Helgmaraton - Del 2 - death2mc

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Introduksjon

death2mc er en fersk Tribalwars spiller som har bygget seg opp til tredje plass ved skrivende stund på rangeringer. Han er gründeren av stammen TWK som har flest poeng fordelt på minimalt med spillere. Etter du har lest intervjuet kan jeg garantere deg at du blir overasket med tanke på spillerens erfaring i forhold til plassering på rangeringer.


Intervju

Hvor lenge har du spilt Tribalwars og på hvilke domener har du spilt? Fortell også litt om din historie.

Jeg begynte øverst i K45 og fant kjapt ut at for å komme noen vei må jeg farme, så alle byene min i begynnelsen hadde 2000LK Siden jeg hadde ingen kjennskap til stammene i TW ble jeg med i stammen som naboen var med i. Det er helt useriøst så når jeg fikk hendvendelse fra DISA om å bli med der, slo jeg til. Jeg spurte om altmulig på forummet og fant ut at det lå litt mer bak spillet enn hva jeg først trodde. Jeg ble størst i Først i DISA så hele DISA familen, det ble no uro ang. aker99 og syntes at ledelsen ikke var samla nok, så jeg dro. Enten opp hos stammen, som min største nabo og nå venn eirik777, Xacria. Synes ikke jeg lærte så mye der så når eirik77 gikk over til ACTION, gjorde jeg det jeg kunne for å bli med der, da jeg synes de passet meg og spillestilen min. ACTION må jeg ærlig si lærte meg å spille en gang til, og det var kanskje den kuleste tiden jeg har hatt i TW, vi var konger. Desverre var der uro i rankene før jeg kom og det ble en lei splittelse. (jeg gidder ikke å kommentere dette for det har vært nok fram og tilbake på det), mange av stammen ble med i NN, jeg også. Var ikke der så lenge før jeg og aker99 fant ut at det var på tide at vi startet vår egen stamme TWK og her kommer vi til å bli

Så med andre ord er Verden 3 faktisk din første verden?

Ja, snubla faktisk bare tilfeldig over dette spillet. Var bare flaks at jeg begynte så tidlig.

Må si meg imponert, hvilke tips og triks har hjelpet deg mest? Tenker da på å gi de videre til spillere som akkurat som har startet Tribalwars - Som du var på starten av året.

Tja, godt spørsmål. I begynelsen så er først bud at du må være pålogget en del og FARME, jeg var heldig for jeg hadde en jobb som gjorde at jeg kunne farme i et kjør, hadde aldri tropper i byen.
Men la meg understreke. FARME FARME FARME. Du kommer igjen vei ut resurser.

Så må man gå inn for å skjønne spillet, da mener jeg: hva kirken gjør.
hvilken troppe bør brukes til hva.
hvordan byene dine skal se ut (tropper/bygninger)...
her er det like mange meniger som spillere om hva som er best. Det er ikke sikkert oppsettet mitt er det beste, og jeg liker å blande litt. Men selvfølgelig rene byer. D.v.s. angrepsbyer, forsvarsbyer. Du aner ikke hvor mange spillere som har blandet angrepsbyer og forsvarsbyer... de dør
Så rett og slett finne ut av ting og hvordan det funker.
Lese/søke i forum, blir med en i stamme og spørre mer erfarene spillere.

Så et tips fra meg vær heller agressiv enn passiv, mye mer moro

Må si meg enig, men jeg lurer, har du noen spillere og/eller stammer du ønsker å kommentere?

Veeeel, TWK er jo uten tvil den feteste stammen pr dags dato, og spilleren som er med er dyktige og rett og slett bra folk. Eirik, Godio, MADMAX og aker.Så har vi har fått et nytt medlem nå som er liten, men tøff:
Kan også nevne Action(igjen), RIP, var som nevnt tidligere syk moro å ha vært med der.
Har vært en del stammer som jeg synes har utmerka seg: underdogza som nå er tba har jeg respekt for. Om ikke annet enn for aggresiviteten, I like...
NN er mine nærmest naboer og har bare positive ting å si om de.
Har meninger om andre stammer, men tror jeg skal holde de for meg selv;)

Hva har vært dine høydepunkter så langt på Verden 3?

Tja, første høyde punktet var 100K, litt poeng hore må jo være greit.
Det var kult å starte egen stamme og se at den lever.
En ting jeg må nevne, når det gikk opp for meg at jeg kunne ta ut spiller på over 100K, husker jeg at jeg synes det var stort
Så må jeg si at det er kult å være på 3. har ligget her lenge... jager mot første, prøver å løpe fra 4.(rocketman), som jeg forresten synes lever godt opp til navnet sitt. Men jeg vet godt at det er folk som skulle egentlig ligget over meg. Larsal, sharpy, agskaper. Disse var jo på topp og kunne sikkert vært der enda, men av forskjellige grunner er ikke der nå.

Ellers så er det alltid et lite høyde punkt og se om nukene dine funker, blir byen min... osv.

