Helt i AriCa ånden denne PM

DeletedUser

Guest
Vv0Lv3r1n3 i dag klokken 22:36
Personlig syns jeg at Lord Ollis er en hyggelig fyr. Har ikke noe imot han.

Tror også at det var mange som angrep JeV over lengre tid. Men jeg trodde han var en felles fiende, så du burde være like takknemlig som oss. For ikke å nevne alle de andre Elitespillerne som ble tatt ut av AriCa i løpet av krigen.

Med bygget opp, mener du okkupert og begrenset vårt potensial for utvikling? :)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Uff og uff, gal mans verk kaller man dette thecleaner. Men det er bare du som kan bevise det motsatte:)
 

DeletedUser

Guest
Uff og uff, gal mans verk kaller man dette thecleaner. Men det er bare du som kan bevise det motsatte:)

Indeed... De sendte en del angrep på meg, og mente jeg hadde hindret utviklingen demmes på rimmen.

Virkelig etterkommere av JUDAS:!


Men nå er jeg blokkert, og gir balnke blaffen egentlig, jeg spiller ikke med mennesker som ikke skjønner Logikk og Logistikk.

Så de får bare leke seg med tinnsoldatene sine, jeg skal grave skyttergrav rundt huset og drenere. Hakke uansett noe lyst til å angripe de som var allierte. At de skifter kurs må de selv stå for.

Jeg gjør det IKKE.!.

Døm selv.!.

For meg ser det ut som denne som sendte meg melidingen snakket for AriCa, siden han sitter i ledelsen, og det er tydelig at de nå vender sine allierte ryggen.

Samme som Quistling gjorde mot Norge sitt land.

Shanks82 og AriCa, dere er ingen Hedersmennesker. Dere er bare furtne fordi dere ikke vil innrømme feil.!

Good bye.!.

------------
Om 1 år, vil jeg kunne si: Hva var det jeg sa.!.

Og da får du lang nese da,, luringen. !.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ja jeg hørte du gjorde alt for at kontoen skulle bli slettet. Syns du kunne tatt opp kampen i stedet for å komme med drapstrusler mot Arica spillere bare for å bli sperret.

Men det viste vel bare at du hadde det i kjeften og ikke noe annet.

Men TW kan i dag feire at man er blitt kvitt den største ..... men regner vel med at du følger med på en av de andre kontoene dine.

Men lykke til videre i RL
 

DeletedUser

Guest
Hva i all verden er det du snakker om?

Dolker allierte i ryggen? Sier han som til stadighet slenger dritt om egne allierte offentlig?
 

DeletedUser

Guest
Hvis du har så mye imot AriCa, kan du ikke sloss mot dem da?
Men det er vel ikke din stil, du liker best å sutre..
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
thecleaner den 23.03. Klokken 22:18
you *fjernet*.!

vv0lv3r1n3 den 23.03. Klokken 22:19
hva?

thecleaner den 23.03. Klokken 22:21
du angriper,

son *fjernet*. I kill you, irl!

vv0lv3r1n3 den 23.03. Klokken 22:22
hvorfor skulle jeg ikke angripe deg? Du er jo ikke i en stamme vi har en iap eller allianse med :)

men okay, det er greit å vite. Sånn ca når har du tenkt å drepe meg? Sånn at jeg får ordnet på mine affærer altså.

thecleaner den 23.03. Klokken 22:24
call them back, and make me handle [ally]-rome-[/ally]

thecleaner den 23.03. Klokken 22:24
rams (602|700) vv0lv3r1n3 f29.2 thecleaner(605|671)k66 vv0lv3r1n3 i morgen klokken 12:52 14:28:33
rams (616|703) vv0lv3r1n3 f30.1 thecleaner(605|675)k66 vv0lv3r1n3 i morgen klokken 13:19 14:56:22
rams (620|701) vv0lv3r1n3 f30.9 thecleaner(605|674)k66 vv0lv3r1n3 i morgen klokken 13:43 15:20:17
rams (606|706) vv0lv3r1n3 f31.0 thecleaner(605|675)k66 vv0lv3r1n3 i morgen klokken 13:47 15:24:22
rams (608|701) vv0lv3r1n3 f31.3 thecleaner(604|670)k66 vv0lv3r1n3 i morgen klokken 13:55 15:31:37
rams (607|702) vv0lv3r1n3 f32.0 thecleaner(607|670)k66 vv0lv3r1n3 i morgen klokken 14:17 15:53:54
rams (611|702) vv0lv3r1n3 f32.8 thecleaner(604|670)k66 vv0lv3r1n3 i morgen klokken 14:40 16:16:40

vv0lv3r1n3 den 23.03. Klokken 22:26
mmm....

Jeg vet ikke helt jeg, kan du gi meg litt betenkningstid? Sånn... 5 minutter til, så skal jeg bestemme meg om jeg trekker dem eller ikke.

thecleaner den 23.03. Klokken 22:29
klart. Jeg har jo 15 timers beteningstid, om jeg bare skal sende mine på en luftetur, og tømme byen. Jeg bryter ikke- på samme måte den pakten som dere gjør selv om dere gjerne vil.

Kjører jeg gandi her...

Men, i virkeligheten, så har jeg mest lyst til å kjøpe inn skikkelig arsenal og havne på 1ste siden i vg. Fordi jeg ble morder over natten.

For takknemmelighet, er ikke deres sterkeste side.!.

Men lar dere manipulere av de som kommer til å krige med dere, om 1 år, det gjør dere.

vv0lv3r1n3 den 23.03. Klokken 22:31
visste du at jeg er veldig glad i katapulter? :) har alltid en del av dem i mine angrepsbyer ;)

men hva har vi å være takknemlige for? Fra deg, altså.

thecleaner den 23.03. Klokken 22:33
jev- lord ollis, jeg brukte alt jeg hadde for dere på det.

