HG Sleipe spill

DeletedUser

Guest
Ikke bare egen stamme. Men ledelsene i både 300 S og Noble visste om denne muligheten.

Jeg fratrådde samtidig stillingen som leder da jeg ga denne infoen.


Samtidig kan jeg jo legge til at sensitiv informasjon som jeg sitter med om diverse ting, uten å gå dypere innpå det, vil jeg ikke formidle videre. Noe Hakkespetten er fullstendig klar over.
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Synes sakligheten er helt på topp! Litt for sent på kvelden for noen kanskje? ;)

Gratulerer til Fargone som faktisk ser ut til å være saklig i diskusjonen i alle fall!:)
Som Gig også nevner, flere spillere i HG har vel fått invitasjon til fienden, inkludert sentrale spillere i HG. Kan jo hinte frampå hvorfor disse velger å bli, mens IsBjoeRn går over til HG..?


I dette spillet må man av og til ta upopulære valg for å berge seg. Bjørnen ser kanskje en svakhet i sine allierte og sin stamme som gjør at han velger å forlate? Er jo litt betenkelig når en leder velger å først bryte ut av sin gamle stamme, for så å gå over til fienden!
Forskjellen mellom dere er jo at du ligger i 300-land med allierte clustret rundt, mens Bjørnen ligger midt i fiendeland med en stor front og aktive fiender.


Creds til Sondrekul som faktisk klarte å få meg til å trekke på smilebåndet! :D
EDIT: Videre creds for å diskutere uten å vite de faktiske fakta ;)

koffer får jeg creds <3?
Kan jeg får kreditkorte ditt :)?
 

DeletedUser

Guest
[spoil]
u-mad.jpg
[/spoil]

Skjønner ikke helt koblingen til hasj og kokain - du vet tydligvis noe vi i Snipe ikke vet noe om. Redswan analyserte sin situasjon, gjorde det han mente var best og tok det valget. Folk har gjort det før og vil gjøre det igjen...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
koffer får jeg creds <3?
Kan jeg får kreditkorte ditt :)?

Vel, det står jo helt klart og tydelig der :rolleyes:
Du argumenterer med en slående dobbeltmoral, der du tilsynelatende ikke vet alle fakta :eek:
Gir deg creds for ditt slående saklige nivå og totale uvitenhet ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvorfor prøver 300s å rekrutterre spillere fra HG om dere spiller så rent? bare lurer :jkul:

Hmmmm... tja si det du !
Min mening er vel at noen begynner å tenke fremover i gamet.... som jeg selv gjorde med disse gutta en gang !
Snipe er en stor trussel.

Alle skriker og hyler om at HG er underdog og enkel å adle...! Ja de har slitt litt ! Men nå begynner 300s å møte veggen hos HG for de beste sitter igjen. Samtidig kommer presset fra oss andre rundt på merkes.

Nå prøver vel 300s å samle k44 mot Snipe som kommer tuslende inn med hasj pipa i baklomma og resten av drugsa osende ut av alle kroppsåpninger vi har. FUCK DUDE, not stupid !

Lykke til folks..... spes HG som slapp fisbjørnen inn. Kjenner infrastrukuren nok i 7H til å vite at dette ikke er smart !
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Litt usaklig enkelte poster her, kanskje? :) Må minne på at det ikke er tillatt å sitere visse regelbrudd. De av dere som har gjort dette har ikke fått noe for det, men pass dere litt med hva dere siterer, ta heller å rapporter det om det skulle være noe.

Uansett; Har dere ikke noe konstruktivt å skrive, ser jeg helst at dere heller lar være :)

Ha en fin kveld videre!

mvh
Scar
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Var mange sinte her.
jeg vil si at Isbjørn hadde gitt meg inntrykk av at han hadde baller og ville være med å krige, selv om 7h slet endel.
Så stikker han for å redde sitt eget skinn.
Da forsvant ballene og alt jeg har lest han har skrevet, samt ryktet han hadde.
Han har kommet på nivå med svikere som man absolutt ikke vil ha i sin stamme eller samarbeide med.

