Hey - Min tid på V1

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Heisann V1 forumlesere (om det fremdeles er flere^^).

Sommeren er nettop ferdig, og skulen tar mye av tiden min RL samt mange nye ting som hender, noe som jeg helst ikke vil gå glipp av i mitt RL liv. Jeg er nå 15 år (strax 16), og vil ha med så mange gode minner fra ungdomstiden som bare mulig, det får man ikke ved og spille TW (mener jeg).

Er nok noen som spør seg selv hva jeg vil frem til med denne posten. Jeg skal ikke holde det for lenge tilbake, hehe. For og gjøre det i korte trekk så er min historie for meg på TW over, i allefall på V1, V2 og V3. Den lengre versjonen er kommer her;

For 2-3 år siden (rundt der) så var jeg helt uviten om hva TW var. Jeg brukte svært lite tid på PC, men når jeg først satt der viste jeg veldig stor interesse for strategispill, noe som jeg likte veldig godt. Kan si at min oppvekst ikke har vert helt enkel pga en del familietragedier (vil ikke gå inn på), men noe av dette gjorde til at jeg starta med PC og online gameplay. Det var da jeg fant TW, og ble interesert med en gang, og klarte ikke rive meg bort på grunn av alt det "forferdelige" som hendte i mitt RL liv. Så du kan si at jeg på en måte gjemte/gjemmer meg fra noe, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjemme meg for.

Jeg satt gjærne inne både 5-8 timer bare for og spille TW. Bodde en del i Oslo i rundt 13 mnd ved rikshospitalet (som jeg sa ovenfor vil jeg ikke gå inn på hva, hvem og hvorfor, men det gjalt ikke meg, som sagt), der jeg fikk veldig mye tid for meg selv som jeg brukte på PC siden det var der jeg skapte meg mest sosiale nettverk på den tiden. Jeg rota meg mer og mer inn i PCverden, og til slutt klarte jeg nesten ikke rive meg bort ifra PCen. Som f.eks om vi skulle på en hyttetur, kunne jeg ikke forlate kontoen i 2-3 dager pga faren for og miste noen byer.

Den væreste tiden var i starten da jeg gamet på .net til .no kom. Jeg møtte en kar på V2 som het Jin (aka Zanmato), og vi snakket litt. Etter en stund kom vi mer inn på hva grunnen til hvorfor vi gamet så mye PC og TW generelt, og vi hadde noe av dem samme grunnene begge to. Litt forskjell, men går på det samme. Nå har han klart og rive seg bort ifra en server, sin største konto, så skal jaggu jeg klare det også ;).

I det siste halvåret har jeg vært slapp som en bekkørret, og det som er grunnen for det er mitt RL liv. Jeg har forstått nå at TW tar for mye tid, og det er komplett meningsløst. Har alt tapt mye tid på spillet, og jeg nekter og tape så veldig mye mer. Jeg har gitt løfter til folk om at jeg skal klare og rive meg bort ifra PCen, og det skal jeg nå klare. Ingenting er umulig sålenge man går inn for det.

Min historie på V1 er vel ganske stor, vil nå jeg påstå. Alt starta med Riderz, som ble spist av både Merc og Core i starten (en fantastisk tid selv om jeg var en super-ultra-n00b som lærte fort). Riderz ble poka av Poke me, og jeg fikk laga en stamme som gikk under navnet (R). (R) fikk mange medlemmer, men pga mye innativitet og ca 0 ledelse bestemte jeg og Bigstorm oss for og lage en ny stamme i nord og satse der. Core og merc hunta oss ned, så dette var nok det lureste fant vi ut. Det var da TWR ble til, og hele starten til Renegadene. Litt av grunnen til hvorfor Renegadene kom så langt, og noen medlemmer i JCS, som er der pr dags dato. Får legge til at jeg også ble sparket fra TWR pga n00bish-gameplay, noe som jeg er enig i Det er litt av grunnen til at jeg aldri deler på hertug-privilegiet nå disse dagene =).

Jeg ble også rimmet i starten etter og ha blitt gang-banget av Core og Merc etpar ganger. Ikke enkelt og stå imot V1 sine to største stammer på det tidspunktett. Så jeg starta opp igjen i k46, der jeg vokste bra og mitt hovedcluster ligger. Der har jeg vokst og adlet meg frem til den dag i dag. Jeg er redd at dette blir den siste dagen på kontoen min. Kommer nok til og logge in av og til for og se hvordan det går (har dual der), så jeg forsvinner ikke 100%, men du kan si 99% ;-).

Orker ikke lage den så lang siden jeg har dårlig tid, skal ut med noen venner, men satser på at denne holder. Spørsmål? Send meg PM på V4 eller msn, det funker fett :)

Spillere jeg vil takke for en fin tid her på V1 og TW.no:

Bigstorm - Orginale bigstorm var en knall kar, selv om temperamanget hans kunne gå gjennom taket. En av V1 sine beste profilerte spillere og stammeledere noen gang.

Grimlock - God spiller, og en fantastisk fin fyr og snakke med =). Jeg vil huske deg, både som en god TW spiller, og en super-ultra-pr0 på AoE (skal slå deg en gang, grrr. Bare vent! ;) ).

