Historien til V2

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig, men hvem tar på seg å skrive den...?:)
BIRKI hadde en relativt stor rolle i verdenskrigen, så det er nesten obligatorisk at BIRKI kommer opp her...

Stor rolle er vel å ta i? Elite brukte dem som agn i denne krigen. Hadde det ikke vært for BIRKI hadde ting sett stygt ut for Elite. Så gikk BIRKI under, eller Elite spiste dem opp, alt etter hvordan du ser det.

Oi, nå har jeg jo skrevet historien til BIRKI :p
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Stor rolle er vel å ta i? Elite brukte dem som agn i denne krigen. Hadde det ikke vært for BIRKI hadde ting sett stygt ut for Elite. Så gikk BIRKI under, eller Elite spiste dem opp, alt etter hvordan du ser det.

Oi, nå har jeg jo skrevet historien til BIRKI :p

Ehm, hva i .. prater du om? Hvem sitt valg var det å velge Elite? Hvem oppløste BIRKI?
Elite sørget bare for at de fra BIRKI fikk en stamme å være i.
 

DeletedUser

Guest
Ehm, hva i .. prater du om? Hvem sitt valg var det å velge Elite? Hvem oppløste BIRKI?
Elite sørget bare for at de fra BIRKI fikk en stamme å være i.

Leenok. Leenok. Og glitter var snill som tok den inn i varmen. Hun forsøker vel å rekruttere flere stammer/spillere fra verden 2. Akkurat sånn som Sarumann når han mobiliserer sine uruk-hais. Til sammenligning er ønsket jeg er revolusjon i verden 2. En befrielse fra Elites tyranni. Freedom. Ja, ganske likt William Wallace :p

Men dette er propaganda.

On topic så fortjener BIRKI absolutt en tråd i historien om verden 2. Ikke det at jeg er den som skal bedømme hvem som fortjener hva. Men som vanlig uttrykker jeg en mening, og forsøker å provosere litt.
 

DeletedUser

Guest
Det har tidligere blitt sagt at Elite overhodet ikke hadde noen som helst form for deltagelse i BIRKI sin oppløsning. Er vell bare de aller treigeste her som ikke har fått det inn enda.

Å rekruttere gode venner som mistet sin stamme ser jeg ikke noe galt i. Var det ikke akuratt det dere gjorde da Yamato gikk under?
 

DeletedUser

Guest
Jo, det var ELITE som gjorde det, dere har bare ikke lekket noe ut på forumet enda. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det har tidligere blitt sagt at Elite overhodet ikke hadde noen som helst form for deltagelse i BIRKI sin oppløsning. Er vell bare de aller treigeste her som ikke har fått det inn enda.

Å rekruttere gode venner som mistet sin stamme ser jeg ikke noe galt i. Var det ikke akuratt det dere gjorde da Yamato gikk under?

Elite har sagt det ja, og også noen av BIRKIs medlemmer. Betyr det at det er sant? Treig? Hva med å ikke være naiv? Hva skjer med de stammer som velger å alliere seg med Elite...? Tror du på alt du leser? Kanskje det er du som selv er det du mener jeg er som ikke har "forstått".

AriCa ble dannet før Yamatos fall faktisk. Ikke noe vondt ment mot Zanmato, men da jeg ble rekruttert inn i Yamato, så var allerede slaget tapt grunnet inaktivitet. Zan satt med flere never kontoer alene stakkars, noe som ikke er bra for noens virkelige liv og behov for søvn.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Stor rolle er vel å ta i? Elite brukte dem som agn i denne krigen. Hadde det ikke vært for BIRKI hadde ting sett stygt ut for Elite. Så gikk BIRKI under, eller Elite spiste dem opp, alt etter hvordan du ser det.

Oi, nå har jeg jo skrevet historien til BIRKI :p

Hahaha. Damidt. Shanks så rett gjennom oss som vanlig.

