Heisann

Tpexton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Da jeg har meldt meg som intervjuer på v19 vil jeg bare si litt om meg selv :)

Jeg heter da Jostein er på alder av 19 og kommer fra Nordland! så bare bli vandt til litt nordlænning av og til ;)

Har dere evt ønsker om hvem jeg skal intervjue kan dere bare skrive dem ned under her så skal jeg ta en prat med dem.


Mvh Jostein
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Bare for å ha sagt det, det er ikke meg Jostein han prater om. Jeg er da sørlending Jostein, og han er nordlending Jostein. Get used to it!
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Jeg nominerer herved meg selv som neste intervjuobjekt. Henda opp i været om dere stemmer på han jeg nominerte!

tumblr_m1gnyeDe6V1ql2djmo1_500.gif
 

Tpexton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Bare fortsett å komme med forslag :) Jeg vil ta dem med meg til neste intervjuer osv ;=)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jeg fårelsår disse blir intervjuet


xeroxy

Jeg vil gjerne vite mer om hva odd mener om v 19 til no. og jeg tror også kunne vært inntresangt og vite hvordan han starta med TW og hvordan han føler verden har vært så langt.

FalckKiller69
jeg vil gjerne vite mer om denne personen da jeg ikke vet noe om han her :| og hvor han har spilt tideligere osv.

qO.Op
litt det samme som over kanskje det er en kjent person her hva vet jeg. vet no ikke hvem som sitter her igjallefall. Kunne vært inntresangt med et intervju av han her også.

X O C O X
okay hvem har ikke lyst på et intervju av det skjønneste gutten på TW sånn dønn serr :* <3 jeg ville lest et intervju av han her ver dag i 100 år (hug) hyggelig og artig fyr som jeg gjerne vil ha et intervju av.


p0kemonZ

Vet ikke hevm dette er utenom at han tapte en by til tress tideligere. Kunne vært inntresangt og vite hva han tenkte rundt det osv samt få en peke pinn på hvem som gjømmer seg der :)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg føler meg skuffet, Magnar...
Du ville ikke høre noe fra meg eller noen av de andre dualene på xeroxy :(
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jeg føler meg skuffet, Magnar...
Du ville ikke høre noe fra meg eller noen av de andre dualene på xeroxy :(

joda men er kun 1 person og da trakk odd akkurat det lengste men tenkte og skrive odd og jostein men tror ikke det går med 2 på engang :p

uansett blei det lista også lagd for å sette et point på noe jeg sa på intervjuet til mrzhalt
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Ikke føl deg truffet Jostein (HeLL), Magnar laget en liste over folk han helst ikke vil ha intervju med ;) Altså, flere Cash-medlemmer :) Er enig da, egentlig. Teemo eller Plan B next plz :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ikke føl deg truffet Jostein (HeLL), Magnar laget en liste over folk han helst ikke vil ha intervju med ;) Altså, flere Cash-medlemmer :) Er enig da, egentlig. Teemo eller Plan B next plz :)

intervju med deg eller trym kunne jeg faktisk ha overlevd :p
 
Topp