Hjetland, is Quitting :(

Hjetland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da er tiden for meg over på hele Tribalwars, har vært særdeles skuffet over IBB, Benny3 og Lord Beaverbrook og selvfølgelig S-E som jeg alltid vil hate for svike som de ga meg :/ Men-Men... Vil takke alle de hyggelige folka jeg har møtt, og vil ønske dere alle lykke til videre.

PS: S-E, gled dere over alle de flotte byene mine :p
 

DeletedUser

Guest
Boooja!=P
Takk for byene. Det var nesten FOR enkelt xD (A)
Men ellers. Lykke til videre i livet. Husk å vere snill gutt å ikke svike noen!
 

kirek

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er sånn som skjer når du sviker oss først!
men takk for dei flotte byene:D
 

DeletedUser

Guest
gir du opp???
det er ikke gøy en gang jo:p
vel vel, sån skjer når du møter S-E xD
 

DeletedUser

Guest
Da er tiden for meg over på hele Tribalwars, har vært særdeles skuffet over IBB, Benny3 og Lord Beaverbrook og selvfølgelig S-E som jeg alltid vil hate for svike som de ga meg :/ Men-Men... Vil takke alle de hyggelige folka jeg har møtt, og vil ønske dere alle lykke til videre.

PS: S-E, gled dere over alle de flotte byene mine :p

Sånt skjer når man sviker S-E!
Det er flere som var med på sviket, og de vil også leve samme skjebne som deg...
Vi godtar ikke sånt, IBB tok deg inn, foræderske flyktning, sikkert fordi de har dårlige sjekker...
Men klart du ikke hadde en sjanse uansett, du var atpåtil inne i vårt cluster, noe chance to survive our attacks, man...

Du har så altforgodt fortjent denne skjebnen, godt å bli kvitt deg fra Tribalwars, du har vært en ordentlig plage, og veldig frekk...

Men uansett må jeg jo si: Good luck with your real life!
 

DeletedUser

Guest
pøh, det vil du ikke vite, du vil ikke ha den noooobete kontoen der uansett...
 

Hjetland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Flott :)

Så fint at alle svarte meg :) Men uansett dere som tar byene mine, jeg hadde ikke vært inne på kontoen på en måned, og IBB avsluttet KVen av meg 10 dager før jeg var inne siste gang og da var alle troppene mine hos "allierte" :)

Kommer til å savne alle! Men andy, jeg kunne ha fortsatt å ta byer hvis jeg bare ville, men noen kan jo ikke stoppe denne galskapen :p Det er det jeg har gjort nå... So long S-E!
 

feddy567

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
he he.
mye her jeg ikke har fått med meg.
jeg må vist begynne og lese oftere på dette forumet.
 
Topp