Holoman - En ivrig kriger

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Enda et intervju ute, håper alle liker det og selvfølgelig innholdet:)


Holoman - En ivrig kriger

_______________________________________

Fortell litt om din TW historie?

Vell startet på .net, så fant jeg ut at det var i danmark så gikk jeg over der og prøvde meg der, så hadde jeg en pause på 2 år, så søkte jeg accont på Widow666 (v4) denne fikk jeg da og ble senere stjelt av dual. jeg spilte også litt på v10 bare for morsomt og ledet stammen MILF, bare på v10, så kom v11 og jeg startet stammen MILF her og, som nå har blitt stammen 24/7. Begynte nylig og hjelpe moloersøt på v10. så nå starter jeg på v12 nå med acconten vizal.

Ellers har jeg ikke så mye og si, jeg er altså en diplomat, som ikke er det på v11 av div grunner.

Spiller altså på v10, v11 og v12, men har dual på alle verdenene. jeg har altså lite tid utenfor datamaskinen :)

Det ser ut som du har et par års erfaring, tror du det kan ha vært med på å få deg så langt som du har kommet her i v11? Ellers har du værtheldig? og hvorfor?

Jeg har et par års erfaring, og nei jeg har ikke kommet langt... jeg startet innesperret og nå ;( måtte jeg gå til siste utvei ;( barbarbyer... Men jeg klarer meg fint, og nå grubler jeg over hva jeg skal gjøre videre. men det vil jeg finne ut. Som sakt så har jeg ikke vært heldig med plasering, men jeg var heldig når jeg startet MILF her på v11, jeg startet MILF og fikk noen erfarne spillere på denne verdenen med meg som ikke hadde tenkt og ta dette serriøst. blant annet BTK, han hadde ingen planer om å ta dette serriøst, men så kom vi bare lengre og lengre så ble det bare gøyere og gøyere ettersom at vi knuste KA/NA/BB4h husker ikke om S-A-T var med :)

Så jeg og BTK ledet stammen MILF sammen, så bestemte vi oss for og merge med Bees, og da trakk jeg meg litt ut av ledelsen, og ble egentlig litt lei av tw i en måned kanskje, så ble jeg mer og mer Glad i TW igjen, å nå er det noe jeg elsker.

24/7 har utmerket seg sterkt i kriging på v11 som du sier. Hvordan tror du det vil gå nå? Ettersom S-A-T er borte, og det nå så og si står igjen 4 topp stammer som kommer til å kjempe om seieren. Hvilke forventninger har du til 24/7 fremover?

Jeg har all forventning til 24/7! vi har hatt større utfordringer før, vil jeg tro jeg er ikke sikker på dette, men er det jeg vil tro..

men jeg har fremdeles på følelsen at dette kommer til og bli en ny v4.. at det kommer til og bli 1. plass med 2-3 ganger så mye poeng som 2. plass.

Jeg har rettogslett all forventning til 24/7 :)

S-A-T/D!R7Y har nettopp blitt oppløst og spillerne deres har blitt fordelt ut på flere stammer. Ettersom alles felles fiende har forsvunnet, hvordan tror du v11 kommer til å se ut fremover med tanke på alliansene som er her idag.

Vell, jeg vil tro at alliansene står slik de er, det eneste er at vi i ledelsen i 24/7 og akdm har kranglet litt i det siste, men vi får se hva som skjer videre...

Du sier at AKDM og 24/7 ledelsen har kranglet i det siste, er dette noe du tror kan få alvorlige konsekvenser? Eller er det bare en bagatell? Er det noe du kan utdype av hva som foregår i leiren??

Akkuratt det er noe jeg ikke tror jeg kan si noe om... Hehe :)

Hvilke spillere mener du har hatt størst invirkning på v11? Og på hvilken måte ?

vell altså ekans har jo hatt pengene sine, men jeg tenker ikke så mye på det, jeg tenker mer på btk som jeg har ledet medlemmene våre sammen med helt siden start. ellers er det jo henry som har imponert med sin stamme. (hviste da egentlig at den kom til og lykkes)

Henry001 som du nevner er et tidligere medlem av 24/7, at han forlot dere og lagde sin egen stamme BNP, hva mener du om valget hans? Og er du fornøyd med hvordan dette valget kan påvirke fremtiden til 24/7 enda en gang i fremtiden?

Valget til henry er på en måte forståligt. Han adlet jo bb4h og "den nye stammen rev!" og når jeg var i spania valgte folket ally med disse -.- og da hadde de tatt 70% av adlingsmulighetene til henry. Og det var ingenting rev! Kunne hjelpe oss med så dette er grunnen til at henry forlot oss og grunnen til at ekorn og btk er redd meg nå (A) hehe xD ja jeg tror dette kan påvirke oss i 24/7.

Henry001 sin nye stamme har også blitt enda større og sterkere den siste tiden etter at S-A-T gikk ned, og med tanke på at de er allierte med WIC, hvordan ville du spåd fremtiden i v11 med tanke på diplomatiet og en ny verdenskrig?

Som sakt er vi i diskusjoner med akdm og man kan aldri vite hvordan det går... Men jeg vil enda tro at allianser står med alliansene de er nå, men alt kan skje her på TW spesielt på v11 :)

Hvem synes du er de mest profilerte spillerne på v11? Og hva mener du om dem?

1. Ekans - jeg har ingenting imot ekans det han har gjort handler om prioriteter, hvis han vil bruke masse penger på tw så er det hans valg.

2. Cleo - cleo hviser seg vel altig frem, når hun kaller meg søt når jeg er sint så husker du det :D så hun er vertfal profiliert for meg.

3. Btk - tatt all ompmerksomheten min... Haha, neida btk har gjort en fantastisk jobb og det er det som gjør at alle vet hvem han er, en annenting er

vel at han er kjent for internadlinger (A)

Da velger jeg å avslutte dette intervjuet ved å gi deg muligheten til å si noen få ord om det du måtte ønske og takke de spillerne du mener har fortjent litt ekstra oppmerksomhet :)

Ok,

Da vil jeg takke btk for en fantastisk jobb i både milf og 24/7 og si at du er en duch som ikke nevner din gamle leder i ditt intervju.

Så vil jeg takke alle i 24/7 og akdm for intsatsen i krigene!! Vi har stådt på dag og natt og vi har forsåvidt vunnet alle kriger så langt :)

Mvh
Mads
 
Topp