Hva er egentlig substans og hvor finner jeg det!?

DeletedUser

Guest
Pappa betaler er tilbake igjen
shiny-gold-dollar-sign.png
shiny-gold-dollar-sign.png
shiny-gold-dollar-sign.png

Er dette noen hemmelighet? Nei, er vel forsåvidt ikke det. Hvorfor lager jeg en stor tråd om det da? Fordi jeg kan. Gjør jeg meg ikke bare til en ekkel klyse nå? Det er jo hele poenget. Sånn, da var det overstått. Under følger det et lass med virrvarr uten noen form for substans som jeg skriver fordi jeg kjeder meg ufattelig mye akkurat nå.


Jeg føler meg flau her jeg sitter i min Ralph Lauren-pysjamas. Hva gjør jeg med dette nedre middelklasseskvipet kledd rundt mine fagre ben? Hvorfor har jeg en haug med stygge hester med polospillere rundt mine genitalia? Og hvorfor har jeg sittet så mange timer med dette heselige plagget kledd rundt meg? Hvorfor har noen/jeg brukt penger på dette? Dette er på en måte noen spørsmål som gutta på Ralph kommer til å stille seg en gang i nær/fjern fremtid. På en måte, altså. Jeg vet at du vet akkurat hva jeg mener. "Gjør jeg vel ikke!" Jo, det gjør du vel.

Tidligere denne aften vant jeg et slag. Et slag som stod om ære, penger, eiendom og søt sjokolade. Det var en hard kamp, blodig. Rå. Som et erigert sverd de spesielle dagene i måneden. Jeg var slagets regent, jeg vant. Og fikk med meg mange ressurser. Jeg farmet. Dette er noe jeg kan anbefale alle å gjøre. Farming er bra. Det er derfor jeg er så seriøs, sånn i tilfelle dere måtte lure. For å farme. Når man farmer blir man rik. Er man ikke rik, er man fattig. Fattige er griser.

ugly-pig.jpg


Vintereventen er fantastisk. Som jeg tidligere har vært inne på (se kildeliste i bunn(er ikke en kildeliste, men gammel post står i spoiler)) er den himmelsk. Jeg kan trygt si at jeg har benyttet meg av mang et spinn, og det har gitt meg så mye glede at det bobler hurrasaus ut av det sverdet jeg beskrev for dere tidligere. Tenke seg til at vesle jeg, kan bli så stor bare ved å trykke på noen simple knapper. Det er flott. Derfor er jeg så seriøs. For å vise hvor rik jeg er.

Nå gidder jeg ikke mer. Jeg er ikke så seriøs lenger allikevel. Jeg er tross alt en mann uten plan. En hund som jakter etter biler. Har fortsatt på meg Ralph Lauren-pysjen. Den skal brennes, slaktes og adles. Får håpe den ikke slutter før det skjer.​


[video=youtube;4am8LvjZRaA]http://www.youtube.com/watch?v=4am8LvjZRaA&feature=youtu.be[/video]​

Kildeliste(er ikke en kildeliste, men gammel post):
[SPOIL]
Er dere virkelig så fattige i hodene deres at dere ikke har forstått essensen i det å være et vellykket individ? Det har til en hver tid vært slik at de med mest penger har vært best i alt. Penger er et tegn på dyktighet, suksess og ståpåvilje. Et spill som maner opp rundt moral og interesse i så stor grad som Tribalwars skal da selvsagt bygge på rikdom og eiendom. Tror dere ikke de største krigsstammene i middelalderen også var de rikeste? Hæ!? Å klage på at Innogames forsøker å gjøre sitt middelalderspill mer realistisk det er... Nei, vet du hva. Nå blir jeg nesten for krass mot enkelte av dere her! JEG SKULLE TIL Å SI AT DET VAR DUMT! Jeg ønsker ikke å komme med slike negativt ladde ord slengt rundt deres tanker og meninger, så jeg velger heller å anse meg selv som svært begavet i forhold til dere. Dere er altså dumme. Nei, unnskyld. Nå ble jeg litt krass igjen.
Far er rik. Han er veldig rik. Pappaen min har mange, mange penger. Sug på den dere. Innogames, de dere kaller pengegriske og utspekulerte eies, styres og frontes av far. Far har i samråd med sine advokater komponert følgende tilbakemelding til dere "spillere"(red.anm:fattigluser):

"Vi skjønner at dere misliker de nye funksjonene, men vi foreslår at dere skaffer dere eiendom og masse penger slik at dere kan fortsette å spille dette spillet, samtidig som dere hevder dere i toppen. Dette vil bidra til at årsresultatet til Innogames AS gir et overveldende overskudd samtidig som dere kan føle på viktigheten av penger i oldtidens stammemiljøer. Dette vil være en vinn-vinn-situasjon som har likeverdig positiv effekt for begge parter. Flytt til vestkanten, få penger og dere vil få se at livet vil gå mye lettere. Spill Tribalwars, for en bedre fremtid!"

Min far eier et idiosynkratisk spill som fremmer verdier som er essensielle både av eksistensielle og prominelle årsaker. Er dere ikke rike nok til å spille dette er dere praktisk talt griser, og vet dere hvor griser bor? På østkanten.

[http://www.youtube.com/watch?v=RH636sTSTn8[/url]
[/SPOIL]
shiny-gold-dollar-sign.png
shiny-gold-dollar-sign.png
 

DeletedUser

Guest
Hva skal jeg svare på dette innlegget tenker dere vel nå? Dere har ikke noe svar. Innlegget er nemlig innholdsløst. Eller. Det er skvip. Eller. Dere har iallfall ingenting å svare. Hvorfor leste dere egentlig innlegget?

HVA DRIVER JEG MED
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ta meg! Ta meg nå! <3

EDIT
La til et hjerte slik at de under 12 også skal forstå innuendoen.
 

DeletedUser

Guest
Her kommer sannheten:
Pappa betaler" har kjøpt opp rettighetene til ralph lauren, og eier nå alle rettighetene til å bruke og fikse kontoen så mye som han selv ønsker

-Copyright 2013
 

DeletedUser

Guest
Så basically er Pappa Betaler hovedsponsor for Ralph? Hvilken sensasjon! Vi har nye pp-eventyr i møte på denne verdenen med andre ord (clapping)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hva skal jeg svare på dette innlegget tenker dere vel nå? Dere har ikke noe svar. Innlegget er nemlig innholdsløst. Eller. Det er skvip. Eller. Dere har iallfall ingenting å svare. Hvorfor leste dere egentlig innlegget?

HVA DRIVER JEG MED

Nei, hva ska man svare på dette. Jeg er målløs. Og jeg vil ikke begi meg ut i kompliserte tankerekker om hva du driver med...da tror jeg det går i sur for meg. Men er ganske imponert og takknemlig over at en fra overklassen, gir seg tid til å dele sine innerste tanker med oss fra samfunnets nederste lag.
 
Topp