Her er jeg igjen!

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Begge dere to er ignorante. Alle har sin egen måte å takle dødsfall på, men det som uansett er bra er å ha noen å være sammen med. Hvordan vet du om han sørger eller ikke? At du forsvinner fra TW i 3-4 mnder for å sørge, betyr ikke at sondre må gjøre det samme for å "sørge" like bra som deg.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Føler det blir feil å starte en diskusjon rundt ett slikt tema som dette spesiellt dersom noen her faktisk har opplevd det i det siste, dersom du ønsker å høre poenget mitt(som jeg kanskje ikke fikk fram så bra i Posten min) så har du meg på skype, Magnus.

Når det er sagt så har du helt rett i det du skriver, og som du kanskje leste prøvde jeg å beklage til alle de som ble/blir støtt eller fornærmet av min kommentar i innlegget mitt over.
 
Sist redigert:

silent boss

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Døden er vel noe vi skal respektere uansett. Vi har forskjellige måter å takle den på og å sammenligne med seg selv blir litt unødvendig, så vær snill å la den ligge. Med all respekt mot deg fa kua og ditt forhold til det.



Videre vil jeg heller holde meg på tema til denne tråden; nettopp propagandaen til kod. Skal jeg være ærlig så elsker jeg det! Herlig å se dere ta initiativ, stå på og motivere hverandre. Denne verdenen hadde vært grusomt kjedelig hvis pms hadde overkjørt. Så at vi møter litt motstand gjør meg ingen verdens ting.
Over til litt mindre skryt, for selv om det er bra dere er aktive på forum så hjelper ikke det til sist. Det nevnes at dere adlet opp CK (en konto som til sist var ubrukelig og ubemannet). Da kan jo jeg nevne master knight sin utrolige sløsing av nukes (nesten imponerende), samt de andres arbeid i nord. Jeg mener: hadde heskey, spoonman og fsensitivty ikke vært i stammen hadde den resterende stammen vært en gjeng løpende høner uten hoder. Når det er sagt gjør de tre en god jobb med å kontrollere hønene sine foreløpig. Men når alle er spist opp vil det ikke hjelpe dere uansett hvor aktive dere er, uansett hvor mange tog dere sniper. Uansett hvor mange tog dere sender klokken 05:00 om morgenen. Dere kommer til å tape.

P.s. Finner ikke noe statistikker fra de siste dagene fordi jeg sitter på ipad på toget. Det får dere finne selv i så fall.
 

DeletedUser

Guest
Alltid noen som løfter andre i stammen. Tipper at det er sånn i deres stamme også, skal ikke nevne nick eller noe som helst, for jeg ønsker ikke å gå så aggressivt ut som du gjorde. Men er vell 2-3 som løfter stammen deres nok til at hønene ikke går bananas.

Anyhow, jeg elsker mine "høner". Jeg har troa på oss, selv om Silent Boss er slem. Er dere som løfter meg opp! <3
 

DeletedUser

Guest
hadde heskey, spoonman og fsensitivty ikke vært i stammen hadde den resterende stammen vært en gjeng løpende høner uten hoder.

En gjeng høner kan fort bli noe farlig ;) og vil nevne at det er Jeg som er stammens kjerne. Long Live The General!
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Videre vil jeg heller holde meg på tema til denne tråden; nettopp propagandaen til kod. Skal jeg være ærlig så elsker jeg det! Herlig å se dere ta initiativ, stå på og motivere hverandre.

Savner virkelig litt propaganda fra PMS sin side også....

Denne verdenen hadde vært grusomt kjedelig hvis pms hadde overkjørt. Så at vi møter litt motstand gjør meg ingen verdens ting.

