Historien til v1

DeletedUser

Guest
Skulle nesten tro det bare var 1 spiller i RNG og 1 spiller i BOL her som satt på 100% av all informasjon. Utrolig.

Begynner å bli litt lei av å se Cap vs Scar i en evigvarende diskusjon. Kan dere ikke heller prøve å sammarbeide i steden for å motarbeide hverandre hele tiden. Ville vært til STOR hjelp.

Takk.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Skulle nesten tro det bare var 1 spiller i RNG og 1 spiller i BOL her som satt på 100% av all informasjon. Utrolig.

Begynner å bli litt lei av å se Cap vs Scar i en evigvarende diskusjon. Kan dere ikke heller prøve å sammarbeide i steden for å motarbeide hverandre hele tiden. Ville vært til STOR hjelp.

Takk.

Det er merkelig hvordan dette skal være. Her prøver jeg faktisk å gi mitt inntrykk av hvordan tilstanden var, også blir jeg kritisert like etter for å svare på tiltale. Jeg har sitert meg selv minst to ganger at det jeg sier er mine egne meninger, og at folk garantert har et annet syn enn hva jeg har.

Istedenfor å sitte der å sutre kan du vel jammen meg bidra selv med hvordan kanskje WIC så på samme situasjon?
 

edward snowden

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
At det er krig i verden kan dere takke USA for. Bare for at det skjer en terroraksjon mot landet (9/11), skal de spionere på alt og alle? Makan til tøv. Til dere som ikke liker spioner; SPIONER ER MYE BRUKT I KRIGER I VIRKELIGHETEN. Hvorfor skal man da ikke få bruke spioner på TW? Dere snakker om å spiller fair. Tror du noen verdenskriger hadde hatt andre seiersherrer om spionering ikke var tillatt? :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Ja magic dude, la oss få høre sannheten om WIC nå! At det har vært en dans på roser som det har blitt uttrykt gjennom den enorme propaganden deres tror jeg ikke noe på :mehe: Selv om dere prøver og overbevise alle om at stemningen i WIC er på topp der alle elsker hverandre, er nok realiteten noe annerledes! (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Det er merkelig hvordan dette skal være. Her prøver jeg faktisk å gi mitt inntrykk av hvordan tilstanden var, også blir jeg kritisert like etter for å svare på tiltale. Jeg har sitert meg selv minst to ganger at det jeg sier er mine egne meninger, og at folk garantert har et annet syn enn hva jeg har.

Istedenfor å sitte der å sutre kan du vel jammen meg bidra selv med hvordan kanskje WIC så på samme situasjon?

Det er ikke det jeg mener. Alt jeg mener er at vi har hørt det meste fra før og det ender alltid med at du og Cap krangler om småting. Blir lange poster som betyr veldig mye for dere og mindre for oss :p

Ja magic dude, la oss få høre sannheten om WIC nå! At det har vært en dans på roser som det har blitt uttrykt gjennom den enorme propaganden deres tror jeg ikke noe på :mehe: Selv om dere prøver og overbevise alle om at stemningen i WIC er på topp der alle elsker hverandre, er nok realiteten noe annerledes! (wasntme)

WIC er himmelen. Vi er best og har alltid vært det. (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
WIC er himmelen. Vi er best og har alltid vært det. (wasntme)

Hahaha! Jeg veit nå ikke jeg MD... Tror nok jeg trivdes bedre i Viking enn jeg gjør i WIC, og vil ikke påstå at vi er bedre enn noen andre, men WIC er helt klart en grei nok stamme den, på tross av enkelte spillere som liker å irritere resten av medlemmene :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Hahaha! Jeg veit nå ikke jeg MD... Tror nok jeg trivdes bedre i Viking enn jeg gjør i WIC, og vil ikke påstå at vi er bedre enn noen andre, men WIC er helt klart en grei nok stamme den, på tross av enkelte spillere som liker å irritere resten av medlemmene :mehe:

Jeg var 1000% seriøs. -.-
 

DeletedUser

Guest
Alle stammer har og har hatt sine problemer. Noen har hat mer enn andre. Alle stammern har noen personer som irriterer noe så veldig at det ikke er måte på, men du må bare leve med dem, selv om ikke jeg ikke er beste på det område x)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Jeg tror de fleste som har vært i IB-familien og nå i WIC har trivdes, men det har vært mange personligheter innom i løpet av fem år, og alle vil ikke alltid gå like godt sammen. Men dette er ikke en konkurranse i å være den hyggeligste stammen, men om å være den som adler mest av fienden og går av med seieren til slutt. Der ser det veldig lovende ut.
 

DeletedUser

Guest
Hææ? Trodde du var ironisk jeg :eek:

I was. WIC har hatt problemer som alle andre stammer. Men jeg vil påstå at vi har gjort flere rette valg når det kommer til hvem som kom inn i stammen og hvordan vi har taklet problemer underveis.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det har ihvertfall blitt gjort mange feilvalg i de stammene jeg har vært i, uten tvil, noe som har ødelagt for oss. Men sånn er spillet, og IB(WIC) har hatt en sterk og robust ledelse, det er ihvertfall mitt intrykk.
 
Topp