High Performance Server - Rykter

DeletedUser

Guest
Hei alle sammen! :)

Det er sikkert ikke så lenge til vi får noe mer informasjon om High Performance Serveren, i mellomtiden kan vi jo diskutere litt om den? :)
 

DeletedUser

Guest
Slett.

Virker som om noen ikke har forstått at "Slett" ikke er spam.
Jaja, folk som det må jo også finnes... :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Noen som lager en skryte tråd på nett så vi får over noen nye spillere.
 

DeletedUser

Guest
Noen som vet hvor mye pk det koster dersom man ikke får gratis plass ?

Normal priss rekner jeg med.

Hvor står de angående Gratis plasserog slikt?


dem vil jo tape bra med cash om dem skal ha gratis plasser og slikt.
 

DeletedUser

Guest
Å betale for å komme inn betyr vel verken mer eller mindre enn "tvungen premium", dvs at du ikke kommer inn uten prem.

Gratis plasser betyr at du kan velge selv om du vil ha premium eller ikke.

Slik jeg har skjønt det..
 

DeletedUser

Guest
Noen som vet hvor mye pk det koster dersom man ikke får gratis plass ?

Jeg vet faktisk ikke... men jeg har spilt speed på .net der man bare trenger å betale premium ved oppstart dersom man ikke får gratisplass. Hvorvidt det blir noen forskjell ved HP aner jeg ikke, men jeg vil tro at med en minstegrad av premium så er du inne :) Gratisplasser på speed gjorde at du slapp inn uten å måtte aktivere PK, hvorpå du kunne velge om du ville kjøpe premium på vanlig måte gjennom spillet, til senere tid. Det virker logisk at det samme gjelder for en HP-server :)

dem vil jo tape bra med cash om dem skal ha gratis plasser og slikt.

Ikke nødvendigvis. Seriøse spillere som forsøker å vinne, vil naturligvis kjøpe seg PK uansett, så det behøver ikke å bety at de mister så mye. Mindre seriøse spillere som ikke hadde kjøpt seg PK, kunne de likevel funnet på å miste ved at disse ikke startet når de måtte betale for en verden. På samme måte kan gratisplasser lokke forhåpningsfulle spillere, som etter hvert begynner å kjøpe PK fordi de må holde tritt med resten. På den måten kan Inno faktisk tjene på å legge inn noen gratisplasser ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg vet faktisk ikke... men jeg har spilt speed på .net der man bare trenger å betale premium ved oppstart dersom man ikke får gratisplass. Hvorvidt det blir noen forskjell ved HP aner jeg ikke, men jeg vil tro at med en minstegrad av premium så er du inne :) Gratisplasser på speed gjorde at du slapp inn uten å måtte aktivere PK, hvorpå du kunne velge om du ville kjøpe premium på vanlig måte gjennom spillet, til senere tid. Det virker logisk at det samme gjelder for en HP-server :)



Ikke nødvendigvis. Seriøse spillere som forsøker å vinne, vil naturligvis kjøpe seg PK uansett, så det behøver ikke å bety at de mister så mye. Mindre seriøse spillere som ikke hadde kjøpt seg PK, kunne de likevel funnet på å miste ved at disse ikke startet når de måtte betale for en verden. På samme måte kan gratisplasser lokke forhåpningsfulle spillere, som etter hvert begynner å kjøpe PK fordi de må holde tritt med resten. På den måten kan Inno faktisk tjene på å legge inn noen gratisplasser ;)


Godt muligt men flere fattige spillere tenker nei drit i tilfele de er kjedeligt dermed taper dem penger. mange som ikke tør og bruke 20 kr på noe dem kansje ikke komer til å spille vettu.
 

DeletedUser

Guest
Godt muligt men flere fattige spillere tenker nei drit i tilfele de er kjedeligt dermed taper dem penger. mange som ikke tør og bruke 20 kr på noe dem kansje ikke komer til å spille vettu.

Fattige spillere? Nei unnskyld... vi er så heldige å leve i et svært rikt land ;) Men jeg forstår altså om det er noen som heller vil kjøpe mat for i dag enn å betale premium... :eek:

Again, det er der gratisplassene kommer inn... Disse såkalte "fattige" spillerne kommer inn på noen gratisplasser for å prøve ut om de liker å spille HP... og etterhvert blir de nødt til å betale for å henge på de andre. Furthermore, dersom de syns det var morsomt å spille HP kan det hende de betaler for å starte en annen gang, når de ikke er så heldige å treffe akkurat på en gratisplass :)
 

DeletedUser

Guest
Fattige spillere? Nei unnskyld... vi er så heldige å leve i et svært rikt land ;) Men jeg forstår altså om det er noen som heller vil kjøpe mat for i dag enn å betale premium... :eek:

Again, det er der gratisplassene kommer inn... Disse såkalte "fattige" spillerne kommer inn på noen gratisplasser for å prøve ut om de liker å spille HP... og etterhvert blir de nødt til å betale for å henge på de andre. Furthermore, dersom de syns det var morsomt å spille HP kan det hende de betaler for å starte en annen gang, når de ikke er så heldige å treffe akkurat på en gratisplass :)



Ja vi lever i et rikt land. Men de betyr langt i fra at alle som spiller TW er rike spillere. Å når jeg mente med gratisplasser så var de ikke 5000 plasser jeg tenkte meg tenkte mer på sånn 200-300 plaser.
 

DeletedUser

Guest
Nettopp! Gratisplasser kan brukes for å lokke spillere til å begynne å spille, siden de slipper å betale for å starte... de må likevel betale for å holde følge med andre spillere. Og dersom de finner ut at HP er gøy, kan det være at de betaler PK neste runde dersom de IKKE rekker å få noen av de 200-300 plassene ;)

Henger du med nå? :)
 
Topp