HG Sleipe spill

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ja da har faken med Hardy Gutta begynt med råten spill og tull.
Trekker over fiender og ja d.
Va i søren gjør dere d for?
Hardy gutta var vell egentlig dektiktiver ikke noen sleipinger som dere heter.
Dere burde skifte navn til Sleiping gutta .
Iskrembjørn liker snipe at han har godt ditt etter at han sa ja nå skal vi ta snipe nå skal vi hg.?
Du er redd for og tape Iskrembjørn og dermed dra til Sleiping gutta
Triste saker etter at folk hadde forventa av deg.
Du burde ned adles med d samme.
 

DeletedUser

Guest
Ja en kan jo stille spørsmåltegn med hva som er det værste 1 person kan gjøre
her i TW Verden?
Tror det Isbjørn har gjort kommer høyt på den listen, litt skuffende for trodde
han var mer loyal enn dette :mad:
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ja en kan jo stille spørsmåltegn med hva som er det værste 1 person kan gjøre
her i TW Verden?
Tror det Isbjørn har gjort kommer høyt på den listen, litt skuffende for trodde
han var mer loyal enn dette :mad:

iskrembjørn ville nå ta hg og snipe men stikker nå til hg lell
 

DeletedUser

Guest
Roo'an!

Vel, at en spiller skifter side i en krig er vel ikke så uvanlig..?
Har skjedd flere ganger i historien at land har skiftet side i løpet av en krig bla.
Vil nok ikke kalle dette råttent spill, heller bare som et tegn på at HG er en aktiv og ærlig stamme. De rekrutterer de som er aktive, og dersom noen ønsker å skifte side, er det mulighet for det. Creds til HG!
Hadde det vært mer guts i 7H hadde de heller angrepet istedet for å sutre på forum :)
 

DeletedUser

Guest
Nei det er ikke uvanlig, men det er ikke mere populært av den grunn.
Synes faktisk opprinnelig synd på de som er igjen i 7H, en kan jo samenligne
det med at f.eks jeg på min konto skulle gått til Snipe, med da X-300 S venner
rundt meg.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, sondrekul har aldri vært spesielt flink med ord, så vi får tilgi ham alle de feilene han spyr opp av seg.

Så kommer min side av saken;

Feigt? Ja.
Illojalt? Tja.
Nødvendig? Aboslutt.

I vest har jeg og TGB13 hatt stålkontroll imot HG. Såvidt mistet byer. Han var kjøttskjoldet mitt, enkelt og greit. Jeg støtta opp med tropper, han tok imot nukene.
Som stammeleder for 7H var det egentlig mer enn nok å gjøre utenfor egen konto uansett, så å ligge ifront imot HG samtidig som jeg sansynligvis ville hatt 3-4 KV'er, flere av dem uten PK, var noe jeg så på som umulig.
Da TGB13 tok seg ferie, fikk jeg på plass en KV, men dette ble ikke akkurat vellykket, og HG smadra gjennom muren min aka TGB13.
Jeg har lenge hatt et godt forhold til Hakkespetten, vi har hatt flere samtaler om ditten og datten. Og på et tidspunkt hvor jeg vurderte om jeg skulle fortsette v7 i det hele tatt, kom han med forespørsel om jeg ikke ville komme til HG. I utganspunktet en litt utenkelig situasjon, men jeg vurderte tanken. Jeg sa ifra til mine allierte om at jeg gikk i tenkeboksen, så allesammen av dere visste nøyaktig hva som gikk gjennom hodet mitt. Alle kort var på bordet hele tiden.

Jeg var også blandt dem som prøvde iherdig å få stammene til å forene seg imot Snipe. Hvor ville f.eks -T-E-folka vært nå, hadde ikke jeg tatt kontakt ang å gå imot Snipe?

Nå kommer jeg til å være på den andre siden av spillbrettet, dog har jeg en IAP med 7H, med 7dagers gjensidig oppsigelse. Jeg på min side skal iallefall holde den avtalen. Noe som var forstått før jeg gikk inn i HG.
 

DeletedUser

Guest
Ja da har faken med Hardy Gutta begynt med råten spill og tull.
Trekker over fiender og ja d.
Va i søren gjør dere d for?
Hardy gutta var vell egentlig dektiktiver ikke noen sleipinger som dere heter.
Dere burde skifte navn til Sleiping gutta .
Iskrembjørn liker snipe at han har godt ditt etter at han sa ja nå skal vi ta snipe nå skal vi hg.?

Say hæ? Hardy gutta var vell egentlig dektiktiver ikke noen sleipinger som dere heter. til og med ordboka i Chrome sliter med å sette sammen det der..
Sleiping gutta? Har ikke 300s prøvd de siste 14 dager å rekruttere fra HG? Jeg lar dere glætt spekulere i hvem som prøver å rekruttere hvem, så sleipe er dere vel selv? dere prøver jo å hente folk fra fienden selv?
At dere ikke greier å overbevise en spiller om at dere er bedre enn alle andre, da blir det litt feil å legge skylden på en annen stamme?

Og sondrekul, hvorfor klikka du sånn på meg fordi jeg fjerna deg fra msn egentlig? det var jo ikke "personlig" :) eller
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Jaja, sondrekul har aldri vært spesielt flink med ord, så vi får tilgi ham alle de feilene han spyr opp av seg.

Så kommer min side av saken;

Feigt? Ja.
Illojalt? Tja.
Nødvendig? Aboslutt.

