Hva er dette?

DeletedUser

Guest
Tror det er en verden for de som blir adlet på v13. Eller noe slikt?
 

DeletedUser

Guest
Verden for de som har blitt adlet på v13? Siste byen du blir adlet med får du på Casual.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det er en verden kun for spillere som har blitt adlet - det spiller ingen rolle hvilken verden du kommer fra. :)
 

DeletedUser

Guest
Flott dakapo, kansje du beholder en del nye spillere som liker seg på denne og utvikler deres ferdigheter? Hvem vet :=) Blir artig å se når min tid kommer hit. :=)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er her jeg å........så en gammel gubbe må få utviklet sine ferdigheter
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er en verden kun for spillere som har blitt adlet - det spiller ingen rolle hvilken verden du kommer fra. :)

Undres over hvordan dette fungerer dersom du spiller på flere verdener. Du vil vel mest sannsynlig ikke havne på Casual før du eventuelt er nede på 0 byer totalt, tvers over alle verdener?

Er her jeg å........så en gammel gubbe må få utviklet sine ferdigheter

Har ikke du ganske bred erfaring fra v1 da? Men er muligens alltid noe nytt å lære seg?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Joa, men ble proff på v2.......AriCa you know ........neida er bare en stakkar som er blevet forvist til en random verden. Men ganske interessant sådan.
 

DeletedUser

Guest
det kan godt være lettere, men vanskeligere å vinne ;) dette e jo tross alt en opplæringsverden :)
 

Herbalife

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det er en verden kun for spillere som har blitt adlet - det spiller ingen rolle hvilken verden du kommer fra. :)

En verden kun for de som har blitt aldet fra ALLE/Hvilken som helst verden... så om en har blitt aldet i fra classic, men spiller på V1... så kan man ikke begynne på Casual før man er aldet/V1 er ferdig?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
En verden kun for de som har blitt aldet fra ALLE/Hvilken som helst verden... så om en har blitt aldet i fra classic, men spiller på V1... så kan man ikke begynne på Casual før man er aldet/V1 er ferdig?

Ikke helt, om jeg forsto deg riktig.
Classic er ikke en normal verden og inngår da ikke i den "bli adlet på en verden, overfør kontoen din til casual"- greia (da den restarter ofte bl.a).. Om du vil inn på casual må du enten bli adlet på v1, eller bli adlet på en av de andre verdene våre.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Spørsmålet ble stilt lenger opp her(av torquemada), men ikke besvart:
Om du spiller på to verdner, og blir adlet vekk på den ene, men fortstt spiller på den andre, kan du da fortsatt overføre byen din og starte på causual?
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålet ble stilt lenger opp her(av torquemada), men ikke besvart:
Om du spiller på to verdner, og blir adlet vekk på den ene, men fortstt spiller på den andre, kan du da fortsatt overføre byen din og starte på causual?

Hvis du bruker samme nick, så nei. Har du blitt adlet fullstendig på en verden kan du bestemme om du vil restarte (hvis det er restartsmulighet) eller så kan du overføre den siste byen som ble adlet til Casual. Har du valgt å overføre, så er det ikke mulighet for å overføre enda en by fra en annen verden du har blitt nedadlet på.

Ikke helt fornøyd med forklaringen.. Føler at jeg kludret til noen steder, men håper det er forståelig?
 
Topp