Hierarki i Nice(!)

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hva er egentlig Nice? En stamme? Et system? En jobb?

hierarki.jpg


Nice har iført Jato Link sitt lederskap skapt en usikkerhet i stammen som har grundig intensjoner om å ta over hele verden alene. Ved hjelp av Power og 24/7 sin hjelp skal de utslette hele verden 18 for ordinære medlemmer! Hvem kan forstå seg på slikt? En så flott stamme som Nice med så ypperlige lederrolle som suprime Pål og juglende Joakim skal gå til kortene å kalle sine medlemmer for ordinære og mindreklok!

I følge min spion fra Nice har det skjedd en drastisk endring. Medlemmene har blitt mindre verdt enn det de en gang var! Jeg er forbauset og fra meg av bekymring for videre utvikling. Her et eksempel hentet fra Nice:

[23:12:13] Stian: er vi medlemmer mindre verdt enn dere??
[23:12:17] Joakim: ja


Hva sier dette oss? Dette sier oss en hel masse! Alt dere har sett og hørt til å nå har vært en brutal løgn hentet fra en sci-ficion bok skap under desperate tider i helvetesilden! Dette er en forkastelse av alle de diktatoriske verdiene Nice står for.

Disse medlemmene i Nice er et avskum! Ledelsen er selve kjernen og helheten bak den formdvale fremgangen til denne enorme, penetrerende nasjonsfremkallende stammefrelsene overmakten. Ledelsen i Nice er sammensatt av de mest utrolige personen som finnes. Vi i Nice... Spionen min og de andre i Nice ser på ledelsen som en gode hentet fra himmelen! Ledelsen er Gud skap for Nice. Nice er konge!

Hva er nå egentlig meningen med sånn innlegg som både forkaster og fremhever det demokratiske diktaturet i Nice? Først må jeg bare si at ledelsen er fantastisk og snuppelig. For det andre er Nice helt topp. Det var egentlig bare det jeg ville si. Hierarkiet funker som det skal. Hierarki er toppers! Jeg elsker det.


For å avslutte henvender jeg meg til deg, kjære leser. Din fantastiske stamme må også fremheves på dette offentlige stedet. ALLE må vite hvilke verdier din stamme står for! Hvordan fungerer hierarkiet i din stamme?

Slik?​



baater_hierarki.jpg
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
However, våres stamme har ingen av de to nevnte. I vår er alle ledere og likestilte. AKA motsatte systemet av nice.
 
Topp