Bygget opp rimmen for at dere skulle være trygge der.

Men du er vel bare en snørrhoven drittsekk så du ser det vel ikke.!

vv0lv3r1n3 den 23.03. Klokken 22:36
personlig syns jeg at lord ollis er en hyggelig fyr. Har ikke noe imot han.

Tror også at det var mange som angrep jev over lengre tid. Men jeg trodde han var en felles fiende, så du burde være like takknemlig som oss. For ikke å nevne alle de andre elitespillerne som ble tatt ut av arica i løpet av krigen.

Med bygget opp, mener du okkupert og begrenset vårt potensial for utvikling? :)

thecleaner den 23.03. Klokken 22:38
takk for den.!

vv0lv3r1n3 den 23.03. Klokken 23:01
bare hyggelig :)

vv0lv3r1n3 den 23.03. Klokken 23:16
:)
.
.
.
.
.
.
.
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Sjarmerende type dette her... Noenganger kan det være greit å huske at dette bare er ett spill...
 

DeletedUser

Guest
Ah, kjekt med litt kontekst. Helt i TheCleaner-ånden denne PM.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vel, jeg skjønner jo hva han mener x) Volv mener at han kun har vært i veien, og istedetfor å hjelpe dem med å bygge opp rimmen, at han kun har vært i veien, men vi vet jo at det ikke stemmer :)
 

DeletedUser

Guest
Moral..

TC har kanskje reagert litt feil, men skjønner han godt.. dere kaster dere jo rett over en tidligere alliert kort tid etter at han har forlatt..dårlig moral:confused:
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så kommer det store spørsmålet til OliCo..


Jeg vet dere vil slite med å svare.. For svaret er så innlysende (for oss andre) :


Hva i huleste er forskjellen mellom å adle røde eller grå byer i deres cluster ? Når dere hadde sjangsen til å krige litt.... :p... Hvorfor gjorde dere ikke ? (ja jeg tenker på stakkars lille foræderiske VMS).


Fordi byene etterhvert ville bli grå ? Gråe byer pynter ikke statsen akkurat...



Nå, gi meg ett fornuftig svar :D
 

DeletedUser

Guest
Så kommer det store spørsmålet til OliCo..


Jeg vet dere vil slite med å svare.. For svaret er så innlysende (for oss andre) :


Hva i huleste er forskjellen mellom å adle røde eller grå byer i deres cluster ? Når dere hadde sjangsen til å krige litt.... :p... Hvorfor gjorde dere ikke ? (ja jeg tenker på stakkars lille foræderiske VMS).


Fordi byene etterhvert ville bli grå ? Gråe byer pynter ikke statsen akkurat...



Nå, gi meg ett fornuftig svar :D

vi ville ikke adle byer fra vms XD
fordi de hadde ikke gjort noe galt
eller noe sånt :p
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Så kommer det store spørsmålet til OliCo..


Jeg vet dere vil slite med å svare.. For svaret er så innlysende (for oss andre) :


Hva i huleste er forskjellen mellom å adle røde eller grå byer i deres cluster ? Når dere hadde sjangsen til å krige litt.... :p... Hvorfor gjorde dere ikke ? (ja jeg tenker på stakkars lille foræderiske VMS).


Fordi byene etterhvert ville bli grå ? Gråe byer pynter ikke statsen akkurat...



Nå, gi meg ett fornuftig svar :D

Du har fått et bra svar på det tidligere Arica-Allianse forumet, hvorfor skal du ta dette til det offentlige forumet? OliCo var uenig at V-M-S i det hele tatt skulle blitt tatt, derfor var vi nøytrale. Og de gråbyene.. Ett par fra Arica og -Rome la vel beslag på alle dem, eller?
 

DeletedUser

Guest
Du har fått et bra svar på det tidligere Arica-Allianse forumet, hvorfor skal du ta dette til det offentlige forumet? OliCo var uenig at V-M-S i det hele tatt skulle blitt tatt, derfor var vi nøytrale. Og de gråbyene.. Ett par fra Arica og -Rome la vel beslag på alle dem, eller?
Hmm, ja. Stemmer det. Dere ville ikke krige, men gråbyer ville dere ha. Er egentlig ferdig med denne saken her, så gidder ikke ta den her også, men måtte bare slenge inn en liten kommentar..

Angående det å være nøytrale er jo bare tull. Sannheten er at Olico ble litt småredde av tanken på å ha fiender så nære seg selv. Når et par av de store gikk grå ville plutselig spillere fra Olico være med på resten av spillerne, og når omtrent alle byene ble grå så startet adlingen for alvor. Olico var nøytrale helt til de så at det faktisk var mulig å hente litt byer på dette.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Feil, du som drar veldig kjappe konklusjoner når du slenger ut av OliCo er redde for å krige. For oss var V-M-S en Iap, når en iap går grå så hvorfor skal vi ikke adle?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Feil, du som drar veldig kjappe konklusjoner når du slenger ut av OliCo er redde for å krige. For oss var V-M-S en Iap, når en iap går grå så hvorfor skal vi ikke adle?


...muligens for at resten av V-M-S stammen skulle få mulighet til og "internadle" de gråbyene??
jeg synes svaret fra deg blir litt "feigt". det er vel bare og innrømme at det er slik som Gard skriver at det er.
og det er jo en ærlig sak at dere var litt skremt over og ha såpass store spillere like ved dere. for hadde de beveget seg mot dere kunne det fort blitt en blodig afære.
 
Topp