Heisann ivrige v4 forum brukere.

DeletedUser

Guest
Heisann alle kjære v4 spillere.
Da viser det seg at jeg skal moderere v4 forumet.
Alltid mye aktivitet når en verden starter.
Jeg ber dere om å holde reglene, unngå spam og annet upassende språk.
Alle kan være med å hjelpe. Rappotere poster som er upassende.

Ha en fortsatt fin sommer.
 

DeletedUser

Guest
La oss begynne å stenge propagandatrådar fordi dokotorar kommer å driv dei off-topic YAAAAY
 

DeletedUser

Guest
La oss begynne å stenge propagandatrådar fordi dokotorar kommer å driv dei off-topic YAAAAY

At du våger! Hun stengte tråden pga. Pokémon-temaet, ikke fordi jeg blandet meg inn. Pokémon er off-topic, og dessuten teit.

*+ Lykke til Antonine, jeg har sett du har gjort en god jobb på de andre forumene du modererer.
 

DeletedUser

Guest
Du kan for all del starte en ny tråd Cloyster. Få det bedre frem at det er stammen din det er snakk om, og få andre til å holde seg til topicen ;)
Eller det kan jeg alltids hjelpe med.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, lykke til. Ser ut til at du har litt av jobb foran deg, men det skal vel gå bra. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hei moderator!
Kan du rette på mer enn en regel av gången? Hadde vore greit om du opprettholdt "Norsk forum. Husk at det eneste språket som er tillatt her er norsk!" no som du føyrst var i gang med infractioneringa.
 

DeletedUser

Guest
Hei moderator!
Kan du rette på mer enn en regel av gången? Hadde vore greit om du opprettholdt "Norsk forum. Husk at det eneste språket som er tillatt her er norsk!" no som du føyrst var i gang med infractioneringa.

Forumreglane er under revisjon akkurat no, og korleis me skal gjera det med språk er ein av tinga som blir vurdert. Inntil det er bestemt korleis me skal gjera det vil svensk og dansk vera tillatt, sjølv om det ikkje står det i reglane.
 

DeletedUser

Guest
kan du egentlig ikke bare åpne en egen Off topick her på V4 forumet? greit for de som liker å chatte for moroskyld:p
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer :D gleder meg til å høre mer fra deg i nærmeste framtidene på V4 forumet :)
 

DeletedUser

Guest
Vil gjerne si at vi har også et off forum :) der kan du snakke så mye du vil x)
 

DeletedUser

Guest
det pleier faktisk å være en generelt forum for .net verdner, men siden vi har et såpass lite og relativt inaktivt forum er det kanskje like greit at dere samles i generelt og off topic forumene? :)
 
Topp