Hadde du nå vært naboen min hadde jeg lagt "all inn" å adlet deg ned. Sensetiv informasjon kan du jo si at du ikke sier bort.
Men hvilken troverdighet har du ovenfor dem du forsikrer?

Nix skuffet, bra vi ikke var i samme stamme.
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Greit nok det du seie og føle, men troverdighet har han vell om han tross alt gadd og informera de om at han i det heila tatt vurderte HG før han bestemte seg for någe.
Hadde han bare hoppa over til de uten og gi beskjed eller noe, så kan jeg forstå at troverdigheten blir mindre, men han har jo tydeligvis gjort det på en real måte overfor stammen, da kan dere vell ihvertfall gi ham litt troverdighet frem til han eventuellt skulle bevist at han ikke fortjente det?

Og meg personlig ville ihvertfall hatt mer lyst til og røpe ting hvis alle gamle stammefrender gikk ut og skjelte meg ut på off.forum og sa jeg ikke hadde troverdighet.
tenk litt på det hellar, og ønsk han lykketil istedenfor, og sei takk for den tiden dokk hadde hehe :p
 

DeletedUser

Guest
kan jo selvsagt ikke gjøre annet enn å gi mitt ord. om du/dere ikke synes det holder, får vœre deres sak. men jeg har alltid spilt med åpne kort, det kan ingen benekte. ergo burde min troverdighet fortsatt vœre inntakt.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Sondrekul, hvem er det som sitter og sender PM'er til enkelte i stammen vår ang at de må komme seg over til 300 S og Noble? Makan til svartmaler skal man lete lenge etter. Du har selv vært i HG, men du ble regelrett kasta på hodet ut begrunnet at du brukte kontoen til og tøffe deg med, og vise deg frem. At Noble har tatt inn deg er bare positivt, så slipper jeg/(eieren av kontoen du var dual) på og rydde opp etter alt du klarer og stelle i stand. Og det samme gjelder deg, 2Fargone. Du klager på at vi rekrutterer fienden? Hvem var det som ba HG en gang i tiden om og angripe TGB, for så og invitere han til stammen 1 dag etter vi hadde startet nuking? Det samme gjelder flere spillere som vi var i krig med. Om du er så svak med og forstå logikk så kan du like godt holde deg unna forumene.

Og Kristin, du sier at du ikke liker isbjørnen? Og gi kallenavn på folk er jo ganske latterlig i selg selv. For en stund siden så var du veldig positiv til han, det skrev du til meg både på PM og Skype. Hva skjedde? Hvorfor har du funnet opp et skjult hat nå når han har joinet HG? fhhs, ta deg en bolle.

Så ja, nå er vi i HG sleipe fordi vi har valgt og tatt inn en spiller som ligger veldig strategisk til for oss i krigen i nord. Nåvel, let it be. Etter alt - dette var HANS valg, noe jeg poengterte ganske så tydelig når jeg snakket med han på skype i går.

Om du skal være så tøff i maska, hvorfor plopper du ikke bare over på en konto her i nord, Sondre? Jeg skulle likt og gitt deg litt deng..
 

DeletedUser

Guest
Og Kristin, du sier at du ikke liker isbjørnen? Og gi kallenavn på folk er jo ganske latterlig i selg selv. For en stund siden så var du veldig positiv til han, det skrev du til meg både på PM og Skype. Hva skjedde? Hvorfor har du funnet opp et skjult hat nå når han har joinet HG? fhhs, ta deg en bolle.

Kjære Hakke ! Hvem sier at jeg ikke liker Isbjørnen ? Jeg digger min pelsloddne venn jeg ! Jeg han kun uttrykt min overraskelse over hans valg og da er det på grunnlag av mine samtaler med han ! Hvis han går over med rent mel i posen så er ingen ting bedre enn det. HG får en god spiller på teamet sitt !
Ang kallenavnet til Isbjørnen som så vakkert er Fisbjørnen så var det et par gutter i HG som begynte å kalle han dette da de fikk litt hardkjør fra han. Tror ikke Isbjørnen selv tar seg nær av dette !