Over til litt mindre skryt, for selv om det er bra dere er aktive på forum så hjelper ikke det til sist. Det nevnes at dere adlet opp CK (en konto som til sist var ubrukelig og ubemannet). Da kan jo jeg nevne master knight sin utrolige sløsing av nukes (nesten imponerende), samt de andres arbeid i nord. Jeg mener: hadde heskey, spoonman og fsensitivty ikke vært i stammen hadde den resterende stammen vært en gjeng løpende høner uten hoder. Når det er sagt gjør de tre en god jobb med å kontrollere hønene sine foreløpig. Men når alle er spist opp vil det ikke hjelpe dere uansett hvor aktive dere er, uansett hvor mange tog dere sniper. Uansett hvor mange tog dere sender klokken 05:00 om morgenen. Dere kommer til å tape.

P.s. Finner ikke noe statistikker fra de siste dagene fordi jeg sitter på ipad på toget. Det får dere finne selv i så fall.


Tror ikke du har fått med deg at dere taper krigen:

dd2c593b8867ed0dd2fd4ecf5f49b24b.png


Når det er sagt så er vel dette ditt første innleggg her på v22? Nylig kommet inn? Isåfall så skjønner jeg at du ikke har fått helt oversikten helt enda.
At clark kent kontoen gikk i dass er jo deres egen feil, dere var helt bevisste på hvem som spilte der og dere hadde fått en advarsel tidligere.

Sløsing av nukes? Er du seriøst nå? Tror ikke du har skjønt helt poenget med nukes. De er til for å sendes på fienden, ikke for å stå hjemme å støve ned. Så er vel bedre å sende de på fienden enn at de står hjemme og chiller?
Som Fsense skriver her så er det nok samme situasjon i stammen deres også hvorav noen få kontoer/personer holder PMS oppe. Når du sier at det er 3 kontoer som holder KoD oppe sier det litt om hvor mye du vet om KoD egentlig, men greit nok om du tror det er slik. Da får dere bare adle bort de tre kontoene da. Problem solved.
 

silent boss

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Når det er sagt så er vel dette ditt første innleggg her på v22? Nylig kommet inn? Isåfall så skjønner jeg at du ikke har fått helt oversikten helt enda.
At clark kent kontoen gikk i dass er jo deres egen feil, dere var helt bevisste på hvem som spilte der og dere hadde fått en advarsel tidligere.

Sløsing av nukes? Er du seriøst nå? Tror ikke du har skjønt helt poenget med nukes. De er til for å sendes på fienden, ikke for å stå hjemme å støve ned. Så er vel bedre å sende de på fienden enn at de står hjemme og chiller?
Som Fsense skriver her så er det nok samme situasjon i stammen deres også hvorav noen få kontoer/personer holder PMS oppe. Når du sier at det er 3 kontoer som holder KoD oppe sier det litt om hvor mye du vet om KoD egentlig, men greit nok om du tror det er slik. Da får dere bare adle bort de tre kontoene da. Problem solved.


Må bare si jeg elsker retorikken din og måten du velger å ordlegge deg. Men nei jeg vet godt hva et nuke er til for, takk. Allikevel er forskjellen stor på det å "sløse" og det å "bruke" et nuke. For eksempel:

- Sender du et nuke mot en fiendtli landsby som da rensker byen for tropper samt får ned muren i et nivå du trygt kan få adlet byen, så er det en god bruk av et nuke. nuket har ikke blitt sløst fordi det har svekket byen/spilleren så mye at du får kontroll.

Et eksempel på sløsing av nuke:

- hvis man sender typ 10 nukes mot en by med mur nivå 20 og er stacket med forsvartropper - så mye at byen aldri blir rensket for tropper og muren går ikke betrakelig ned. Så er det sløsing med nuke. Du mister selv det du har å bidra med offansiv, og du gir kontrollen til motstanderen da personen vet at du stiller svakt offansivt. Du har heller ikke fått svekket fienden noe større defansivt fordi han fortsatt har defansive tropper igjen. Du har altså ikke oppnådd noen ting annet enn å svekke deg selv. Det er et eksempel på sløsing med tropper.
Burde kanskje få master knight til å se på den...

