Hmagnar, Sdon?

DeletedUser

Guest
I kveld ble det gjort et forsøk av Kod og spionen vår Eru til å skape et bedre forhold mellom våre kjære fiender :) Vi fikk høre at i Pms chatten var folk ganske kalde å prøvde egentlig å være så lite hyggelige som mulig. Derfor ble konklusjonen at vi måtte vise hvor hyggelige vi er, kanskje da vi kan få en litt mer koselig krig :)


Hmagnar:
34ad3676645ac26f033ca566ad56dcc2.png
Sdon:
a3fe6a9e6a98e56b570f15d71bc339fa.png

7902b8377ae0c75fed2cc829aea64ed7.png

Det vi fant ut med dette eksprimentet er at Pms toppen kan ikke varmes opp, de vil forbli klade for all evighet...

Og kjære magnar som klager over at vi oppfører oss som barnehage unger... Sender en random melding om min mor... Trodde mamma vitser var for 3-4 klassinger :O
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Vi må fortsette diskusjonen her!


fakta er at enkelte i KoD burde vokse litt opp. mener blir for dumt å adde folk så sier alle Hmagnar eller Hdon så bare kicker dere oss rett ut ^^

For det første var det ikke ¨Hdon¨. det var ¨Sdon¨ for Spion Don. Skjønner?

Er lørdags kveld(sitter hjemme grunnet foten ellers hadde jeg vært ute på byn) Dere har 1 liv og dere sitter en gutte gjeng kl 1 om natten og fniser av skøye streker jeg sluttet med i barnehagen ^^


For det andre er det ganske vanlig å sitte hjemme foran en skjerm klokka 1 om natta på en lørdagskveld nå for tiden.

Tviler også sterkt på at du hadde skype i barnehagen.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216

Er litt imponert over at du er så god til photoshop.

Dette var heller aldri ment for å ¨mobbe¨ noen som helst. Som du selv sier så er vi jo bare en dum guttegjeng som sitter foran skjermen klokka 1 på en lørdagskveld. Så skjønner ikke hvorfor du tar det så hard inpå deg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er litt imponert over at du er så god til photoshop.

Dette var heller aldri ment for å ¨mobbe¨ noen som helst. Som du selv sier så er vi jo bare en dum guttegjeng som sitter foran skjermen klokka 1 på en lørdagskveld. Så skjønner ikke hvorfor du tar det så hard inpå deg.

Han er lei seg fordi mamma nekta han å gå ut ;D
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Mobbing kan oftes være forskjellig fra person til person. Er det ikke mobbing for deg betyr ikke nødvendigvis for andre. Nå synes jeg dette blir dratt "litt" langt nå. Best å la denne tråden være, så slipper vi så mye fiendtlighet mot hverandre.
 

DeletedUser

Guest

Da kan jeg bare si beklager, denne posten var overhodet ikke ment som mobbing. Mer morsom propoganda, hvis dette ble tatt personlig så må jeg bare beklage... Men må sies at jeg synes "^^" disse var litt upassende for deg å skrive om du føler deg mobbet :S

Beklager igjen...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Da kan jeg bare si beklager, denne posten var overhodet ikke ment som mobbing. Mer morsom propoganda, hvis dette ble tatt personlig så må jeg bare beklage... Men må sies at jeg synes "^^" disse var litt upassende for deg å skrive om du føler deg mobbet :S

Beklager igjen...

har snakket litt med markus og dere har missforstått hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde ^^ Noe som er helt kurrant.

Dette går ikke direkte på moren din vitserm eller propgandaen:

men og framstille meg som en stor drittsekk som slenger drit om andres mødre/familie medlemmer uten en grunn er noe jeg ikke liker. Er unødvendig og framstille en anen person som en komplett drittsekk når det kommer til slike ting. TW relaterte ting helt greit like propaganda (yes) men likte ikke måten dere valgte og gjøre det denne gangen^^

og en ting til jeg begynte med min mor når jeg så at du (mads) var med på spøken begynte jeg litt videre. Pointe er hadde ikke du vært med på spøken hadde jeg stoppet med engang ^^
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Go magnmar go magnar, break som legs gurl.. yeah. go magnar magnar go go magnar. Kill som flies brah
 
Topp