HP3? Over allerede?

  • Trådstarter The Blue Panty Man
  • Startdato

DeletedUser

Guest
Vet ikke om du følger med på v10. Men det samme skjedde der, og den stammen leder ikke akkuratt v10 lengre.
ARR ledet jo også ganske bra på hp1.

Ingenting er avgjort enda. Synes det er litt smålig og syte så mye.
 

DeletedUser

Guest
Mens på Classic runde 2 var det aldri noe motstand. Dette blir ne sen start på classic runde 2 :)
 

DeletedUser

Guest
Panty man! Om noen i barnehagen er slemme mot deg skal jeg selvfølgelig hjelpe til, bare å spørre, så kan vi leke i sandkassa sammen. (nod)
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønte det og jeg er enig med Stian.
Dette blir for dumt, hvor blir det av lojaliteten og selvrespekten til folka nå i de siste verdenene ? Ser ut som folk bare leaver stammen sin(Stammen som har støttet,hjulpet og har gitt dem et sted å være) for å stikke til en annen stamme som nårsomhelst kan kicke deg for at du kanskje ikke er enige i noe de sier.

Hvorfor kan de det sier du? jo fordi, de har innført diktatur... og ingen sier noe imot diktatoren da. Ikke engang de spillerene som du har brukt troppene dine til å støtte dem bare 24 timer siden...

Håper noen skjønte hva jeg mente her....
 

DeletedUser

Guest
Lurer på om mangelen på lojalitet er pga det er for mange 12 åringer her? Eller er det bare at folk gir faen i hva som skjer og bare tenker på seg selv?
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
er snart bare 15 selv men, det kan jo stemme det ja.
Det hadde vert en mye mere spennende hp viss High og Oslo-M ikke hadde merga..
 

DeletedUser

Guest
varför klagar ni på att high och osloM mergade? ni har haft över 60 spelare som har kunnat blivit stora. Ingen av er har lyckats växa på er och ändå klagar ni på en liten "merge" som inte ens var en merge. Bara för att ni inte har den skill som krävs behöver ni inte klaga på gänget zippy lappade ihop. Ni är trots allt 19 stammar som krigar emot oss.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg klager ikke. Men jeg sier bare at spillet hadde vert mere morsomt viss De ikke hadde merget.
 

DeletedUser

Guest
Jasså? Såvidt jeg ser så har Zippy skrevet at han håper flest mulig joiner Wacked for at DN skal få litt motstand. Du mener altså at dere allerede har nok motstand?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ehm, kan ikke se hvordan du klarer å komme til den tolkningen.

Jeg ber om at folk samler seg i Wacked for at vi skal FÅ motstand, innlegget var jo ikke ment som en IQ-test, men får noen så kom det veldig enkelt frem i hva dem har akkurat i det... :rolleye:
 

DeletedUser

Guest
Ehm, kan ikke se hvordan du klarer å komme til den tolkningen.

Jeg ber om at folk samler seg i Wacked for at vi skal FÅ motstand, innlegget var jo ikke ment som en IQ-test, men får noen så kom det veldig enkelt frem i hva dem har akkurat i det... :rolleye:

Lugn i stormen. Ni kommer behöva försprånget ni skaffade er via mergen.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
En merge vil si at 2 stammer går sammen og blir 1 stamme, det var ikke det som skjedde her ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe slkønner ikke hva folk klager over egentlig . en del sfra oslom var dritt lei avgjørelsen som skulle bli tatt der . vi gikk ut lagde ny stamme . snakket med noen gode gamle kompiser flæææene og de kom til oss . en merg var det ikke flesteparten i high fikk ikke sjangsen til og komme inn . men er bare og sutre over det dere ;) null stress
 

DeletedUser

Guest
Ryktes endringer i DN ?
 
Sist redigert av en moderator:

stiff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
tror jeg skjønte historien :)
og jeg er ganske enig....


istede for flere storstamer blir skapt opp å kriger..... så endte alle opp i en forbanne stamme.....:sleepy:

som igjen mest sannsylig kommer til å vinne pga alle bare samlet seg....

13 av topp 20 er i en stamme.... det sier nokk :)
 
Sist redigert:
Topp