Du bruker også et retorisk grep her som får det til å høres ut som "vi", altså hele PMS, har skyld i at en CK gikk under. Det fungerer fint retorisk, men sannheten er en annen. At hele pms, eller ledelsen for den saks skyld, har skyld i at en spiller ikke tåler motstand og dermed ødelegger for ikke bare seg selv, men også for oss i pms blir latterlig å påstå. Selv hadde jeg ikke noe særlig forhold til sondre, verken nå eller fra tidligere verdner. Men jeg har hørt han har gjort en del dumt. At han var i pms/kontoen var jo for at han skulle få en ny sjangse, og det har han nå påvist han ikke hadde kapasitet til. Dessverre var det ikke bare han på kontoen, men andre spillere der hans handlinger også gikk utover. For å oppsummere: Det var på ingen som helst måte pms/ledelsen sin skyld, men en enkelt person uansett hvordan du vrir og vender på det.

Avslutter bare med å svare på at: Nei, dette var ikke mitt første innlegg på v22 og har heller ikke nylig kommet inn.

ser fram til litt kommentarer tilbake fra kod her, ikke la meg vente :)
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Et eksempel på sløsing av nuke:

- hvis man sender typ 10 nukes mot en by med mur nivå 20 og er stacket med forsvartropper - så mye at byen aldri blir rensket for tropper og muren går ikke betrakelig ned. Så er det sløsing med nuke. Du mister selv det du har å bidra med offansiv, og du gir kontrollen til motstanderen da personen vet at du stiller svakt offansivt. Du har heller ikke fått svekket fienden noe større defansivt fordi han fortsatt har defansive tropper igjen. Du har altså ikke oppnådd noen ting annet enn å svekke deg selv. Det er et eksempel på sløsing med tropper.
Burde kanskje få master knight til å se på den...

Er nok ikke bare han som burde se på den. Kan feks. se på Djinn kontoen. I krigen har de ca. 900k ODA og har bare greid å tatt 1 by. 900k ODA på en by er nok en god del mer enn 10 nukes. En annen som gjør det motsatte er Houdini2016. Han lar nuksa stå hjemme så de står klare til å bli nuka ned i forsvar. Good job mate(yes)



Du bruker også et retorisk grep her som får det til å høres ut som "vi", altså hele PMS, har skyld i at en CK gikk under. Det fungerer fint retorisk, men sannheten er en annen. At hele pms, eller ledelsen for den saks skyld, har skyld i at en spiller ikke tåler motstand og dermed ødelegger for ikke bare seg selv, men også for oss i pms blir latterlig å påstå. Selv hadde jeg ikke noe særlig forhold til sondre, verken nå eller fra tidligere verdner. Men jeg har hørt han har gjort en del dumt. At han var i pms/kontoen var jo for at han skulle få en ny sjangse, og det har han nå påvist han ikke hadde kapasitet til. Dessverre var det ikke bare han på kontoen, men andre spillere der hans handlinger også gikk utover. For å oppsummere: Det var på ingen som helst måte pms/ledelsen sin skyld, men en enkelt person uansett hvordan du vrir og vender på det.

Var vel ledelsen i pms som tok avgjørelsen om å ta han inn i stammen? Da er det vel ledelsen som har skylden til at han ble med i PMS som igjen gjorde at dere ble svekket når kontoen gikk under. Er en viktig ting å kunne vite hvilke spillere man vil ha i stammen og ikke, og her gjorde ledelsen i pms tydeligvis en grov feil. Så er både ledelsen i pms og enkeltpersonen sin feil at dette skjedde.


Avslutter bare med å svare på at: Nei, dette var ikke mitt første innlegg på v22 og har heller ikke nylig kommet inn.

sry mente ditt andre, og dette blir dog ditt tredje. Ha en ellers fin kveld.
 

