Heisann

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Da kan du jo få noen andre til å stille spørsmålene ;)

PS: Ikke velg oss.. Vi er dårlige på slikt! :D
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
p0kemonZ
Hadde vert gøy å finne ut litt om han/henne. Ikke engang folk i cash vet hvem det er.

Elina
Spiller som har gjort det veldig bra, selv om ingen egentlig kjenner han. Spilt med han flere ganger selv, men har ikke engang vist at det var en han. Godt mulig det skjuler seg mer bak nicket da.

Så kan jeg følge opp trenden å ønske intervju med meg selv :gjeip:
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Først og fremst vil jeg si at det er veldig flott at du tar deg tid til dette. Personlig elsker jeg å lese disse intervjuene. Ser det har vært litt kritikk angående intervjuobjekter, da det har vært 2 spillere fra Cash og ingen fra Plan B hittil. For meg er det helt naturlig at disse to spillerne ble intervjuet først, da det er disse som har gjort mest ut av seg hittil på V19. Jeg er sikker på at det etterhvert vil komme intervjuer av Plan B og spillere fra andre stammer også.

Jeg kunne godt tenkt meg et intervju av Andrek og MadWorld. To spennende spillere jeg kunne tenkt meg å lese om.

OG for å være litt utradisjonell hadde jeg storkost meg om vi fikk et intervju av Unfair som leder Lions. Det er jo den største stammen som aldri blir nevnt. Kunne vært artig å hørt hvilke tanker Unfair har om diverse rundt V19. Da får man et litt annerledes perspektiv.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
OG for å være litt utradisjonell hadde jeg storkost meg om vi fikk et intervju av Unfair som leder Lions. Det er jo den største stammen som aldri blir nevnt. Kunne vært artig å hørt hvilke tanker Unfair har om diverse rundt V19. Da får man et litt annerledes perspektiv.

(støttes)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
OG for å være litt utradisjonell hadde jeg storkost meg om vi fikk et intervju av Unfair som leder Lions. Det er jo den største stammen som aldri blir nevnt. Kunne vært artig å hørt hvilke tanker Unfair har om diverse rundt V19. Da får man et litt annerledes perspektiv.

(støttes)
 

Tpexton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Magnar, blir ingen intervjue av PLAN B har ventet i snart 1 uke på at dem skal legge meg til for å bli intervjuet, orker ikke å vente lengre. Så andre forslag som ikke er plan b?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Noen Cash A spillere som ønsker et intervju, kontakt meg :)

Hadde vært gøy å lese noe ifra deres perspektiv.
 

DeletedUser

Guest
Bedre å høre med alle hvem folk syntes er interesanne å høre litt om :)


ps: helst ikke enda en cash spiller da
 
Sist redigert av en moderator:

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Intervju Johan på MadWorld. Alltids lyst til å vite hans historie :)

(kunne jo ha spurt han selv, men det orker jeg ikke :D )
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hvem er egentlig intervjuer her? har forumet en fast en for v19 eller?

Hvem kan ta jobben isåfall?
 
Topp