Hp13 - REVENGE

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Lyst til å knuse Jørn, Ruben, Heine, Sander & CO?


Nå vil du sikkert tro at dette er en premade for de som ønsker å knuse overnevnte personer på neste HP? Da tror du merkelig nok helt riktig - dette er en premade for de som ønsker å gruse spillerne som har vunnet 96,1% av alle HP-runder på .no. De har tidligere bla. gått under navnene Magna Carta., Svensker, Yeah, Bradolf Pitler, Nope, Wrathful Rainbowfish, Xpertim, Fredagsflææææ. De har herjet og adlet det som er å adle. De er rett og slett best... Tror de.

Jeg og mine dualer på De Tre Musketerer vil herved invitere til en premade som kun har 1 fiende. Ja, nemlig - 1 fiende. Denne fienden vil trolig være en konto som inneholder 12,4 dualer som vil prøve å vinne sin ørtende HP. Dette er en gjeng som tar masse selfies, og er de mest arroganteste sossene tribalwarssafunnet har sett noen gang. MEN... Desverre kommer de til å møte revansjelystne spillere og en stamme som ønsker REVENGE. Dette vil naturligvis koste svette, elektrisitet, pp og litt tid, men det er noe vi skal klare. Hva gjør man ikke for å bli best?

Vi skal ikke vise nåde. Det skal se slik ut når vi er ferdige (hva de nå enn skal kalle kontoen sin)
ffebe629f70dea43195e528adee9b25d.png


Husk å kjøpe inn masse antiperspirant og hygieneprodukter, for dette kan bli stygt!
0a15ada3c7822780c1d748bb41a3c438.png


Vi skal ikke se slik ut når vi er ferdige,

39aef5ed140c69619948cb80af25e5b5.png


for nå er det vår tur til å bestige den berømte tronen som bare har plass til norges beste HP'ere (REVENGE).

c7284a6ee11e3cc90ea0cdd807a42c66.png



Hvis du føler du at DU er den rette til å få REVENGE, så er du den riktige for oss.


Søknader kan sendes på PM til Slumpi her på forumet, eller på skype - benbergersen.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Gjerne opprett en slik stamme, men dere får nøye dere med rank 3 - Fordi rank 2 er reservert til meg neste runde. (Rank 1 kan dere egentlig bare glemme.)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Har du kun målsetninger om rank 2 :eek: du må da håpe på det beste?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Rank 1 er reservert til ingen ringere enn de vanlige vinnerne - Meg & Co
 
Topp