Luxury. Ingen grunn til å diskutere. Kan vel gjette på at Shanks har sippet litt på cognacen i kveld. Dett er dett. Sitter og nipper til en snasen glenfiddich selv så da er det lov til å drøvle litt.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg mener ingenting vondt altså. Litt provokasjon, litt sannhet, litt kødd. Resultatet blir iallefall diskusjoner for de som gidder :D
 

DeletedUser

Guest
Stor rolle er vel å ta i? Elite brukte dem som agn i denne krigen. Hadde det ikke vært for BIRKI hadde ting sett stygt ut for Elite. Så gikk BIRKI under, eller Elite spiste dem opp, alt etter hvordan du ser det.

Oi, nå har jeg jo skrevet historien til BIRKI :p

I hundre prosent nøytrale og fine trådar skal du pepre inn den propagandaen din. Slik som i intervju-seksjonen. Du benyttar kvar einaste sjanse til å rakke ned på fiendane, sjølv når dei ikkje rakkar ned på dykk.
 

DeletedUser

Guest
I hundre prosent nøytrale og fine trådar skal du pepre inn den propagandaen din. Slik som i intervju-seksjonen. Du benyttar kvar einaste sjanse til å rakke ned på fiendane, sjølv når dei ikkje rakkar ned på dykk.

Cloyster, jeg skal ikke si hvordan jeg oppfatter deg altså. Det ville ikke blitt noe særlig hyggelig lesning.

Når det gjelder denne tråden, så ligger den fremdeles i et politikk -og propagandaforum.

Når det gjelder intervjuene mine, så er det naturlig at jeg tar opp den store verdenskrigen. Det er jo det som skjer nå. Hvis du heller vil lese om bier og blomster, så kanskje du kan finne deg et annet forum? Dessuten, når det gjelder chrk1, så er det naturlig at AriCa kommer inn i bildet, da chrk1 faktisk er en stor del av Elites front mot nettopp AriCa. chrk1 har godkjent intervjuet og de spørsmål han ble stilt og vi hadde en god dialog. Og jeg synes ikke at jeg setter Ganondorf eller chrk1 i et dårlig lys. Jeg er en fan av verden 2, så jeg hyller våre profiler selv om jeg er motstandere av dem ingame.

Har du har klager på meg som journalist, så kan du melde fra til vår nye CM; PABben, eller kanskje opprette en kritisk tråd. Jeg lover deg at jeg skal ta del i den, og forsvare meg etter beste evne.
 

DeletedUser

Guest
Snakkar ikkje om Chrk1, snakkar om då du brytar ut i å snakke om korleis Ex-Con og Torquemada er dårlege spelare i ein kategori som er hundre prosent objektiv.
 

DeletedUser

Guest
Snakkar ikkje om Chrk1, snakkar om då du brytar ut i å snakke om korleis Ex-Con og Torquemada er dårlege spelare i ein kategori som er hundre prosent objektiv.

Det ble en propagandatråd til slutt ja. Derfor ble også den samtalen slettet. Rett og slett feil forum for propaganda, intervjudelen altså. Men selvfølgelig håper jeg på diskusjoner i etterkant av intervjuene.
 

DeletedUser

Guest
historien..?

hmm -noen trenger å skrive den nå, om noen er intressert, for det hender ganske mye og det er jo "Historie" det meste nå liksom.
 
Sist redigert av en moderator:

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jeg har lagd en historie:)


Det var en gang en liten gutt som het kåre kåresen, han syntes det var veldig trist og leit at det ikke var noe og gjøre i fritida, så han lagde et spill som het tribalfarts. Der kunne Kåre Kåresen møte venner og ha Krig mot andre i tribalfarts style.


jaja, spam.
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ikke at det er så mange som bryr seg, men jeg skal lage historien til AriCa i disse dager... Vi har ventet en god stund nå, følte at stammen måtte få seg litt krigserfaring osv først:)

Håper også andre (nye) stammer kan poste sin historie i tiden som kommer:)

Jasså, når kommer historien frem Shanks? Gleder meg faktisk :)

-Wemonster
 
Topp