Carneolt, Lowenan og Theodoric - Disse 3 mener jeg er IB sine beste ledere og spillere. Uansett hva folk sier og gjør mister dem aldri motett, og gjør sitt beste når ting kniper til. Snakket mye over msn med dem, hyggelige folk =).

Jin aka Zanmato - Du gamet ikke lenge på V1, men nok til og møte mine hærer, hehe. Fantastisk flott fyr og er desidert en av dem jeg har fått best kontakt med på TW.no. Han er en god spiller og tar gjærne imot en eller ti utfordringer bare for moro skyld =). GG.

Linnie - Jeg vet ikke om det er så mange som husker henne, men jeg vil nok alltid gjøre det. En jente (eller skal man si kvinne?) på rundt 18-20 års alderen, jobbet som mod på TW.no en stund. Fin person og snakke med. Hadde mye gøy med henne. Synd hun slutta med TW for godt, veldig trist. Skulle gjærne ha hatt litt mer tid IG med henne.

Islanzadii, Antonine og Misskathy - Mine små jenter, hehehe^^. Noen sier dem er snille og ufarlige, men da har dem fått helt feil oppfattelse av disse personene IG på TW. Når dem først får dreisen på tropper og adelsmenna så kan det godt smelle fra mange hold. Greie folk og snakke med, selv om det har blitt litt kranling inne imellom. Mange sier krangling er sunt, så kanskje ordtaket er riktig? Vi har alltid komt på talefot etter noen heftige diskusjoner =).

Er så mange andre jeg kan nevne, men gjør jeg det blir jeg ikke ferdig før midnatt.

Best Regards
Kenn93x
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg er nå 15 år (strax 16), og vil ha med så mange gode minner fra ungdomstiden som bare mulig, det får man ikke ved og spille TW (mener jeg).

Svaret på alt dumt du har sagt/skrevet :rolleyes:
Men lykke til i RL ;) Eller "mer RL" ;)
 
Sist redigert:

NTU Spawn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kenn du Kenn, du er en fantastisk person og venn. Du kommer til å komme inn i historiebøkene for å være en fantastisk spiller. Du her vært en super innspirrasjon for meg her på tw, i min tid, og vi har snakket og hatt det mye moro sammen.

Orker ikke lage den så lang siden jeg har dårlig tid

Hehe, gode gamle Kenn. Du orker ikke lage den så "lang" nei. ;-)

Jeg ønsker deg en masse lykke til videre med skole og ikke minst livet! <3

-NTU Spawn
 

DeletedUser

Guest
Det var da trist da... Håper du lykkes i RL og at du møter en lys fremtid :)

Du er en spennende spiller jeg skulle gjerne ha snakket mer med :)

Hade :)

MVH Cyber
 

DeletedUser

Guest
Da har dagen kommet. Endelig karte du å rive deg løs, og det tror jeg karakterene dine vil merke;)

Rart å bi nevnt. Spilte bare 4 dager som Mr.Destructive, fordi jeg visste den kontoen ble gangbanget av IB og Renegades. Men du verden for en artig utfordring. Du merket vel at inaktive Mr.D, putselig begynte å denge nukes og gjennadle:)

Men den helsikes krigen på V2 begynte, så måtte slutte med Mr.D, mye snarere enn forventet.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
NTU Spawn; Du hørte opprinnelig til V2, og det var der jeg fikk best kontakt med deg :). Dette er V1. Er så mange jeg kunne nemnt, men bedre med "ingen nemt, ingen glemt".

Jin; Der var vel over V1 og den lille perioden jeg fikk best kontakt. Og du gjennadla ingen av byene jeg tok, du bare ødela dem :-(.
 

DeletedUser

Guest
synd du slutter:'(

hvem var det som skreiv en "kort" forklaring når du gikk ut av IB da? :p

men lykke til videre i livet og håper du får dårligere karakterer "uten" tw ; P
 

DeletedUser

Guest
Jin; Der var vel over V1 og den lille perioden jeg fikk best kontakt. Og du gjennadla ingen av byene jeg tok, du bare ødela dem :-(.

Var kanskje ikke deg jeg gjennadlet, men Knekkebrød og en annen Renegader. Nå kom jeg på det. De Infamous byene jeg kalte DogPoo. Byer jeg ga totalt blanke i, som var oppe hos deg. Moret meg stort å rive ned og bombe de byene :D
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Power to the kalashni'kittys! :rolleyes:
jeje godt valg med RL > tw... men syntes du kunne holdt deg på v3 istedet for andre plasser :eek:
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Du har snakket om det en stund, men er synd likevel. Kommer til å savne deg in game. Håper likevel du ikke blir helt borte fra MSN, så tar vi en prat når det passer seg.

Lykke til videre. :)
 

DeletedUser

Guest
Vil vel nesten savne deg Kenny :l

JaJa, vært en fornøyelse å mobbe deg ^^
Kos deg IRL åså snakkes vi på msn ^^

MussMuss
DarkZ
 

DeletedUser

Guest
JEPP kose deg skal du gjøre vennen min:) skakke glemme deg:)
 
Topp