I vest har jeg og TGB13 hatt stålkontroll imot HG. Såvidt mistet byer. Han var kjøttskjoldet mitt, enkelt og greit. Jeg støtta opp med tropper, han tok imot nukene.
Som stammeleder for 7H var det egentlig mer enn nok å gjøre utenfor egen konto uansett, så å ligge ifront imot HG samtidig som jeg sansynligvis ville hatt 3-4 KV'er, flere av dem uten PK, var noe jeg så på som umulig.
Da TGB13 tok seg ferie, fikk jeg på plass en KV, men dette ble ikke akkurat vellykket, og HG smadra gjennom muren min aka TGB13.
Jeg har lenge hatt et godt forhold til Hakkespetten, vi har hatt flere samtaler om ditten og datten. Og på et tidspunkt hvor jeg vurderte om jeg skulle fortsette v7 i det hele tatt, kom han med forespørsel om jeg ikke ville komme til HG. I utganspunktet en litt utenkelig situasjon, men jeg vurderte tanken. Jeg sa ifra til mine allierte om at jeg gikk i tenkeboksen, så allesammen av dere visste nøyaktig hva som gikk gjennom hodet mitt. Alle kort var på bordet hele tiden.

Jeg var også blandt dem som prøvde iherdig å få stammene til å forene seg imot Snipe. Hvor ville f.eks -T-E-folka vært nå, hadde ikke jeg tatt kontakt ang å gå imot Snipe?

Nå kommer jeg til å være på den andre siden av spillbrettet, dog har jeg en IAP med 7H, med 7dagers gjensidig oppsigelse. Jeg på min side skal iallefall holde den avtalen. Noe som var forstått før jeg gikk inn i HG.

den sviken du har gjort blir aldri glemt. Du skal få svi.
Du fikk -t-e- til noble og sa at d var best, ja d var d, men når sviker du
 

DeletedUser

Guest
Nja, nå er vel ikke 300 s og Noble kjent for sitt skikkelige spill?
 

DeletedUser

Guest
bedre enn hg og snipe :jblunk:
jeg trodde i hvertfall at hg kunne litt bedre

Hvordan er dere bedre en HG og Snipe?

Må jeg minne dere om Toshi saken, hvor dere prøvde å utnytte det til det fulle?
Også har du jo det som skjedde med Reckless. Hvordan reagerte jeg(snipe) da? Vi valgte å gi den kontoen fred, slik at dere fikk en sjangse til å fikse det opp.
Det er slik vi spiller, og alltid har gjort :)
 

DeletedUser

Guest
Lille vennen min... ro ned nervecella di litt !
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
@sondrekul: så kan vi sikkert holde oss saklige uten å stigmatisere noen?

Jeg kan også være usaklig, du er fra sunndalsøra som du fortalte meg? er det ikke der det dyrkes mest cannabis og omsettes mest "narkotika" i midtnorge?

Vel tilbake ontopic

Hvorfor prøver 300s å rekrutterre spillere fra HG om dere spiller så rent? bare lurer :jkul:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes sakligheten er helt på topp! Litt for sent på kvelden for noen kanskje? ;)

Gratulerer til Fargone som faktisk ser ut til å være saklig i diskusjonen i alle fall!:)
Som Gig også nevner, flere spillere i HG har vel fått invitasjon til fienden, inkludert sentrale spillere i HG. Kan jo hinte frampå hvorfor disse velger å bli, mens IsBjoeRn går over til HG..?

Karten67 skrev:
Nei det er ikke uvanlig, men det er ikke mere populært av den grunn.
Synes faktisk opprinnelig synd på de som er igjen i 7H, en kan jo samenligne
det med at f.eks jeg på min konto skulle gått til Snipe, med da X-300 S venner
rundt meg.
I dette spillet må man av og til ta upopulære valg for å berge seg. Bjørnen ser kanskje en svakhet i sine allierte og sin stamme som gjør at han velger å forlate? Er jo litt betenkelig når en leder velger å først bryte ut av sin gamle stamme, for så å gå over til fienden!
Forskjellen mellom dere er jo at du ligger i 300-land med allierte clustret rundt, mens Bjørnen ligger midt i fiendeland med en stor front og aktive fiender.


Creds til Sondrekul som faktisk klarte å få meg til å trekke på smilebåndet! :D
EDIT: Videre creds for å diskutere uten å vite de faktiske fakta ;)
 

DeletedUser

Guest
Jaja, spill dum du. Akkurat det er noe av det eneste du virkelig kan.

(beklager min usaklighet, men han fortjener ikke bedre svar)
 

DeletedUser

Guest
å gjør dem d?

Mulig det bare er du, men da bør du heller satse på dyrking enn TW, for det "spillet" du har spilt hittil har jo ikke funka.

Du klager på at IsBjoeRn ikke spiller rent, det gjør vel ikke du heller som prøver så hardt du kan for å rekruttere fra fienden? Vi fikk med en av v7's bedre spillere med oss, det gjorde ikke du, og nå er du sur som ei sykjærring uten tråd? ;)
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
den sviken du har gjort blir aldri glemt. Du skal få svi.
Du fikk -t-e- til noble og sa at d var best, ja d var d, men når sviker du

Ehm....
At T-E folkå gjekk over til Noble bler vell nesten samme sak i og med at de egentlig fighta mot noble, så litt samme sak, snakk om dobbelmoral.

Og om eg forstod hakke riktig tidligere i uka, så var det gitt beskjed til egen stamme fra isbjørnen at det var en mulighet for at han valgte og skifte over til HG, da skal det ikke være nødvendig og lage en slik sutre post som dette.
 
Topp