Du har forlatt stammen NN totalt 2 ganger på et svært kort tidsperiode. Hvorfor forlot du stammen og ble med igjen? Var det noen interne konflikter?

Nei, ikke noe så spennende. Ble med for det var der mange av gamle Action endte opp, så om jeg husker riktig ble bare alle kicka. Husker ikke hvem som forsaka dette, for å være ærlig var jeg fortsatt litt i sjokk over hva som skjedde med action.
Så forlot jeg igjen for det var ikke stammen for meg. Og jeg og aker99 (som har vært venner utenom den digitale verden i over 15år) hadde alltid lyst til å ha vår egen stamme, men var for langt unna hverandre til at det noen vits. Men så at det var potensiale til å møtes (på kartet)og bare lagde TWK og her er vi...

Hvorfor dannet du TWK og hvilke mål har dere for fremtiden?

Hvis du ser på stamme skiftene mine så ser du at jeg har egentlig vært i 5 stammer før TWK.
NK - første stamme for jeg viste ikke bedre:S
DISA - bra nybegynner stamme, men alfor passive
XACRIA - ikke helt min stil, og var i oppløsning når jeg først ble med. Slo seg sammen med ghetto og du ser hvordan det gikk... dritt.
ACTION - Rock and roll
NN - en stamme jeg setter pris på at de tok meg inn i en fortapt tid:)

Hele tiden fra aker begynte å spille var målet å komme inn i en stamme som var rå, der vi begge to kunne være med og gjøre som vi ville. Det skjedde aldri, så vi bare bestemte oss for å lage en stamme TWK, som er stammen vi kommer til å være i "to the end".

Målet er vel å vinne...:) Hehe, nei, vi skal bare ha det kult, ta hvem vi vil, når vi vil. Første milepæl er vel nådd, det var å tette igjen mellom medlemmene sånn at det er ingen fiender i mellom noen av oss i stammen. Framover så har vi planer, men ser ikke grunn til å dele det her:)

Den nye stormakten, DOGZ nærmer seg TWK med stormfart. Hva er situasjonen i TWK's frontlinje mot sør? Hva vil være TWK's strategi uten å røpe for mye?

Forsvarsbyer?? :)
Det blir jo litt vanskelig å si. Kan ikke se noen sted at dere har erklært oss som fiender, og enten så gjør dere det eller ikke. Må ta stilling til det da den tiden treffer.
Og pr dags dato er vel bare sharpy1 som er i "nærheten" av oss, og selv om jeg vet han er en dyktig spiller, tar han ikke oss sånn som det står nå....

Både du og TWK har holdt en meget lav profil både krigsmessig og på det offentlige forumet, har dette hvert en del av deres strategi?

Alle som vi har kriget mot merker det uten at vi må anonsere det på offentlige forumet.
Jeg leser det offentlige forumet, ingen har spurt meg om min menig så da lar jeg vær. Det har heller ikke i utgangspunktet vært planlagt å ikke utale oss på forumet, har bare blitt sånn.
Leser ihvertfall interviewene dine da

Hvordan velger TWK allierte og fiender? Har dere noen strategiske innspill på gang uten å røpe alt for mye?

Jeg kommer ikke til å utale meg for mye her. Men siden vi er en liten stamme med få dedikerte medlemmer, så er alle med på alle avgjørelsene.

Hvilken framtid ser du for deg og din stamme? Vil dere være på slagmarken om 6 måneder?

Hadde vært gøy å være nummer 1, men det er sikkert andre som jobber hardere enn meg på spillet, har jobb og dame som tar TID:) Så hadde det vært gøy å se stammen bli stor.
Jeg føler meg sikker på at TWK er her for å bli. Regner vel med at vi vinner til slutt, eller hva?

Da får jeg bare lykke til videre med både stammen og spillet for deg, er det noe du ønsker å legge til før vi avslutter?

Jo takk for det.
Kan bare legge til at jeg gleder meg til å se hvordan verdens kartet blir seende ut. Håper det blir mye moro framover.





Se også: Informasjon om Helgmaraton
 

DeletedUser

Guest
Forventet ikke death2mc, godt initiativ! Enda en av de virkelige gode "newbiene" slik som Larsal den opprinnelige eieren.

Kan ikke se noen sted at dere har erklært oss som fiender

Med forbehold om når dette ble skrevet, så erklærte vell DOGZ krig i mot hele v3 for et par dager siden :rolleyes:

Herlig intervju!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Forventet ikke death2mc, godt initiativ! Enda en av de virkelige gode "newbiene" slik som Larsal den opprinnelige eieren.



Med forbehold om når dette ble skrevet, så erklærte vell DOGZ krig i mot hele v3 for et par dager siden :rolleyes:

Herlig intervju!

Det ble gjort for å få slutt på tåpelige krigserklæringer fra "puttestammer", enten er du med oss eller så er du mot oss,det er faktisk så enkelt som det!

Godt intervju, må si meg imponert over en som er så fersk i gamet holder seg på topp, aner jeg storfarming ennå for å holde oppe gullmyntproduksjonen ;)
 
Topp