Historien om Mrzhalt - del 1

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
(star)(star)(star)(star)(star)
Historien om Mrzhalt
(star)(star)(star)(star)(star)​

Kjære v19,

Etter flere dager med massiv kritikk og masse forumhysteri har jeg valgt å stå frem. Jeg skal levere dere del 1 av historien om Mrzhalt. En konto spilt av mor, sønn og en handsome milfhunter, spilt av meg selv, som nettopp ble lokket over til verdien som styrer enhver person og en hel verden - nemlig cash.

68a60f5555e0e0ff89f39405b2ed815c.png

Det starta i de dager der folket skulle skrives inn i manntall. Jomfru Helen hadde gått i dager uten å finne noe sted å sove. Etter mang en forsøk fikk hun omsider plass på sykehuset i Trondheim. Etter 7 lange netter og 8 enda lenger dager, kom Simen til live.


jesus4.jpg

Simen gjorde underverker på mang en områder, spesielt vennefronten. Der var han virkelig god. Ikke bare på HP11 klarte han å samle en gjeng venner for å gå til krig mot den overveldende gode stammen WySoSe, men så vel som HP ble dette påbegynt på V19. Denne gangen for å knekke økonomien i Cash. Simen jobbet natt og dag – vel nå lyver jeg, for han jobbet egentlig bare med dette om nettene. Etter en enorm aksjon for å skaffe seg flest mulig venner, var alt klart til krig.

Så nå tenker du sikkert: Hva skjedde? Hvordan kan dette slå feil? Mistet Simen alle vennene sine? Simen ble stormannsgal. Simen hadde utarbeidet en godt gjennomført plan for å knekke den alltid hata rank 1 stammen, men det skulle ikke bare være enkelt. Det viste seg at spillere som Salomon ikke var like god med en så stor vennegjeng, som det Simen var, og grunnet dette brøt Teemo ut av våres «lille» (STORE!) sammenkomst, og alt ble til en stor saueflokk.

6374.png

Etter dager med irritasjon, der vi følte at en hertug var fraværende i en situasjon som krevde at man tok grep, vippet glasset over. Klokken var nærmere 24.00 da jeg fikk melding på telefonen fra Jomfru Helen. Det sto at Simen ønsket å bytte stamme. Det første som slo meg var at jeg måtte følge kallet mitt: Jeg måtte døgne og være våken til klokken slo 00.01. Det andre som slo meg var at dette var feigt.

For å spole litt tilbake, så kom jeg inn på denne kontoen for å farme, og jeg har derfor ikke ansvar for hva de andre ønsker å gjøre. Jeg ga derfor svaret at jeg syntes det var feigt, men at de fikk gjøre som de ville. Jeg forsto frustrasjonen, for meldinger som ble sendt og hvordan det ble tatt grep om i ettertid var mildt sagt på tryne. Selv om jeg ikke hadde noe med det å gjøre foreslo jeg at vi tok kontakt med bambam og forklarte situasjonen. Dette ble gjort, og diskusjonen gikk i over en time, uten at vi fant noe god løsning – uten at enkelte en gang virket til å forstå at dette var ment som direkte kritikk mot spillere, som ikke burde gjort feilene de gjorde.


f4313652efa3b9a97e4d691b989b60a4.png

Så hva gjorde egentlig Salomon for å få den normalt så hyggelige Simen til å gå rundt? Som diplomat ødela han en allerede eksisterende avtale, som av våres intrykk var fordi han hele veien var i mot et sammarbeid med Teemo, da han heller ville la egoisten i seg selv bestemme, da han helst ville adle Teemospillerne. Ikke nok med det, men samtidig gjorde han intrykk for at han bedrev regelbrudd, som knakk stolbenet på alliansen med Teemo.

abffeee763b2fa722bfb2650d8ab0999.png

En diplomat som spiller for egen vinning gjør meg kvalm, og er ikke noe jeg ønsker å ha med å gjøre. Det ble også gjort oss helt klart at dette er grunnen til brudd av allianse.

aef5e284e18e737e7dceca4e4f6fba23.png

Hva gjelder våres tidligere hertug, Bambam, som ikke gjorde noen feil. Det var forsåvidt dette som var våres irritasjonsmoment: Han gjorde ingenting. Dette var i og for seg greit, hadde vi andre bare fått lov til å styre stammen, når ikke han gjorde det, hadde det vært greit. Vi slet med å få reelle svar når vi spurte om ting, og det var alltid noe om og men. Vi ble derfor satt til å fikse alt, uten å ha myndighet til å gjøre "noe". Dette gjorde at våres valg falt på å bytte retning i spillet, og satse på en ny stamme. Vi har opptil flere ganger gitt lyd om at det ikke fungerte som vi ønsket, og om ikke dette er en stamme som tilfredsstiller våres behov om en oppegående ledelse eller mulighet til å ta avgjørelser på egne ben, var ikke dette en stamme med en spillerstil vi ønsket å ta del i.

Forsåvidt kan jeg si jeg våknet opp og forstod veldig lite i det jeg skulle til og sjekke hvor mye jeg hadde farma, og så vi var i ny stamme - men det er en annen sak. Vi håper dette fortsetter å bli en fin server og all lykke til Plan B nå som de har fått luket ugresset og kasta Mrzhalt. Nå gjenstår det bare å se om de gjenværende sneilene i ledelsen til Plan B klarer å ta knekken på Mrzhalt før zalt dehydrerer sengla.

snail_vs__salt_by_fifi106.png

Og med det sier jeg som snegla: BYE!
 

