Besvart Hmm,ny CM mm....

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Dacapo har ikke tid lizzm,Strat blir ny CM,ingen stillinger utlyst,men Dacapo og Strat er CM-er på Grepolis.

Inger presentasjon fra ny CM etter to døgn,hvorfor ???

Hele INNO stinker
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hvorfor skulle stillingen vært utlyst når den likevel skulle gå til noen som allerede var innad i systemet? Ville bare vært å kaste bort tiden til folk det, tenk. Jeg er fortsatt CM her (og på Grepolis) i form av rettigheter, men blåfargen min her på forumet har jeg fjernet.

Hva presentasjon angår så er det ikke akkurat det som er viktigst. Han har andre ting han må få kontroll på først, så vær ikke redd; det kommer nok når han har tid (og dersom han faktisk ønsker å gjøre dette).
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hadde ikke tatt mange minuttene å presentere seg for oss på .no Det handler om hvordan det ser ut... vi ser han er aktiv på Grepolis forumene, men har ikke sagt noe eller vært online på forumet her på 2 dager. Det sender typ signaler at Grepolis er viktigere enn tribalwars. Hadde vært fint om du kunne hintet til han at det hadde vært flott med en presentasjon av vedkommende siden det ser ut som mange tar det som foregår uprofesjonelt. Bare en liten mening jeg gjorde meg opp.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hadde ikke tatt mange minuttene å presentere seg for oss på .no Det handler om hvordan det ser ut... vi ser han er aktiv på Grepolis forumene, men har ikke sagt noe eller vært online på forumet her på 2 dager. Det sender typ signaler at Grepolis er viktigere enn tribalwars. Hadde vært fint om du kunne hintet til han at det hadde vært flott med en presentasjon av vedkommende siden det ser ut som mange tar det som foregår uprofesjonelt. Bare en liten mening jeg gjorde meg opp.

Eller at han bare ikke har hatt tilgang til TribalWars for nå nylig :) Er jeg som oppretta kontoen hans her på forumet.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Eller at han bare ikke har hatt tilgang til TribalWars for nå nylig :) Er jeg som oppretta kontoen hans her på forumet.

Joda... men igjen han har fått tilgang på grepolis, og er aktiv der :p bare det som sender feil signaler men pytt pytt.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Joda... men igjen han har fått tilgang på grepolis, og er aktiv der :p bare det som sender feil signaler men pytt pytt.

Grepolis har han hatt tilgang til lengre enn TribalWars, så logisk nok har han kommet i gang der. Han fikk f.eks tilgang til support her på TribalWars først i går. Det er derfor ikke nødvendig å lage styr over at han ikke har fått presentert seg enda.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det gjør han nok når han får muligheten til å logge inn her (noe han enda ikke har gjort etter at jeg opprettet kontoen for to dager siden). Uansett, inntil videre får jeg markere meg selv i blått igjen.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Kan vel egentlig i sammen slengen beklage dersom det virket som om at han var klar og ignorerte forumet med vilje. Sannheten er at jeg kanskje ble litt vel ivrig etter å "komme meg videre" og fjernet blåfargen min (og kun den) før jeg egentlig skulle gjort det.

Han er derimot her, men har kun nå nylig fått tilgang til TW.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Vi får nok en fin presentasjon når han er klar :)

Snakkes Dakapo, takk for nå, håper vi snakkes IG! :)

-A
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Må være gøy å få kritikk før man i det hele tatt har startet på jobben....

(for å gjøre det klart; ja, jeg vet han har presentert seg nå, og dermed startet)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hva presentasjon angår så er det ikke akkurat det som er viktigst. Han har andre ting han må få kontroll på først, så vær ikke redd; det kommer nok når han har tid (og dersom han faktisk ønsker å gjøre dette).

Beklager Dakapo, men jeg synes faktisk at en presentasjon er viktig. Han er ukjent for oss brukere av forumet/TW, og han skal være et bindeledd mellom TW-spillere og Inno. Det har noe med å få tillit til en person å gjøre. ..så bra han endelig har fått presentert seg :)
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Beklager Dakapo, men jeg synes faktisk at en presentasjon er viktig. Han er ukjent for oss brukere av forumet/TW, og han skal være et bindeledd mellom TW-spillere og Inno. Det har noe med å få tillit til en person å gjøre. ..så bra han endelig har fått presentert seg :)

Jeg sa aldri at det ikke var viktig, Capitan. Jeg sa at det ikke var viktigst (altså første prioritering) :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ok, og jeg glemte 2 bokstaver i viktig + s og t. For var det jeg mente å få fram :). Altså mener jeg det burde være førsteprioritering. Uansett hvor travelt man har det, så tar det kun 2-5 minutter å presentere seg for folket. Vi krever ikke timeslangt innlegg for å bli fornøyde :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Da burde den saken legges død. Strat har skrevet en fin fin presentasjon, og alle er fornøjet (bør være). Sjeldent at sjefer som starter på et nytt felt, presenterer seg før de har satt seg litt inn i, hva dette "firma" egentlig dreier seg om.
 
Topp