Fhhs, ta deg en bolle? Fikk lyst på bolle, baker du og tar deg en tur over i nabobyen? Skal ha kaffen klar jeg ! Og så kan vi danse til farvel min sau ! :)
 

DeletedUser

Guest
Sondrekul, hvem er det som sitter og sender PM'er til enkelte i stammen vår ang at de må komme seg over til 300 S og Noble? Makan til svartmaler skal man lete lenge etter. Du har selv vært i HG, men du ble regelrett kasta på hodet ut begrunnet at du brukte kontoen til og tøffe deg med, og vise deg frem. At Noble har tatt inn deg er bare positivt, så slipper jeg/(eieren av kontoen du var dual) på og rydde opp etter alt du klarer og stelle i stand. Og det samme gjelder deg, 2Fargone. Du klager på at vi rekrutterer fienden? Hvem var det som ba HG en gang i tiden om og angripe TGB, for så og invitere han til stammen 1 dag etter vi hadde startet nuking? Det samme gjelder flere spillere som vi var i krig med. Om du er så svak med og forstå logikk så kan du like godt holde deg unna forumene.
Svar: Stemmer det Hakke, mens vi hadde IAP og en felles aksjon gående mot fienden, som da var
VA, så spurte jeg deg på lederforumet hvorfor ODAèn og ODD i HG lå på ett lavmål.
Hva svarte du da? Jo at det ikke var tilfelle, noe som jeg avkrftet med en gang var tilfelle med å vise
deg link til T-Stat, og akkurat i det tilfelle hadde jeg dobbelt så høy ODA som hele HG tilsammen.

Videre: Som du sikkert har fått med deg så byttet 300 S fiendebilde totalt, hvorfor gjorde
vi det?......dette vet du alt om, og skal ikke rippe opp i det igjen...ikkesant?

Og Kristin, du sier at du ikke liker isbjørnen? Og gi kallenavn på folk er jo ganske latterlig i selg selv. For en stund siden så var du veldig positiv til han, det skrev du til meg både på PM og Skype. Hva skjedde? Hvorfor har du funnet opp et skjult hat nå når han har joinet HG? fhhs, ta deg en bolle.

Dette er bare ett spill, det Isbjørn har gjort gir aldri en høy stjerne uansett V.
Jeg hadde som jeg skrev til Isbjøn ALDRI sviktet f,eks Lisen (som er under angrep hele tiden)
for så å gå over til fienden. Er noe som heter Loyalitet også, og det har jeg erfart flere som dessverre
mangler her i V....Men hey, det er ett spill/skuespill, og jeg er 110% sikker på at vi vil oppleve flere
slike i mnd. som kommer.

Så ja, nå er vi i HG sleipe fordi vi har valgt og tatt inn en spiller som ligger veldig strategisk til for oss i krigen i nord. Nåvel, let it be. Etter alt - dette var HANS valg, noe jeg poengterte ganske så tydelig når jeg snakket med han på skype i går.

Ja, jeg er sikker på at andre stammer i fremtiden vil gjøre det samme, noe som ikke gjør det minde
illoyalt.

Om du skal være så tøff i maska, hvorfor plopper du ikke bare over på en konto her i nord, Sondre? Jeg skulle likt og gitt deg litt deng..

Og til de som tror at krigen HG vs 300 S vil bli lettere, glem det... dere skal forsette og bli nedadlet av
meg og darkus.
 

DeletedUser

Guest


Og til de som tror at krigen HG vs 300 S vil bli lettere, glem det... dere skal forsette og bli nedadlet av
meg og darkus.



Da har krigen mellom 300 S og HG tatt en ny vending, iom at godeste KArsten ser ut til å gå solo. Tipper dog at diplomatiet hans vil være tilnærmet likt det han hadde da han var leder av 300 S?

Samtidig så synes jeg det er litt rart at du forlater stammen din som leder(?) etter å ha kritisert meg for lignende. Forskjellen var at jeg joina fienden, dog har jeg opprettholdt gentlemans agreement vi hadde ang IAP, alt jeg har adlet av 7H er med tillatelse. Om det skulle være noe tvil om det eller min (manglende) troverdighet, kan vi sikkert på fisket opp en bekreftelse ifra 7H om nødvendig.

Lurer samtidig på om du fortsatt synes min handling er på grensa/verre enn det som ble gjort imot Toshi?
 
Topp