Hei, alle sammen!

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hallo kjære alle sammen!


Jeg kommer til å jobbe som "spillerutvikler" nå på v6 for de som ønsker seg erfaring på topp i TW. Jeg kommer til å legge ut guider og forskjellige tips på forumet til den nye stammen. Dette skal ikke være ikke være en helt vanlig stamme. Dette er på en måte stammen for de såkalte "noobsa" som skal utvikle seg på en sterk måte. Alle på TW vil vel ha mere aktivitet og flere medlemmer på .no? Såklart syntes alle at det er gøyere å adle vanskelige og erfarne spillere enn innaktive små uerfarne spillere?


Jeg spiller under nicket "Rock my Body" (gamle Kalou fra v2, spiller også på v5 og v7.) om noen er intressert. Stammenavnet er Experience aka XP, og har egentlig hovedbase i Sør-Øst. Men siden dette er en utviklingsstamme tar vi imot alle som vil. Har du en venn som du ønsker skal få litt erfaring, og ikke har tid til å lære han opp selv? Send meg en PM og han kommer inn i stammen! :)


Grunnen til at jeg kom på denne idèen er fordi jeg kom på hvor viktig det var å få hjelp i startfasen. Uten den hjelpen hadde jeg ikke spilt TW i de to årene jeg har gjort. Takk til de som har hjulpet meg. (Dere vet hvem dere er) Vi alle har vært noobs engang. Og det er vanskelig å starte uten hjelp nå.

Jeg vil si takk til de som har støttet idèen min, og håper det vil hjelpe fremtidens TW.no!

Takk for oppmerksomheten.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Er det ikke bedre å starte på V7 og lære opp spillerne der?

Da får man den viktige startfasen også med massefarmingen osv?
 

DeletedUser

Guest
Veldig bra initiativ, men må nok sei meg einig med hansemann i at v6 kanskje ikkje er den beste plassen å lære på. Både sidan den er relativt kompakt (nye spelarar starar veldig nærme godt etablert osv) og sidan den er litt meir avansert (sidan det her er pakkar og forskingsnivå). Dessutan er nok v6 over i løpet av 2011. På den andre sida så vil jo dei du lærer opp få bryna seg mot dei beste :D
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jah, det var dette med å starte på v7. Egentlig er dette klart at dette burde vært den beste måten å starte en slik sak på. Men iom at jeg allerede spiller veldig aktivt og føler jeg har en stamme som kan nå langt i Honkie, så ble det uaktuelt. Egentlig var planen å starte på v5, men det gikk ikke det heller. Så jeg starta her på v6.
 
Topp