hp 5 Awards

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Too L8 lederen var flinke, men iblant ble de nuket sønder og sammen siden de kriget mot større spillere (Og vant :LOL:) men fortsatt så ga de seg når det kun var 2 kontoer igjen :(
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg forstår. Jeg ville slutta om jeg hadde mista 5 kontoer også. Det må jo være et stort nederlag å miste 5 av sine multiaccounts.
 

DeletedUser

Guest
Too L8 lederen var flinke, men iblant ble de nuket sønder og sammen siden de kriget mot større spillere (Og vant :LOL:) men fortsatt så ga de seg når det kun var 2 kontoer igjen :(

Problemet er at alle hadde samme navn, så jeg (som sikkert mange andre) visste ikke hvem som var hvem og hvem som styrte showet :p
 

DeletedUser

Guest
Vedder en eselbjelle på at det var en og samme person på alle kontoene!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kan bekrefte at det ikke er sant, var en leder (diplomaten) som står i stammebeskrivelsen. Men stort sett hele stammen var en del av ledelsen. Unntatt meg og 2 andre :gjeip:

Var en 10-15 stykk totalt der
 

DeletedUser

Guest
Siden det kun var Aviciii sitt navn som sto på profilen til RiF, så antok jeg at du var lederen :hmm:

Da endres den herved til: "Lederen i RiF". :)
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Skulle gjerne gjort det, men har ikke stor nok oversikt over verdenen.
Kan ikke du kiiler02? Ønsker å høre hva du tenker/ mener.
 

DeletedUser

Guest
Ligger en på forrige side som jeg fremdeles står fast ved ;)
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 Badsoul - Utholden og skilla spiller som bestandig får jobben gjort :)
2 Nostradamus - Utholden konto som ikke gir opp enda stammen går under :)

Favoritt spiller
1 Badsoul - Trodde Badsoul var alle sin favoritt? (happy)
2 Kiiler02 - Kiil em all :) forsiktig spiller som vet når det lønner seg å prøve seg på frekke trekk :twisted:

Ukens beste PnP / forumposter
HP5 forummet er så å si dødt :\ Det er kanskje ulempen med å ha så få spillere per stamme? :\

Mest "hatet" spiller
Hater ingen :)

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
Er ingen fremtid på HP lengre :p spesielt ikke for dem som ikke er med på topp 20 ;)

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 JNWN - Vant krigen 1v2 mot Rif + Too L8 enda noen kontoer fra stammen har gitt opp alt for lett...
2 RiF - Uten dere hadde ikke serveren blitt det samme :) Synd dere også har hatt kontoer som har gitt opp alt for lett...

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Too L8 - Så å si bare internadlinger eller gratisbyer. Er vell den eneste stammen som bare har hatt kontoer som gir opp ved første tegn til motstand. Etter min mening valgte også stammen side i krigen for tidlig, noe JNWN har tjent på til slutt :mehe:

Favoritt stamme
1 JNWN - stammen der vi godtar dårlig engelsk, skrivefeil og ikke legger oss borti bagateller som grammatikk :)
2 RiF - Favorittfiendene våre :)

Mest mislikte stamme
1 Too L8 - Ekstra troppene til RiF og gratisbyene til RiF. Var en fin boost for dem, men de hadde trengt mer boost for å kunne ha sjangs på seier :hmm:

Beste leder
Ingen verdt å nevne. Men stammen med beste medlemmene er uten tvil JNWN :)!

Dårligste leder
1 Aviciii - Rekrutere seg til toppen er enkelt og effektivt, men noe failer når man rekruterer seg til 2. plass (giggle)
 
Sist redigert av en moderator:

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Fin liste Hophoolio, jeg støtter deg i det meste! Unntatt:
"Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
Er ingen fremtid på HP lengre :p spesielt ikke for dem som ikke er med på topp 20 ;)"

For jeg er på vei opp og er ikke på topp 20 enda (frykter mest at verdenen slutter får jeg når målene mine).
 

DeletedUser

Guest
Har aldri vært noe leder , sa jeg for et par poster siden, Hophoolio :) Jeg startet bare for å være med IRL vennene til Ruben, når alle de slutta, så inviterte jeg alle på topp 20 bare, og gjorde ikke noe annet. Visste at vi kom til å tape før det begynte, hadde ingen planer om å vinne heller ;)
 

DeletedUser

Guest
Har aldri vært noe leder , sa jeg for et par poster siden, Hophoolio :) Jeg startet bare for å være med IRL vennene til Ruben, når alle de slutta, så inviterte jeg alle på topp 20 bare, og gjorde ikke noe annet. Visste at vi kom til å tape før det begynte, hadde ingen planer om å vinne heller ;)

[2/12/2013 8:26:32 PM] Chris (Hophoolio): hehe, okay ;) ryktes at dere er allierte med Too L8 for å ta ut Names with Numbers
[2/12/2013 8:26:48 PM] Sander/Aviciii: vi er ikke alliert med de nei
[2/12/2013 8:27:13 PM] Sander/Aviciii: og jeg er leder, så hadde visst om det :p

(clapping)
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Honour skrev:
så inviterte jeg alle på topp 20

hmm.img_assist_custom.jpg


DU inviterte, det vil si at DU laga stammen som vil si at DU var leder. Og var det ikke DU som snakka om at DU skulle lage en super stamme? Kan vedde på at du sier du ikke var leder siden det ikke gikk slik du ønsket.
 

DeletedUser

Guest
[2/12/2013 8:26:32 PM] Chris (Hophoolio): hehe, okay ;) ryktes at dere er allierte med Too L8 for å ta ut Names with Numbers
[2/12/2013 8:26:48 PM] Sander/Aviciii: vi er ikke alliert med de nei
[2/12/2013 8:27:13 PM] Sander/Aviciii: og jeg er leder, så hadde visst om det :p

(clapping)


Jeg hadde hertugrettigheter ja, men jeg gjorde aldri noe, jeg gjorde Alex Rosen og Mathilda til lederne. ;)
 
Topp