andre er relevant, letter å adle mer av en fiende når du kun har 1-2 fiender vet u ;)
 
Topp