DeletedUser

Guest
Om jeg har forstått ting riktig, så er Magnar satt som Diplomat. Det var vel ikke den smarteste avgjørelsen?
Greit nok, han kan å spille tribalwars. Men han er ikke, uten å mene dette som mobbing, den som er lettest å forstå. Og som det så pent ble sagt på skype her, så er jo jobben til en diplomat, i et nøtteskall, å be noen dra til helvete, men at dem skal glede seg til reisen.
 

Unvts

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Lol, amazing.
God story - :)read) i like that Im i part of all this.
I hope both sides will have Fun during game, thats whats matters the most
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Fint sammendrag men den innledninga va litt mykkje :hmm:

Jeg er ikke en del av "Jeg har det jævelig for alle er backstabbers og idioter"-trenden som går på forum. Mitt mål er å få litt humor inn i et seriøst budskap, og dette var min måte å gjøre det på :jsmiley:

Om jeg har forstått ting riktig, så er Magnar satt som Diplomat. Det var vel ikke den smarteste avgjørelsen?
Greit nok, han kan å spille tribalwars. Men han er ikke, uten å mene dette som mobbing, den som er lettest å forstå. Og som det så pent ble sagt på skype her, så er jo jobben til en diplomat, i et nøtteskall, å be noen dra til helvete, men at dem skal glede seg til reisen.

Hiv og hoi, min definisjon av en diplomat kom fort ut! Men som du sier, Magnar er en trivelig type og en godt dugenes spiller, men med alt som skjedde her, gjorde han ikke den jobben han burde ha gjort. Tvert imot. Alt i alt har jeg sansen for Magnar.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hemm kan jeg få komme inn her litt takker så meget.

1. så er den skype mld du refere til feil i forhold til dette her. Den skype mld skrev jeg grunnet at teemo også mente at vi utnytta stammer og stamme område. Da jeg ikke hadde hatt noe med denne aksjonen og gjøre i helhet så ville jeg ikke ha skylden for det noe dere prøvde på følte jeg.

2. Jeg tok på meg hele skylden for det som skjedde og prøvde også og ordne opp i dette. Kan refere til en lang samtale med jostein på skype. Jeg sendte også en mld til kaptein sabeltan IG.

3. Jeg mente aldri det jeg sa som en trussel men mer en klar beskjed. Da dette skjedde kom det som en sjokk (fun fact var aldri et regelbrudd kommer tilbake til det) og jeg følte faktisk delvis selv dette som en trussel da jeg no har et teemo medlemm rett over meg og 2 stykker ved min 03 som no er bevokta 24/7

4. ja la oss komme tilbake til den fine fun facten skal vi. Blir vel enklere om jeg limer inn litt av samtalen med jostein en og forklare.
[13.07.2014 20:12:54] jostein: for å si det slikt, æ forstår det ikke :| du adlet en ny by helt ytterst på kontinente istede for å ta whiteboy.
[13.07.2014 20:14:02] Magnar: sant det grunnen var at forhandlingene mellom meg og whiteboy var underveis men whiteboy hadde ikke lyst og slå seg sammen med noen før han hadde fått seg 2-3 byer så var hans forslag og vente det var grunnen til at det ikke var 100 bekreftet men at alt lå klar på bordet
[13.07.2014 20:14:27] Magnar: ironisk nok tenkte han og søke seg til teemo (sun)

sånn her.

5. jeg som sakt over forslo at vi gikk tetter i sammarbeid evt. Der vi blandt annet sendte def opp i front og vi evt fikk 1-2 clustere vi kunne adle i og delta i fronten. Noe jeg forstår at dem avslo som kommer til midt siste punkt nummer 6.

6. siste punkt gitt. kort og greit jeg spurte jostein om når robert hadde snakka med TLE om vi kunne få vite hva det tenkte ang sammarbeidet den mld fikk jeg aldri :(

[13.07.2014 20:59:55] jostein: Sendte det til Roger så får han ta avgjørelsen
[13.07.2014 21:03:01] Magnar: den e grei :)
[13.07.2014 22:25:51] Magnar: hey ber du btw roger gi beskjed til meg når en avgjørelse er tatt :)
[13.07.2014 22:26:58] jostein: Var mye lese stoff for han vetdu :ø
[13.07.2014 22:28:41] Magnar: i understand blei en liten prat dette ja :D
[14.07.2014 01:22:56] Magnar: hvordan går det her :)
[14.07.2014 01:23:17] Magnar: tenke på om dere har fått snakka noe om det :)
[14.07.2014 01:24:08] jostein: Robert sku snakke med TLE imorgen.
[14.07.2014 01:24:29] jostein: han legger seg som regel kl 1900 til 0400 elns
[14.07.2014 01:24:37] Magnar: aaa ok :)

den siste jeg skrev der er det siste i skype chatten mellom meg og jostein
 

DeletedUser

Guest
Det nevnes Robert der. Er det bare skrevet feil og skal være Roger?
 

DeletedUser

Guest
Vel, det står et nick i signaturen min som er på topp20 :p
Jeg har null og niks med diplomati eller annet ledelse-saker, så det kan ikke være meg det er snakk om der.
 
Topp