HG Sleipe spill

DeletedUser

Guest
Da har krigen mellom 300 S og HG tatt en ny vending, iom at godeste KArsten ser ut til å gå solo. Tipper dog at diplomatiet hans vil være tilnærmet likt det han hadde da han var leder av 300 S?

Har forsatt det samme fiende bilde jeg.

Samtidig så synes jeg det er litt rart at du forlater stammen din som leder(?) etter å ha kritisert meg for lignende. Forskjellen var at jeg joina fienden, dog har jeg opprettholdt gentlemans agreement vi hadde ang IAP, alt jeg har adlet av 7H er med tillatelse. Om det skulle være noe tvil om det eller min (manglende) troverdighet, kan vi sikkert på fisket opp en bekreftelse ifra 7H om nødvendig.

Og joine fienden er vel noe av det værste en kan gjøre uannsett V.

Lurer samtidig på om du fortsatt synes min handling er på grensa/verre enn det som ble gjort imot Toshi?

Ja definetivt, du og toshi er av samme ulla, personer uten baller.
 

DeletedUser

Guest
Da har krigen mellom 300 S og HG tatt en ny vending.

Ja den har tatt en ny vending, men staten lyger ikke, selv om jeg taper noe adel`s
og nuke, og for tiden er alene, så er det forsatt erobrede byer som teller her i V IsBjørn.
Noe du burde vist.

Side 1:
Stammer: HG
Side 2:
Stammer: 300 S
Spillere: 2Fargone4U

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 39
Side 2: 170
Forskjell: 131

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 300,129
Side 2: 1,330,933
Forskjell: 1,030,804

chart
 

DeletedUser

Guest
Når man snakker om en ny venning snakker man gjerne om nye tid, og ikke hele tidsrommet :)
 

DeletedUser

Guest
Når man snakker om en ny venning snakker man gjerne om nye tid, og ikke hele tidsrommet :)

Siste mnd. er det ok for deg?

Side 1:
Stammer: HG
Side 2:
Stammer: 300 S
Spillere: 2Fargone4U

Timeframe: Siste måned


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 23
Forskjell: 22

chart




Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 10,303
Side 2: 172,598
Forskjell: 162,295

chart
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
gidd og gjør deg så vanskelige då.
Her spekuleres det i om krigen ville ta ein ny vending, om du tar for alltid eller ein mnd så blir jo ikke det fra "den nye vendingen" uansett, då må du jo ta fra du stakk fra 300s.
Og om du vil at statestikken skal se bedre ut så det blir foreslått her hehe, så e d jo bare til og adla og ikke tape byer etter du stakk ;)

Og det at dem begge er personer uten baller har vell ingenting og si på det som skjedde med toshi, om han har baller eller ikke har ikke noe og si på det som ble gjort imot ham.
 

DeletedUser

Guest
Baller har jeg nok.
Tid til å forsvare en konto på 1mill eller pc hjemme, det var det nok stor mangelvare på da jeg gikk til HG.
Men nå ser ting mye bedre ut, hadde bare TGB-kontoen bestått, hadde ting sett litt annerledes ut der i nord, men det blir jo unødvendige spekulasjoner.
 

DeletedUser

Guest
Du er redd for og tape Iskrembjørn og dermed dra til Sleiping gutta
Triste saker etter at folk hadde forventa av deg.
Du burde ned adles med d samme.


Sondre??
Jeg venter fortsatt på den nedadlinga du annonserte her..
 
Topp