Groot

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Så dere krangler, det går så det går. Hadde vi beholdt diplomatien og kjørt på KOD før vi avsluttet all diplomati og kjørte PMS vs Verden, så hadde verden blitt veldig kjedelig. Vi avsluttet diplomatien for å faktisk skape en stor kamp på verden. Synest vi har gjort en god jobb på den fronten :D:D.
Hvem som vinner til slutt vet ingen men kod gjør det veldig bra og muligheten for at dem vinner er i mine øyne like stor om ikke større en at PMS skal vinne.

Vi gjorde dette fordi vi ikke ville vinne på "Walk-over / super kjedelig stil".
Nå kjører KOD med hjelp av resten av verden hardt på PMS og det er deilig.

Stå på KOD ikke la skole eller jobb ta dere vekk fra tankene på å vinne verden!


PS. Propagandaen deres er elendig da, så vi trenger jo ikke lage noe selv når vi får gratis reklame fra deres egne :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
No sender vi en god del nukes uten og sende adelsemenn da? har du tatt det med i beregningen?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Er nok ikke bare han som burde se på den. Kan feks. se på Djinn kontoen. I krigen har de ca. 900k ODA og har bare greid å tatt 1 by. 900k ODA på en by er nok en god del mer enn 10 nukes.

Sier creo lengre oppe vil mtørre og påstå at han mener at jeg har sendt vesentlig flere en 8 tog ^^
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
No sender vi en god del nukes uten og sende adelsemenn da? har du tatt det med i beregningen?

Det gjør vel alle?...

Er nok ikke bare han som burde se på den. Kan feks. se på Djinn kontoen. I krigen har de ca. 900k ODA og har bare greid å tatt 1 by. 900k ODA på en by er nok en god del mer enn 10 nukes.

Sier creo lengre oppe vil mtørre og påstå at han mener at jeg har sendt vesentlig flere en 8 tog ^^

Skjønner ikke helt hva du skriver her...


Men vi jo vise litt statistikk hvis du ikke er enig i meg Magnar.


Spoonman foreløpig i krigen:

b99dd1fc636e307c7febc75fefeee14c.png

Djinn foreløpig i krigen:

fa401379b28083ccb75adfb8d123bb58.png


Som du ser her så har Djinn kontoen mer ODA enn spoonman kontoen, likevel så går Djinn kontoen med 0 byer i pluss mens spoonman kontoen går med 11 byer i pluss. Er vel det jeg vil fram til Magnar.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Det gjør vel alle?...



Skjønner ikke helt hva du skriver her...


Men vi jo vise litt statistikk hvis du ikke er enig i meg Magnar.


Spoonman foreløpig i krigen:

b99dd1fc636e307c7febc75fefeee14c.png

Djinn foreløpig i krigen:

fa401379b28083ccb75adfb8d123bb58.png


Som du ser her så har Djinn kontoen mer ODA enn spoonman kontoen, likevel så går Djinn kontoen med 0 byer i pluss mens spoonman kontoen går med 11 byer i pluss. Er vel det jeg vil fram til Magnar.


ta med meg å a
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
ta med meg å a

Har ikke referert noe av dette til deg slasken så skjønner ikke hvorfor jeg skal ta med statistikk av deg når det ikke er irrelevant. Men hvis du vi skryte så kan du alltids legge ut stats av deg selv.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Har ikke referert noe av dette til deg slasken så skjønner ikke hvorfor jeg skal ta med statistikk av deg når det ikke er irrelevant. Men hvis du vi skryte så kan du alltids legge ut stats av deg selv.

Side 1:
Spillere: DON slask
Side 2:
Stammer: KoD

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 87
Side 2: 454
Forskjell: 367

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 26
Side 2: 1
Forskjell: 25

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 418,097
Side 2: 2,214,362
Forskjell: 1,796,265

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 192,429
Side 2: 9,744
Forskjell: 182,685

chart



noe sånt? ¨å den ene byen jeg har tapt har blitt readlet så den er også min nå:=)
 
Topp